Video Fluidyne pomp of andere?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

rare pomp




par Oli 80 » 21/10/09, 18:00

hallo, het is een pomp door "airlift" van uw link, pomp die perslucht gebruikt, de ram is net zo energie-intensief als de liftsifon, de pulserpomp, de gemodificeerde reigerfontein, enz.

misschien dat daarom niemand er meer in geïnteresseerd was, kortom de reigerfontein is slechts een test om de mogelijkheden te zien, het zou in ieder geval iets concreets zijn, heb je tenminste het onderwerp van de reigerfontein gelezen

Ik zou graag de maffe pumps van Boubka willen zien
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

ericsson of manson pomp




par Oli 80 » 05/03/10, 22:30

goedenavond, ik heb misschien een ander idee over het werkingsprincipe van deze pomp, als het het werkingsprincipe van de ericsson- of manson-motor gebruikt, aangezien er een buis in de lucht wordt gestoken, terwijl het op een fluidyne precies nodig is dat het is waterbestendig

http://www.youtube.com/watch?v=VA9NYPOB ... re=channel
0 x
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas




par emlaurent » 22/09/11, 23:12

Toen ik nadacht over het maken van een fluidyne-pomp, vroeg ik me af hoe je een fluidyne-pomp start?
Op de video's zien we het altijd in werking, maar nooit bij het opstarten.

Ik stel me voor dat het net een stirling is, je moet de machine starten?

Is het voor een fluidyne voldoende om in een van de pijpen te blazen om de oscillatie van de kolom op gang te brengen?

En voor irrigatiepompen (dus grote diameter), hoe doe je dat? Blazen met je mond zou niet genoeg moeten zijn...

Ik doe een beroep op degenen die al fluidynes hebben ervaren!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten