Video "Masters of water"

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
entropie0
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 12/10/05, 11:33

Video "Masters of water"




par entropie0 » 12/10/05, 11:40

Bonjour à tous,

Ik kan de video over de meesters van het water (noch die over het vacuüm) niet downloaden in het downloadgedeelte, terwijl ik dat wel heb gedaan voor de andere aangeboden bestanden. Ik heb het verschillende keren geprobeerd, op verschillende tijdstippen en op verschillende dagen, met IE en met Firefox, maar niets werkte.
Werkt dit voor jou?
Heeft iemand deze bestanden hersteld en naar een andere server kunnen uploaden?

@+

entropie0 ;-)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/10/05, 11:52

Dernière édition par Christophe de 29 / 04 / 06, 13: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC

Alberta: Olie, maar meer water




par bojourvous5094 » 29/04/06, 02:27

Olie, maar geen water meer
Canada-Alberta

Uit het onderzoek blijkt ook dat Alberta de provincie is die het meest kwetsbaar is voor watertekorten, vanwege de groeiende bevolking, intensieve irrigatie vanuit de landbouwindustrie en de olieboom.

"Het verwachte waterverbruik voor (de ontwikkeling van) de oliezanden kan oplopen tot 45 kubieke meter per seconde, of ongeveer de helft van Athabaska's minimale stroom in de meeste jaren in de afgelopen 15-16 jaar oud," zei Schindler.

"Het water wordt geïnjecteerd op een diepte van 5000 voet en de druk brengt de olie naar buiten. Het water blijft daar gevangen zitten. Het kan duizenden jaren op dezelfde plek blijven", legt Raphaël, ingenieur en mederedacteur van Echo Actu. Normaal gesproken kan slechts 30% van de ruwe olie van een reservoir worden gewonnen, het gebruik van de waterinjectietechniek maakt het mogelijk om een ​​stabiele druk te behouden en de exploitatieperiode van een afzetting aanzienlijk te verlengen. Momenteel vereist de verwerking van oliezanden drie tot zes vaten water per geproduceerd vat olie.

Evenzo bevindt bijna driekwart van de geïrrigeerde landbouw van Canada zich in Alberta, dat ook een kudde van 6,4 miljoen stuks vee heeft en 1,8 miljoen stuks vee in de varkenshouderij.
______
bron: http://echo-actu.blogspirit.com/archive ... .html#more
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 29/04/06, 02:29

MAD-MAX wordt steeds minder gek......
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 29/04/06, 09:28

Knut schreef:MAD-MAX wordt steeds minder gek......


Het zijn dan misschien geen sciencefictionfilms meer maar een soort overlevingsgids... :schok:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 29/04/06, 14:02

"Het water wordt geïnjecteerd op een diepte van 5000 voet en de druk brengt de olie naar buiten. Het water blijft daar gevangen zitten. Het kan duizenden jaren op dezelfde plek blijven", legt Raphaël, ingenieur en mederedacteur van Echo Actu. Normaal gesproken kan slechts 30% van de ruwe olie van een reservoir worden gewonnen, het gebruik van de waterinjectietechniek maakt het mogelijk om een ​​stabiele druk te behouden en de exploitatieperiode van een afzetting aanzienlijk te verlengen. Momenteel vereist de verwerking van oliezanden drie tot zes vaten water per geproduceerd vat olie.


De exploitatie van deze "olie" (olieschalie) uit Alberta is complete onzin. We hebben meer bereikt dan de grenzen van menselijke bullshit. Met dit uitgegeven geld en alle vervuiling die door deze exploitatie wordt gegenereerd, zouden we hybride voertuigen kunnen ontwikkelen tegen een veel betaalbare prijs dan nu, maar de oliemaatschappijen geven er de voorkeur aan om vet (geld) te blijven kweken ten koste van de gezondheid van onze mooie planeet... criminelen :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/04/06, 17:47

Menselijke connery kan niet kapitalistisch zijn ...

Olie is een van de grondslagen van het kapitalisme ...

U kent bcp van producten die tot 30 zijn verkocht, hun prijs terugkeert? Inderdaad: 1 vat belasting die op dit moment in Europa 140 pompen naar 150 €, en een vat van Saoedi-Arabië minder kost dan € 4 productie ... Wie zeggen beter? Kan bepaald luxeproduct zijn dat in China wordt gemaakt maar ik betwijfel het ...

Hiermee voeg je de aanzienlijke hoeveelheid olie toe die wordt verbruikt en krijg je elk uur ... een beetje geld ...

Het probleem is er en de rest is bla! En daarom worden mensen die op zoek zijn naar echte alternatieven aan de kust gezet ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 29/04/06, 20:01

Econology schreef:Kent u veel producten die tot 30 keer hun kostprijs hebben verkocht? .


welkom
JA en een product dat zou kunnen dienen als eiwitinname in alle landen die het missen!!!

Op grote schaal geproduceerd, zouden ze bijna gratis kunnen zijn, ontdoen van risicovol diermeel, resten van plantaardige vetten enz...

L'ASTICOT: productiekosten in Bretagne ongeveer € 5 per kilo verkoopprijs € 450 tot € 2500 per kilo, 450 voor vissers 2500 voor medische laboratoria en forensische wetenschap (er zijn er enkele onder dan kun je luider typen).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/04/06, 20:49

Arf :D Ik vermoedde dat kk1 1 tegenvoorbeeld ging vinden....

Goed 5€ per kilo aan kostprijs lijkt mij sowieso laag en je bent de waardering vergeten in de steaks van McDonald's :D

Anders denk ik dat de behoefteverhouding tussen olie en maden in de orde van grootte van 1/100000 en meer moet zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 29/04/06, 21:07

welkom

Als we een vleugje humor kunnen doen : Cry:

Maar serieus, het made is een product "magische" het elimineert de meeste giftige stoffen absorbeert, het vernietigt alle microben en andere bacillen zelfs prionen en het produceert eiwitten rechtstreeks slijtdelen met een hoger rendement dan de andere soorten dier.

Bestudeer de vraag en kijk of je er een post over kunt maken.
Daarnaast is het een arbeidsintensieve bedrijfstak; dus vandaag is het geen verwaarloosbare factor : Idee:

Ik denk dat het binnen het kader van de econologie valt: recuperatie van afval, hulp aan opkomende landen, "rendabele" kweek die geen subsidie ​​nodig heeft, enz...
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten