Video "Masters of water"

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Knut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/04/06, 01:53
Plaats: Normandië




par Knut » 30/04/06, 00:34

Econology schreef:Menselijke connery kan niet kapitalistisch zijn ...

Olie is een van de grondslagen van het kapitalisme ...

U kent bcp van producten die tot 30 zijn verkocht, hun prijs terugkeert? Inderdaad: 1 vat belasting die op dit moment in Europa 140 pompen naar 150 €, en een vat van Saoedi-Arabië minder kost dan € 4 productie ... Wie zeggen beter? Kan bepaald luxeproduct zijn dat in China wordt gemaakt maar ik betwijfel het ...

Hiermee voeg je de aanzienlijke hoeveelheid olie toe die wordt verbruikt en krijg je elk uur ... een beetje geld ...

Het probleem is er en de rest is bla! En daarom worden mensen die op zoek zijn naar echte alternatieven aan de kust gezet ...


BRAVO voor dit pragmatisme.


Zac, ik heb niet ter plekke gegooid, maar je hebt volkomen gelijk ... alleen dat ik niet wist dat we vliegen moesten helpen hun eieren leggen. : Lol:


Voor de maden hebben we tot nu toe niet al te veel last van ons ...


Ik zag een gangreen gestopt door de maden ... moet zeggen dat we geen keus meer hadden ... maar de gangreen at, toen de gewonden de pijn voelden, moesten we gewoon van de beestjes af. en mijn geloof ... wat overbleef, was gezond.


Goede spijsvertering : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 30/04/06, 00:40

Het is waar dat deze beestjes niet goedkoop zijn.

Voor Biocure en Biomonde, die 's werelds grootste boerderij in Hamburg huisvest, vertegenwoordigt dit een industrie van 2,5 miljoen "levende" wormen per jaar, voor een omzet van ongeveer 1,2 miljoen euro


(bron)
http://www.futurinc.lautre.net/article. ... article=51
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/04/06, 07:06

Konijn schreef:Het is waar dat deze beestjes niet goedkoop zijn.

Voor Biocure en Biomonde, die 's werelds grootste boerderij in Hamburg huisvest, vertegenwoordigt dit een industrie van 2,5 miljoen "levende" wormen per jaar, voor een omzet van ongeveer 1,2 miljoen euro


(bron)
http://www.futurinc.lautre.net/article. ... article=51


welkom

Je moet jezelf hebben geplant op het aantal maden, want bij de verminière van het westen (35 tremblai) 2.5 miljoen maden is het 30 minuten productie en het is alleen de grootste in Frankrijk.

Afhankelijk van het ras zijn er 15 tot 25000 per kilo en in het seizoen produceert het 3 tot 4 ton per dag !!!
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
nytros
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 15/03/06, 21:40




par nytros » 03/05/06, 22:24

Ik heb dit net gevonden

http://www.inreallife.be/Articles/05030 ... sation.php

wederom zijn we allemaal grote bedrijven geworden ... het is walgelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 04/05/06, 01:10

Nou, BRAVO, leve de shenanigans van multinationale waterbedrijven.
Deze wereld is verrot door geld, het is walgelijk ... opnieuw en opnieuw ..

Water, olie, grondstoffen ... enz: zodra er geld te verdienen is, zijn ze er altijd RAPACES. De laatste zorg is dat mensen fatsoenlijk kunnen LEVEN. We kunnen hen een tweede leven in het andere kamp wensen, dat is alles wat we hen kunnen wensen omdat ze het geld niet meenemen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 04/05/06, 08:39

wanneer er de verlokking van winst is, is alleen geweten, zijn eigen moraal meesters aan boord.
Het ergste is om te zien dat miljardairs altijd meer willen ten koste van bijvoorbeeld het milieu.
In het leven moet je ook weten hoe je geld kunt verliezen als het voor het goede doel is, want zoals je zegt jeans, we zagen nooit een dode weggaan met de koffer vol goud : Mrgreen:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 04/05/06, 09:54

jean63 schreef:Nou, BRAVO, leve de shenanigans van multinationale waterbedrijven.
Deze wereld is verrot door geld, het is walgelijk ... opnieuw en opnieuw ..

Water, olie, grondstoffen ... enz: zodra er geld te verdienen is, zijn ze er altijd RAPACES. De laatste zorg is dat mensen fatsoenlijk kunnen LEVEN. We kunnen hen een tweede leven in het andere kamp wensen, dat is alles wat we hen kunnen wensen omdat ze het geld niet meenemen.


Het is misschien aan ons om het te veranderen, toch?

We schreeuwen dat we lachen, het is al goed ... maar wat doen we concreet tegen deze methoden? Niet veel ... Laten we niet vergeten dat het DE CONSUMENTEN zijn die de LOBBIES financieren !! Zonder een klant zou de krachtigste lobby op aarde instorten!

Dit alles is gekoppeld aan macht en rijkdom.

Welnu, over rijkdom, we praten altijd over vechten tegen armoede ... heel goed, maar niemand zegt ooit dat we moeten vechten tegen rijkdom (extreem) ... Nu in het monetaire stelsel is het totaal eerder constant (althans in theorie) gedurende een voldoende korte periode ... Minder rijken zouden daarom noodzakelijkerwijs leiden tot minder armoede omdat valuta's opnieuw zouden worden verdeeld.

Natuurlijk moet je het woord rijkdom niet nemen in de zin van "toegevoegde waarde creëren" maar persoonlijke rijkdom ...

Tot slot heb ik een nieuw motto: "Red 100 armen, eet een rijke" : Mrgreen: (afleiding van "Red een boom, eet een bever")
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 04/05/06, 10:25

zac schreef:Maar serieus, het made is een product "magische" het elimineert de meeste giftige stoffen absorbeert, het vernietigt alle microben en andere bacillen zelfs prionen en het produceert eiwitten rechtstreeks slijtdelen met een hoger rendement dan de andere soorten dier.


Ik ben ervan overtuigd: hoe eenvoudiger een organisme, hoe beter de "opbrengst" die het heeft ... het is precies hetzelfde met algen die HVP produceren ...

Voor het artikel dat ik wil, maar je zou me wat informatiebronnen moeten geven ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 04/05/06, 10:47

nytros schreef:Ik heb dit net gevonden

http://www.inreallife.be/Articles/05030 ... sation.php

wederom zijn we allemaal grote bedrijven geworden ... het is walgelijk


Zeer goed artikel dat ik op econology heb gezet: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=2842

En ja, het is walgelijk ... het is aan ons om wakker te worden!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 05/05/06, 01:26

We schreeuwen dat we lachen, het is al goed ... maar wat doen we concreet tegen deze methoden? Niet veel ... Laten we niet vergeten dat het DE CONSUMENTEN zijn die de LOBBIES financieren !! Zonder een klant zou de krachtigste lobby op aarde instorten!


Voor water, in mijn gemeente, wordt de distributie van water beheerd door de gemeente: geen multinationaal water bij ons .... op voorwaarde dat het blijft bestaan.

Voor de rest, benzine, LPG, gas voor verwarming, werk ik in het systeem in de wereld van vandaag zo min mogelijk te consumeren; tenzij je als een kluizenaar in de diepten van het bos leeft, is het moeilijk om het systeem te vermijden; vooral veel woorden. Ik probeer weinig te consumeren (auto's, kleding, verschillende onnodige producten en soms gevaarlijk voor de gezondheid), oplaadbare batterijen, ik doe alle lichten uit die voor niets blijven branden, ik hekelde de domme verlichting van mijn straat waar niemand loopt 's nachts te voet ... maar ik was alleen in de buurt en het brandt de hele nacht voor niets (zo niet de planten storen), maximale recycling van auto-onderdelen (schroot recuperatie); reparatie van kapotte apparaten zodat ze meegaan, ik heb nog steeds mijn CRT-scherm, de oude is altijd in mijn huis (ze gaan allemaal naar de wilde vernietiging in India door kanker te geven aan de arme Indianen die ze uitbenen), ik gooi niet niet de batterijen, ik sorteer selectief afval, ik maak mijn compost, geen insecticiden, pesticiden of kunstmest, organische reinigingsproducten, enz. Ik heb geen slecht geweten ... maar zou veel beter kunnen doen (zonnecollectoren, pantone?, Minder papier op de printer afdrukken -Ik doe dubbelzijdig wanneer het moet vernietigen-, koop meer producten van eerlijke handel (de echte !!) .. etc. !!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten