Azijn verzachter?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Davio
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 14/02/05, 21:17
x 1




par Davio » 16/01/09, 19:31

uitstekend, nog een interventie!

goed gezien pitt voor het lozen van water en het verbruik elec.

Voor de weerstand van een cumulus denk ik dat de sup tegens. komt vanaf het moment dat de thermostaat de ingestelde temperatuur ontvangt voor het snijden; de kalksteen moet de thermostaat later doorsnijden terwijl de warmte van de kalksteen daarna moet worden hersteld (dus zou de warmte hoger zijn dan verwacht (zeer schrale situatie om nadelen te hebben die naar mijn mening wegvliegen) en het kalksteenwater zou meer calorieën opnemen (daar zie ik niet waarom, om met je mee te gaan als het maar heel klein is)

De onthardingskust is hier beneden :D ...
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 17/01/09, 12:53

Om terug te gaan naar azijn, lees Emily Thacker's boek "The Vinegar Book" over de voordelen van appelciderazijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten