Goud op de tap

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

Goud op de tap




par Gregconstruct » 13/01/09, 19:53

Hier in België heeft de koudegolf ons verlaten.
En de dooi bracht ons grote verrassingen!!!
Een voor een barsten de waterdistributieleidingen.

Alle diensten van de Waalse waterleidingbedrijven zijn onderweg om de beschadigde leidingen te herstellen.

En de abonnees???
Ze stellen zich op bij verdeelpunten die zijn ingericht door civiele bescherming, brandweer of gemeentediensten.

Dit is het bewijs dat het een waar voorrecht is om alleen de kraan open te hoeven draaien om het water te zien stromen.
Hopelijk leren sommigen het minder te verspillen...
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 13/01/09, 20:13

Oh damn, ik dacht echt dat er goud uit de kranen kwam in België. Ik was zelfs klaar om te verhuizen!
Over het algemeen komt er in ons huis, als er een probleem is met de watertoevoer, de kraan uit met modder, roest en tal van andere rotzooi die geen goud is.

Ik hoop dat we niet hetzelfde probleem in Frankrijk zullen ervaren zodra de kou voorbij is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/01/09, 20:30

Ik zou je moraal niet willen ondermijnen, maar het is zeer waarschijnlijk dat het in Frankrijk net zo zal gebeuren.

Anders houdt niets je tegen om te verhuizen, we drinken samen een echt goed biertjeBeeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/01/09, 22:49

Nou, het wordt gezegd, we drinken het als dit bier Greg? en de andere Belgische ecologen, en de grensoverschrijdende en de meest moedige?

In de zomer is er zeker wat te beleven, wie heeft er plek om mensen te verwelkomen?
Als we het in de Spaanse hostelmodus doen, merken we dat iedereen is geteld en zijn we het zat!

Ik kan 2 personen huisvesten die graag bezienswaardigheden willen bezoeken in België...

Goedenavond aan alle bierliefhebbers en blije gezelschappen...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/01/09, 22:53

Oké, dat moeten we oplossen!
Maar niet over dit onderwerp, daar gaan we een apart onderwerp voor aanmaken! 8)
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/01/09, 22:55

Uit race Teddy!

Bonsoir
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/01/09, 23:01

Ziezo, onderwerp gemaakt in Post-it voor meetings!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/01/09, 01:20

Dag

We hebben vergelijkbare problemen in Montreal omdat sommige leidingen 100 jaar oud zijn, maar in goed gemaakte installaties die diep genoeg begraven zijn, is er geen probleem dat het -25 is en dan gaat het soms in twee dagen naar +2, het stoort niet

Wat we merken als de grond goed met sneeuw bedekt is, is er minder probleem, ongeacht de temperatuur.

Stuur je ingenieurs op stage in koude landen
In de toekomst zul je moeten leren je aan te passen aan de kou. Het is gewoon een kwestie van organisatie en vooruitziende blik

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 14/01/09, 10:04

Voor deze grote dag van samenzijn rond een biertje, laat het me even van te voren weten, als mijn elektrische paardenkoets het doet ga ik mee!

Bovendien, aangezien er een behoorlijke afstand is tussen mijn huis en het uwe (ik woon in het zuidoosten van Frankrijk), kan ik onderweg een paar passagiers meenemen.

Ik zal er in het onderwerp dat ik onlangs heb gemaakt om een ​​koppeling met een elektromotor te ontwikkelen er op moeten wijzen dat de auto mogelijk groter is dan verwacht en dat het aantal passagiers groter zal zijn. : Mrgreen:

Daarnaast stel ik me voor dat passagiers je hun lokaal bier willen laten proeven: er komt een extra lading in vaten bier... Ik ga meteen aan de slag met de ontwikkeling van een tankoplegger (uiteraard door paarden getrokken) met elektromotor !
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 14/01/09, 10:31

Lietseu schreef:Nou, het wordt gezegd, we drinken het als dit bier Greg? en de andere Belgische ecologen, en de grensoverschrijdende en de meest moedige?

In de zomer is er zeker wat te beleven, wie heeft er plek om mensen te verwelkomen?
Als we het in de Spaanse hostelmodus doen, merken we dat iedereen is geteld en zijn we het zat!

Ik kan 2 personen huisvesten die graag bezienswaardigheden willen bezoeken in België...

Goedenavond aan alle bierliefhebbers en blije gezelschappen...


Rah me dat klinkt goed voor mij, liefhebber van landen ontdekken en bier (Tsjechisch ook erg goed) : Mrgreen: , Ik heb een absoluut weerzinwekkend schema :D , maar ik zou de econologen wel eens willen ontmoeten! :P
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten