Je zei "licht vervuild!"

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Je zei "licht vervuild!"




par Flytox » 05/01/08, 23:49

Bonjour à tous

Beeld

Ik zag, ik weet niet meer waar, een foto van kinderen die zo in water baden. Wat is de levensverwachting van een bevolking die op zo'n plek woont?
:schok: :onheil:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 06/01/08, 00:07

Waar is het ? het is zichtbare vervuiling......... maar er is ook de verborgen en verraderlijke vervuiling die we niet zien maar die we inademen of eten.

Het is zeker dat de kinderen die erin baden, als ze geen gezondheidsproblemen hebben, komt omdat ze erg sterk zijn!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 06/01/08, 00:38

Eindelijk, als je er goed naar kijkt, is het prachtig deze foto!
(Wat denkt Christine?)
---
Anders een snelkoppeling van technieken...
De boten zijn "ijsbrekers".
De Pacha-Automobilist-Pilot is gekruid, om dichtere drijvende lichamen te vermijden.
Een genot voor klussers: u hoeft alleen maar te bukken om uw winkelwagentje op te halen en te vullen...
----
In Egypte zag ik kinderen plezier maken op een rioolafvoer.
Ook in een gracht, langs een weg, die ook dienst deed als vuilnisbakken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 06/01/08, 01:08

Moué... niet echt een groot verschil met wat we nog niet zo lang geleden thuis deden met open stortplaatsen...

Ik weet niet eens dat Marseille momenteel een netwerk heeft voor het opvangen en zuiveren van regenwater dat wordt afgevoerd op de grafheuvels en de site ... zo goed ...
0 x
FUX.
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 06/02/07, 18:40




par FUX. » 06/01/08, 13:22

Salut!

Dit beeld doet me denken aan een kleine documentaire die ik nog niet zo lang geleden zag, die het bloemeneiland wordt genoemd.

Een goede documentaire, een trieste realiteit daar =>

http://video.google.fr/videoplay?docid= ... &plindex=0
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten