Herstel van grijs water

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: grijs water herstel




par lejustemilieu » 01/11/07, 16:14

Op het werk zijn er collega's die dit al jaren op de mimosa's bij het hek doen in plaats van 30 meer meters te doen om naar het toilet te gaan ... Netto resultaat van de races, de mimosa's barsten achter elkaar . (toeval ????). In de zomer ruikt het zo goed naar rozen en seringen dat je langs de andere kant van de steeg komt. : Mrgreen:

Stoute Flitox ... je hebt een gelukkig medium nodig ...
Je gaat vanavond naar de kont
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/11/07, 16:41

Ja, Monsieur l'Abbé! Ik zou het niet missen, vader!
Ik heb al berouw ...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 01/11/07, 16:56

Het is aan! Het is heel aangenaam de geur van urine overal in het huis, de tuin en de hekken.

Ik maak voldoende grote ogen voor de eigenaars van honden die tegen mijn huis passeren ... Vooral als het een ontmoeting van de hele buurt is.

:? Vertel me, de milieuvriendelijke, milieuvriendelijke en milieuvriendelijke!

Wat vind je van de slechte gewoonte die sommige bizarre mensen hebben om hun handen te willen wassen nadat ze naar het toilet zijn gegaan?
: Cheesy:
Is het ongerijmd?
Is het nutteloos?
Is het overbodig?
Is het slecht voor de planeet?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 01/11/07, 17:43

gegyx schreef:Het is aan! Het is heel aangenaam de geur van urine overal in het huis, de tuin en de hekken.

Ik maak voldoende grote ogen voor de eigenaars van honden die tegen mijn huis passeren ... Vooral als het een ontmoeting van de hele buurt is.

:? Vertel me, de milieuvriendelijke, milieuvriendelijke en milieuvriendelijke!

Wat vind je van de slechte gewoonte die sommige bizarre mensen hebben om hun handen te willen wassen nadat ze naar het toilet zijn gegaan?
: Cheesy:
Is het ongerijmd?
Is het nutteloos?
Is het overbodig?
Is het slecht voor de planeet?

Heb je ooit een leeuw of een hond gezien die zijn benen wast na het plassen?
Oorspronkelijk hield de mens de stok niet vast, om natuurlijke dingen te doen. : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ecolomiste
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 01/11/07, 17:55
Plaats: 59

grijze wateren




par ecolomiste » 01/11/07, 18:29

in mijn toekomstige huis zal ik regenwater recupereren dat zal worden gebruikt voor douches, baden, vaatwasser, wasmachine en andere schoonmaak.Dit gedecanteerde grijze water, magere toiletten voeden de toiletten. dit zwarte water voedt een of meer dieselgeneratorsets uitgerust met een pantonreactor (het werkt) waar de warmteverliezen worden gebruikt voor verwarming in een hypergeïsoleerd huis met een ventilatiesysteem dat de calorieën uit de binnenlucht terugwint om de lucht te verwarmen externe kosten. nul verspilling doelstelling, nul fossiele brandstof, minimale kosten
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 02/11/07, 08:21

lejustemilieu schreef:Heb je ooit een leeuw of een hond gezien die zijn benen wast na het plassen?


Nou, ik weet niet veel wie het vasthoudt ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ecolomiste
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 01/11/07, 17:55
Plaats: 59




par ecolomiste » 01/12/07, 18:11

christine je lijkt te zeggen dat we vies zijn toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 01/12/07, 21:23

gegyx schreef: :? Vertel me, de milieuvriendelijke, milieuvriendelijke en milieuvriendelijke!

Wat vind je van de slechte gewoonte die sommige bizarre mensen hebben om hun handen te willen wassen nadat ze naar het toilet zijn gegaan?
: Cheesy:
Is het ongerijmd?
Is het nutteloos?
Is het overbodig?
Is het slecht voor de planeet?

Nutteloos met de juiste techniek: vraag het aan delnoram
https://www.econologie.com/forums/post58216.html#58216
0 x
jessle
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 27/10/07, 23:08




par jessle » 02/12/07, 10:06

was uw handen niet, het is vooral niet hygiënisch. Wetende dat het door de handen is dat veel pathogene ziektekiemen worden overgedragen.
Maar goed iedereen zijn meningen.
0 x
jessle
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 27/10/07, 23:08




par jessle » 02/12/07, 13:18

joloco schreef

een tip toch, haal alleen het bad- en douchewater terug, de anderen (gootsteen, machines en anderen) hebben het veel te druk).

Ik begrijp het water in de douche niet en het bad is veel meer belast dan een wastafel.

Ik ben ook van plan om dit systeem te maken, maar:

Ik denk ook aan het terugwinnen van het water uit de wasmachine omdat we alleen wassen met zeepnoten
water uit de wastafel is alleen zeep
te vol met de 0.5l-boiler per dag.

waar heb ik het mis
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten