regenwater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

cubitank




par Oli 80 » 08/03/12, 19:35

Goedenavond, thuis in onze regio hebben we een bedrijf van glazuur douchegel, melk van het lichaam, enz., Ze ontvangen de voorbereidingen in cubi van 1000 l elke keer als ze leeg zijn
ze worden per spoorkonvooi teruggestuurd en op deze manier worden ze in volledige cubi afgeleverd, maar aan het einde van een moment zoals de pallets hervormen ze de cubis, niet om ze te gooien,
ze verkopen ze goedkoop 10 € stuk, wat de moeite waard is maar eerst moet je ze binnen wassen om regenwater te kunnen zetten

Ik veronderstel dat je op andere gebieden ook dit soort zaken hebt
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 08/03/12, 19:47

houtskool absorbeert een groot aantal chemicaliën, inclusief die met een slechte smaak

het desinfecteert niet, maar het absorberen van wat de microben voed, voorkomt dat ze zich vermenigvuldigen

het probleem is dat deze houtskool op hoge temperatuur goed gaar moet zijn om niet langer vuil te bevatten

helaas is de brandbare houtskool nooit gaar omdat het het verlies bij de fabrikant zou vergroten: als het niet schoon is, is het nog steeds absorberend

geactiveerde houtskool is alleen houtskool op een speciale manier gekookt om beter absorberend te zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 08/03/12, 19:50

houtskool absorbeert veel dingen, maar vergeet niet om het te veranderen voordat het zelf het microbe nest wordt
0 x
tmicola
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/04/12, 19:17




par tmicola » 23/04/12, 16:19

Of anders wat denk je van een roestvrij stalen filter bij de ingang van de tank wanneer het water doordringt?
0 x
economie.ecologie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/05/12, 14:33




par economie.ecologie » 19/06/12, 11:10

ripper schreef:bedankt voor al je goede advies uit een goede ervaring met betrekking tot betonnen vaten, maar wat denk je van stijve tanks (brandstoftype kunststof) en flexibel (eenvoudig te integreren)?


Hallo,

Ik raad de flexibele tanks ten zeerste aan! Geen onderhoud nodig, ze ondersteunen meteen, als u verhuist, kunt u het meenemen en opnieuw installeren in uw nieuwe huis.
Daarnaast is de flexibele tanks mengen gemakkelijk in het landschap, zette ze overal (in het kader van een dek, in kruipruimtes, buiten) en met anti-UV weefsel virussen, micro, en bacteriën worden geëlimineerd. Het is geweldig en vooral gegarandeerd 10 jaar !!
Ik adviseer Sodeveaux of Reserveaux (het is dezelfde doos maar reserveaux is een online shopping site, als je al weet wat je wilt)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/06/12, 15:38

... ja, waarom niet ... : Cheesy:
0 x
vincent29
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/06/13, 23:22

Regenwaterherstel




par vincent29 » 24/06/13, 23:40

Hallo,

Het terugwinnen van regenwater via een flexibele tank is een veel goedkopere oplossing dan de harde oplossing. Het vestigt zich zeer snel zonder fundering, dus geen funderingskosten, metselwerk. Het nadeel is natuurlijk het esthetische aspect omdat de flexibele tank van de grond af is. Het is een persoonlijke keuze. Je kunt op het web een heleboel sites vinden die deze oplossingen presenteren zoals bijvoorbeeld (maar er is in andere slechts ter illustratie)
http://www.zoneindustrie.com/Annuaire-p ... oir-souple
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 25/06/13, 00:17

het wordt besproken: gemonteerd buiten de flexibele tank heeft een levensduur van tien jaar: een tank in begraven maconerie is eeuwig

Ik heb het niet over geprefabriceerde betonnen tanks, maar over goed oud steenmetselwerk zoals we cisternen zien die al een paar eeuwen bestaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Cubi tank




par Grelinette » 25/06/13, 15:17

Oli 80 schreef:Goedenavond, thuis in onze regio was een van douchegel shampoo bedrijf, body lotion, enz., De voorbereiding krijgen ze in Cubi van de 1000 op spa als ze leeg zijn ze terug per trein konvooi en op die manier verzonden ze worden geleverd in Cubi vol, maar na een tijdje, zoals pallets, zij de hervorming van de cubis, niet om ze weg te gooien,
ze verkopen ze goedkoop 10 € stuk, wat de moeite waard is maar eerst moet je ze binnen wassen om regenwater te kunnen zetten
Ik veronderstel dat je op andere gebieden ook dit soort zaken hebt

Ik bevestig dat veel bedrijven ontvangen vloeistoffen (voedsel of niet: glucose, olijfolie, lijm, ...) in Cubi van 1000 liter. Deze Cubi worden opgenomen, maar vaak duurder om een ​​vrachtwagen te huren om terug te keren naar het bedrijf dispatching dat ze lokaal te verkopen of te vernietigen ze op het terrein (het breken van de backhoe en emmer management! :schok:)

In mijn omgeving, was ik in staat om te herstellen tegen lage kosten en zelfs gratis (irrigatie watervoorziening te maken of om de paarden water) met gekonfijte vruchten productie, voorbereid voedsel, olie olijf muren en een productiebedrijf voor prefab (bevatte lijm voor isolatie, bah! ik raad).

Mijn methode: de gele pagina's of het internet en de telefoon ...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 25/06/13, 18:52

Hallo, Ik ken een paar mensen die deze cubis van 1000l kocht maakt dit bedrijf s 'kwijt omdat ze werden hervormd
Ik heb alle cubis een "expiration" label

daarna als het duur is om ze vervolgens ontmanteld ze te verkopen, meer informatie, dan kunt u dit soort Cubi in bouwmarkten voor 150 € vinden, goed ze zijn het opkopen van deze bedrijven en worden gereinigd door andere bedrijven en verkopen tegen hoge prijzen :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten