Booster-montageprobleem

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/08/12, 18:33

Ik gebruik deze drukschakelaar die de pomp stopt als er watergebrek is:

http://www.aquajulien.com/accessoire-po ... tml?sit=54
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/08/12, 13:05

Dit is interessant, omdat het niet altijd eenvoudig is om een ​​uitschakeling in te stellen bij gebrek aan water op het tappunt.

Hoe moet deze precies gemonteerd worden? Is er geen tegenstrijdigheid met de drukschakelaar voor het vullen van de tank?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/08/12, 14:17

Ahmed schreef:Dit is interessant, omdat het niet altijd eenvoudig is om een ​​uitschakeling in te stellen bij gebrek aan water op het tappunt.

Hoe moet deze precies gemonteerd worden? Is er geen tegenstrijdigheid met de drukschakelaar voor het vullen van de tank?



Hallo Achmed!

Het is heel eenvoudig dat wanneer er een gebrek aan water is, de druk onder de drempel daalt en de pomp niet meer kan starten. U moet deze handmatig resetten door de kleine sleutel aan de zijkant van de doos ingedrukt te houden totdat de minimale druk is bereikt en vervolgens het systeem werkt weer automatisch, de pomp kan ook worden gestopt door deze 90° ten opzichte van de positie in de afbeelding te positioneren.


Deze mechanische box met druk- en differentieelregeling kan gemakkelijk meer dan 10 jaar meegaan en de kosten zijn de laagst mogelijke!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 12/08/12, 21:39

Ik heb zojuist uw reactie gelezen en hartelijk dank voor deze details!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten