Probleem met mijn bronwaterbooster

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
chitop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 19/03/09, 09:02

Probleem met mijn bronwaterbooster




par chitop » 10/04/10, 08:40

hallo, nadat ik net een put had gemaakt, wilde ik deze aansluiten met een booster, zeef met anti-retour, een filter met anti-slibwikkeling maar het water was nog steeds geel (duidelijk zichtbaar in de toiletten) dus ik heb een filter met reinigbare cartridge toegevoegd en altijd een spoel in de tweede, maar het water is altijd geel als de pomp start, het eerste wasbare filter loopt leeg en kan moeilijk worden gevuld zolang het netwerk open is (bijvoorbeeld de waterslang open). Wat te doen om helderder water te krijgen, is de reden waarom de filter loopt bij het starten voor de helft leeg? bedankt voor jullie antwoorden en een fijn weekend
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 10/04/10, 11:15

Test het door een kom met water te vullen. Laat het water
decanteren om te zien hoe lang het duurt voordat het water is geworden
Het is waarschijnlijk klei, een bezinktank
zal zeker nodig zijn voordat u het water gebruikt als u dat wilt
laat het duidelijk zijn.
0 x
chitop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 19/03/09, 09:02




par chitop » 11/04/10, 07:43

ok merci
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 11/04/10, 08:20

Zijn de filters bij de boosteruitlaat geplaatst?
- de zeef mag niet op de bodem van de put worden geplaatst, maar op minstens 20 cm van de bodem en hetzelfde van het bovenste niveau (om het aanzuigen van slib zoveel mogelijk te elimineren
het debiet kan te hoog zijn omdat de zuigkracht het afgezette slib absorbeert - verlaag het debiet door een aftapkraan aan te passen
- als er lucht in de filters achterblijft, verklein dan de diameter van het uiteinde van de aanvoerleiding of plaats een terugslagklep op de aanvoerleiding zo dicht mogelijk bij de filters, er kan luchtaanzuiging optreden zodra de pomp stopt
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
chitop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 19/03/09, 09:02




par chitop » 27/04/10, 08:13

hallo het eerste probleem is opgelost, het was nodig om de filters bij de uitlaat van de booster te plaatsen en eerst een klein filter over te laten om op te ruwen, dus geen luchtinlaat meer, voor modder of onzuiverheden, ik ging dit jaar alleen water geven en kijk met de tijd want ik heb de indruk dat de grond nog niet stabiel is en de aarde tussen de sproeiers door gaat!! wordt vervolgd en bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 02/05/10, 15:54

persoonlijk heb ik een decanteertank stroomopwaarts van de booster geplaatst, dit is ideaal, maar het hangt af van het principe van uw installatie, het kan zijn dat u deze niet kunt installeren......
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten