Trouble Booster

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
lolo83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/04/18, 11:44

Trouble Booster




par lolo83 » 07/04/18, 11:52

Hallo iedereen

Ik ben nieuw, mijn naam is Loïc, ik kom uit Var.

Ik kom op de forum omdat ik me zorgen maak over boren.
Volgens de post die ik heb gelezen, zou het van het membraan komen ... Maar ik geef er de voorkeur aan om mijn probleem bloot te leggen omdat we de booster hebben veranderd daar er minder dan 3-jaren zijn.

Wanneer ik een tik open, is er een heel nauwe klap tegen de ballon, deze gooit 2-balken dicht en slaat 3.5-vleermuizen opnieuw (ongeveer).
Tegelijkertijd heb ik druppels in elektrische spanning, de waterstraal naar de buis is niet normaal.

Zoals ik al zei, we hebben het veranderd, er zijn minder dan 3ans, ik heb de re-inflated nog niet geprobeerd, ik wil graag details voordat ik iets doe.


Bedankt voor het lezen, en BEDANKT voor uw toekomstige antwoorden.

Bonne journee
Loïc
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967

Re: Trouble Booster




par Ahmed » 07/04/18, 12:30

De bedrijfstijd van de pomp en het aantal starts, evenals de variatie van de manometerdruk, moeten in acht worden genomen; als een aantal grote starts en snelle drukvariaties, betekent dit ofwel schade aan het membraan of een afwezigheid van samendrukbaar gas aan de ad hoc zijde van het membraan. In dit tweede geval, leegt u de ballon van het water en blaast u op met lucht voordat u de pomp opnieuw aansluit.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
lolo83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/04/18, 11:44

Re: Trouble Booster




par lolo83 » 07/04/18, 14:02

Ahmed schreef:De bedrijfstijd van de pomp en het aantal starts, evenals de variatie van de manometerdruk, moeten in acht worden genomen; als een aantal grote starts en snelle drukvariaties, betekent dit ofwel schade aan het membraan of een afwezigheid van samendrukbaar gas aan de ad hoc zijde van het membraan. In dit tweede geval, leegt u de ballon van het water en blaast u op met lucht voordat u de pomp opnieuw aansluit.



Bedankt voor het antwoord.

Hoe de looptijden van de pomp en het startnummer te observeren?


dank u
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967

Re: Trouble Booster




par Ahmed » 07/04/18, 18:45

Let gewoon op het gedrag van de pomp en de manometer terwijl water wordt afgezogen ... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Trouble Booster




par Forhorse » 08/04/18, 09:53

Ik heb een vraag:

Waarom komen al diegenen met een booster probleem hiermee forum ?
Ik heb niets tegen helpen met het oplossen van problemen, maar tenzij ik het mis heb, is Econology geen forum sanitair of een forum DIY, dus ik vraag me af ...
0 x
lolo83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/04/18, 11:44

Re: Trouble Booster




par lolo83 » 08/04/18, 16:23

Ahmed schreef:Let gewoon op het gedrag van de pomp en de manometer terwijl water wordt afgezogen ... 8)



Dank u voor het antwoord.

In de finale heb ik de ballon geleegd, het membraan opgeblazen en het is beter.
0 x
lolo83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 07/04/18, 11:44

Re: Trouble Booster




par lolo83 » 08/04/18, 16:26

Forhorse schreef:Ik heb een vraag:

Waarom komen al diegenen met een booster probleem hiermee forum ?
Ik heb niets tegen helpen met het oplossen van problemen, maar tenzij ik het mis heb, is Econology geen forum sanitair of een forum DIY, dus ik vraag me af ...


Huis, leefgebied, elektriciteit en tuin. Works and DIY.Water Management: POMPEN, BOREN, FILTEREN, ZINKEN, HERSTEL ...
0 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Trouble Booster




par Bardal » 08/04/18, 18:07

En bovenal, help iemand om goedkoop een mechaniek te repareren dat nog niet gedragen is ... dat is econologie ... een beetje water, lucht en een minimum aan zweet, bij plaats van pure en eenvoudige vervanging van de machine die een professionele dépanneur zou hebben aanbevolen ...

Bedankt voor ons allemaal, Ahmed ... je zou een goeroe kunnen worden ...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 78-gasten