MaxWater 1 wind om elektriciteit en water te produceren

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

MaxWater 1 wind om elektriciteit en water te produceren




par Misterloxo » 21/07/07, 12:54

Australië: water met een beetje lucht
Een Australische ingenieur, Max Whisson, zou een revolutionair apparaat hebben ontwikkeld dat water uit de lucht kan produceren. Deze hightech "windmolen" zou, volgens de eerste studies, tot 6 000 liter water per dag kunnen produceren met slechts 20% van zijn capaciteit. "Een licht briesje bij 2 km / u is voldoende om te werken", bevestigt de uitvinder. Een samenwerking van wetenschappers van de Universiteit van West-Australië (Perth) met Water Un ltd, het bedrijf met het patent, "zou het mogelijk moeten maken het apparaat binnen een jaar op de markt te brengen".


Beeld

bronnen:
http://www.innovationlejournal.fr/spip.php?article241

http://www.waterunlimited.com.au/
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 21/07/07, 18:10

Leuk dit systeem, vooral als je denkt dat drinkwater over een paar jaar een van de belangrijkste speculatieproblemen kan worden (het is al een tijdje weg ...). Hier zijn sommigen die het noorden niet verliezen ... Als het echter geen oplichterij is ...
Moeilijk om een ​​idee van dit systeem te krijgen als je niet echt bekend bent met Engels. Maar wat ik begrijp is dat het zou werken op het warmtepompsysteem, maar met de mogelijkheid om elektriciteit te leveren via een windturbine. Van wat ik kreeg, zou de pomp, door aan één kant koude in de luchtstroom te creëren, de condensatie van het water toelaten dat zo zou worden teruggewonnen ... Heb ik het goed? Geef deze mensen enkele details ...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

windturbine waterproductie




par tigrou_838 » 23/07/07, 15:42

hallo allemaal,

voor degenen die geïnteresseerd zijn, er is een Fransman die een patentaanvraag heeft ingediend, onder het publicatienummer,
N ° 2893959
Naam: OUDER MARC HUGUES
Stortingsdatum: 29.11.05

info beschikbaar op espacenet

vrijwel hetzelfde concept als het MAXWATER. :?

zonnegroeten aan iedereen

tigrou
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 23/07/07, 16:08

Het doet me denken aan de watervallen van ... Duin
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

waterslot




par tigrou_838 » 24/07/07, 08:08

zeer goede film met zeer goede oplossingen voor het vangen van water, en
waarom niet een aantal goede aardwormen opwekken als transportmiddel en om te ploegen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/10/09, 21:35

Inderdaad, niet de grote leert me dat er in Frankrijk een windturbine bestaat om water te produceren ... hier is de link die hij me vanavond stuurde ...

http://www.laprovence.com/articles/2009 ... otable.php


Miauw en bedankt nono!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/10/09, 21:43

Oké voor Dune, maar de film :schok: NIETS naast het boek : Cheesy:

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 20/10/09, 10:03

HS AAN
er zijn in de VS twee mini-series over duin geweest die redelijk trouw zijn aan het boek (duin + de kinderen van duin Ik denk dat we de messi kunnen schunteren ... houd het nodig dat ik er naar heb gekeken)

Ik word er nooit moe van om te zeggen dat de boeken van de zoon zijn ... er komt niets bij de kleine teen van de stap puur om geld te verdienen :onheil:
koop ze niet, je zult teleurgesteld zijn
HS UIT
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 20/10/09, 13:13

0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: MaxWater 1 windturbine die elektriciteit produceert en




par Oli 80 » 22/11/09, 13:37

Misterloxo schreef:
Australië: water met een beetje lucht
Een Australische ingenieur, Max Whisson, zou een revolutionair apparaat hebben ontwikkeld dat water uit de lucht kan produceren. Deze hightech "windmolen" zou, volgens de eerste studies, tot 6 000 liter water per dag kunnen produceren met slechts 20% van zijn capaciteit. "Een licht briesje bij 2 km / u is voldoende om te werken", bevestigt de uitvinder. Een samenwerking van wetenschappers van de Universiteit van West-Australië (Perth) met Water Un ltd, het bedrijf met het patent, "zou het mogelijk moeten maken het apparaat binnen een jaar op de markt te brengen".


Beeld

bronnen:
http://www.innovationlejournal.fr/spip.php?article241

http://www.waterunlimited.com.au/


hallo, hier is een animatie gevonden in video op youtube van deze windturbine http://www.youtube.com/watch?v=Gf0krn99 ... re=related aan de andere kant is er geen warmtepomp zoals op het model van het andere onderwerp
, zijn eenvoudige metalen platen die als condensator dienen
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 82-gasten