Vraag over een toekomstige waterterugwininstallatie

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 11/03/08, 09:21

musje schreef:het lijkt me dat door een "..realistische" site te hebben zoals jij .., ik je niet zou moeten leren wat een "anti-terugspoeling" -systeem (of "stilstaande waterinlaat") is of een by-pass ....

nee maar ik weet waar je je zorgen over maakt ;-)
Ik wilde alleen weten hoe je dit allemaal hebt georganiseerd en waarom je ze hebt gerechtvaardigd!
0 x
Steeve.Gi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 03/03/08, 22:10




par Steeve.Gi » 12/03/08, 14:57

Bonjour à tous,

Programmawijziging, na het zoeken naar een tank, komt er geen overeen met wat ik zoek, dat wil zeggen minder dan 76 cm breed (om een ​​deur te passeren) tegen een redelijke prijs (ik kom hier later op terug) ).
Ik ga de tank in mijn garage installeren, naast deze plek is er een regenpijp voor het huis, dus ik zal mijn tank kunnen overlopen. Hieraan wil ik een vlotter met schakelaar in de tank toevoegen die de watertoevoer van mijn bron afsnijdt met een magneetventiel. Twee redenen zijn dat het water kan bezinken en geen "schoon" water in het riool kan doen.
Bijgevoegd is een klein diagram.
Wanneer dacht je?

Beeld
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 13/03/08, 09:24

gezegend!

Ik denk dat we wasmagneetkleppen kunnen gebruiken (voor herstel natuurlijk ;-)

idem voor de tank: waarom bouw je het niet? of bouw je het?
beton + voering, persoonlijk is mijn plan.
0 x
Steeve.Gi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 03/03/08, 22:10




par Steeve.Gi » 13/03/08, 21:15

jonule schreef:gezegend!

Ik denk dat we wasmagneetkleppen kunnen gebruiken (voor herstel natuurlijk ;-)

idem voor de tank: waarom bouw je het niet? of bouw je het?
beton + voering, persoonlijk is mijn plan.


Hallo Jonule,

Ja, ik heb er ook over nagedacht, ik ga naar een recyclingcentrum. Het probleem is dat ik niet weet hoe het eruit ziet, ik ga op internet kijken.

Ik heb ook nagedacht over het maken van mijn betonnen tank of sintelblok, maar drie problemen, ik weet niet of het winstgevend is, onmogelijk te verplaatsen en veel werk. Ik vond tanks van 300 liter bij Cora voor elk 30 €, ik ben van plan er drie te nemen en ze te koppelen.

@+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 221 gasten