Booster-informatie

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
nicolas2810
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/06/08, 21:34
Plaats: SARREGUMINES

Booster-informatie




par nicolas2810 » 03/06/08, 21:46

Hallo allemaal, ik heb een tank van 5000 liter geïnstalleerd om het water op te vangen en ik wil er een booster op aansluiten voor het gebruik van de wc. De garage waar de booster zou komen te staan ​​(in de garage) bevindt zich op hetzelfde niveau als de bovenkant van de tank, het enige probleem is dat er tussen de garage en mijn tank ongeveer 10m zit, kan de boosterpomp water in de tank (op 10m)? Welk model kan ik nemen voor ongeveer 200 euro? Of zo niet, kun je me dan vertellen op welke kenmerken ik moet letten bij het kiezen van deze booster.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Nicolas
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten