Brita-filters

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 17/08/08, 11:28

Hallo,

hallo lejustemilieu

hele mooie tekst inderdaad..vol wijsheid en dankbaarheid..

Het is beter om anderen te nemen zoals ze zijn en te zien wat goed en goed in hen is.

verdeelde mening...
je moet de ander alleen kennen om dingen te kunnen delen...

Leer de onvolkomenheden van anderen te waarderen

jasssss.... :D

en, belangrijker nog, laten we de onze leren waarderen.

ah... daar, voor mij... is het iets moeilijker...
Ik ben van het type... perfectionist... maniak...nauwgezet.... veeleisend (te veel!) van mezelf... intolerant voor (mijn) fouten..., zeg maar "waardeer" mijn onvolkomenheden... mhmmmmm... niet gemakkelijk... laten we liever zeggen dat ik voortdurend probeer ze te kennen, ze onder de knie te krijgen, om ze beter te proberen te corrigeren...!

Maar ik erken ook dat het soms de neiging heeft om op anderen over te slaan...
en omdat ik dit dagelijks voor mezelf leef... nou ja, ik besef niet altijd of ik het anderen aandoe...
maar als ik erachter kom (of als het voor mij gedaan wordt), probeer ik het ook op te lossen...

dus als dat het geval was = mea culpa..

maar in een geval als dit verleden... nou, ik kan er ook niet tegen dat ik overal overheen loop...
daar spreekt mijn impulsieve en opstandige kant, die zegt dat de derde keer... het kapot gaat... maar gelukkig heb ik ook een minimale tolerantie om het de eerste keer te laten glijden en de tweede keer te voorkomen...
> zijn eigen verantwoordelijkheden aan de ander overlaten...

race resultaten:
iedereen heeft zijn best gedaan, en alles blijft OK.....

Niettemin, aangezien ik hier bekritiseerd ben omdat ik niets meebreng, niets deel en niets demonstreer..., blijf ik bij wat ik zei: ik laat daarom ruimte voor degenen die het beter vinden passen dan het mijne.....

einde haakje

*bedankt voor deze tekst
(wat ik wist maar altijd goed om tot het diepste van het geweten te blijven.. !!)

Hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/08/08, 17:27

Hallo lejustemilieu

En bedankt voor deze tekst... geweldig... 8) 8) 8)
Het deed me denken aan de wijsheid van sommigen (Ahmed om hem niet te noemen)
Het is als een beetje frisse lucht...
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 19/08/08, 16:04

[MODUS AAN]
Ik heb het laatste bericht van Jonule verwijderd en ik zou nu hetzelfde doen voor elk bericht van het type "Ik houd je bij de sik" tussen Jonule en P'tit Pierrot (of tussen iemand anders die dat persoonlijke bericht niet begrijpt). rekeningen worden afgerekend in PM).

Ik ben geduldig als een man, maar nu begin je me serieus tegen te komen. :onheil:

Dus stoppen we met de wedstrijden van quéquetes en concentreren we ons opnieuw op het onderwerp.

Merci.
[MODUS UIT]
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/08/08, 17:03

ok ... laten we niet aandringen op het (intellectuele) eigendom, de tekst is niet van mij:
ideesmaison.com/Installer-une-cuve-de-recuperation.html#filtratie.

en laten we objectief blijven:

voor de 20 µm filters spreekt hij niet van een wasbaar filter... wat bieden jullie aan in wasbare vorm? compatibel met een klassieke patroonhouder?

anders:
het osmosemembraan is extreem dun en moet voortdurend worden gespoeld om verstopping te voorkomen. Voor één liter verbruikt water moet 4 tot 5 liter worden weggegooid.
dit is vooral de reden waarom hij de osmose-eenheid (gedeponeerd handelsmerk trouwens!-) denigreert.
voor gemeenschappen die regenwater recupereren voor sanitair gebruik, denk ik dat het verplicht zou moeten zijn om een ​​voorbeeld te stellen, net als voor andere hernieuwbare NRJ's.

en een beter citaat (in plaats van een deel):
Als u regenwater gebruikt voor collectief gebruik (tussenstop gîte, ...), vanuit "juridisch" oogpunt, zal het de voorkeur verdienen om stroomafwaarts van de 20 en 10 micron filters een UV-behandelingsapparaat toe te voegen om alle levende organismen in het water te vernietigen.
Voor gezinsgebruik is dit apparaat niet nodig omdat de bacteriën in regenwater niet ziekteverwekkend zijn.


ja, het lijkt erop dat een gemeenschap een collectieve plaats is, niet noodzakelijkerwijs openbaar, goed.

om uiteindelijk beter te citeren:
De onderzoeker Joseph Orszagh die eerder filtratie door osmose aanbeveelde (je kunt deze informatie bekijken op niet-geüpdatete websites) beveelt nu keramische en actieve koolfilters aan van het type Doulton.


Kent iemand deze Doulton-filters?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 19/08/08, 17:21

Ahh, daar is het!!!
Dat is constructief Beeld
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Carlii
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/10/08, 18:01




par Carlii » 11/01/09, 18:35

Hallo,
Ik heb een karaf gekocht van een ander merk dan degene die je bekijkt en ik denk dat er niets te benijden is.
Hij past gemakkelijk in de koelkast, is stevig en bovendien hoef je niet de hele cartridge te vervangen, alleen de binnenkant verandert.
En het is goedkoper, als je geïnteresseerd bent in dit product, verkopen ze het door [GEEN ADVERTENTIES]
0 x
kaoul
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 16/12/08, 13:40




par kaoul » 03/03/09, 13:25

Carlie schreef:Hallo,
Ik heb een karaf gekocht van een ander merk dan degene die je bekijkt en ik denk dat er niets te benijden is.
Hij past gemakkelijk in de koelkast, is stevig en bovendien hoef je niet de hele cartridge te vervangen, alleen de binnenkant verandert.
En het is goedkoper, als je geïnteresseerd bent in dit product, verkopen ze het op...


Advertentie gedetecteerd! 2 berichten, 2 advertenties...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 03/03/09, 14:05

kaoul schreef:Advertentie gedetecteerd! 2 berichten, 2 advertenties...


Dank je wel.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 96 gasten