Douche met microdruppeltjes (verneveling?)

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 13/11/10, 12:11

Kunt u nauwkeuriger zijn? een voorbeeld geven van materiaal en prijs?

Er is ook een schaaleffect op dit onderwerp, komt de prijs uit basiskosten (materiaal / energie) of uit marges?

Ik heb geen fabrikant gevonden met recycling van niet-drinkbaar water.
naast de prijs van het materiaal (duur is het) om de prijs van de behandeling toe te voegen, maar vooral,
monitoring en onderhoud (vaak dagelijks) vereist expertise op biologisch en chemisch gebied en veel tijd, en het is niet gratis ...
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 13/11/10, 12:19

Ik vraag het u omdat ik ook geen geïntegreerd systeem heb gevonden.

Voor monitoring bevestigt dit het idee van de efficiëntie van een distillatie, waar niets te doen is ...
0 x
Tot ziens!
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 13/11/10, 12:34

het blijft lagune met planten, maar ook niet eenvoudig omdat het geen vervuiling ondersteunt, het is noodzakelijk om biologisch afbreekbaar product te gebruiken.

voor de distillatie zou het in staat moeten zijn om de vetten regelmatig te verwijderen en dan stel ik me voor dat er heel veel energie nodig is om m3 water te verdampen (dit komt neer op de ontzilting van zeewater)
Ik denk dat de kosten van deze zelfs zonne-energie af te schrijven zijn
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 13/11/10, 13:05

boubka schreef:voor de distillatie zou het in staat moeten zijn om de vetten regelmatig te verwijderen en dan stel ik me voor dat er heel veel energie nodig is om m3 water te verdampen (dit komt neer op de ontzilting van zeewater)
Ik denk dat de kosten van deze zelfs zonne-energie af te schrijven zijn


Droge resten kunnen worden verbrand.

Als je het beslaan onder een douche al hebt gezien, is een deel van het spuiten al klaar.

Alle gebruikte verwarmingsmiddelen zijn hoger dan 100 ° C: het vereist niet per se meer energie, maar beter fietsen, beter gebruik.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/11/10, 22:54

Om terug te komen op het "mist" -aspect, gaat deze mist van kleine druppeltjes zeker dieper in de bronchiën en bronchiolen van de longen dan de druppeltjes die gewoonlijk tijdens het douchen worden geproduceerd.

Deze mist brengt sporen van chloor en andere rommel met zich mee die dienen om kraanwater te zuiveren. Dus, is er een effect op de gezondheid, op korte, middellange of lange termijn? Had de fabrikant het verantwoordelijke gedrag om het fenomeen te bestuderen met een bevoegde medische dienst voordat hij het product op de markt bracht ... : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/11/10, 00:31

Zie de artsen die soortgelijke inhalaties maken voor verkoudheid, bronchitis en sinusitis met desinfecterende middelen die schadelijk genoeg zijn voor microben tenminste!!
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 15/11/10, 01:16

goedenavond
het risico op legionellose is onvermijdelijk, we zoeken steeds meer ... dan geen toekomst voor dit soort dingen :schok:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/11/10, 01:49

Helemaal geen legionellose met koperen leidingen voor sanitair water, omdat koper, zijn ionen en zijn oxiden zeer schadelijk zijn voor alle bacteriën en schimmels, schimmels (behandeling van biologische wijnstokken) !!

Zie referenties over econologie !!
http://www.cuivre.org/media/pdf_2009/fichier_167.pdf
http://www.cuivre.org/contenu/docs/doc/ ... nelles.pdf
Alleen met ijzeren buizen (grote ziekenhuizen en grote natte dingen) hebben we deze legionellose !!

http://www.aqualyse.info/cuag1.htm
lees alles wat Google geeft !!
http://www.google.fr/search?client=fire ... =&gs_rfai=
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/11/10, 06:02

De roterende douchekop waarmee je verschillende straalsoorten kunt gebruiken, waaronder vernevelen: I love it!

Het is vooral een kwestie van comfort. Zeggen we dat we water besparen? Nee, niet echt, want we blijven veel langer onder de douche, het is zo fijn! En we kunnen afwisselen met een pulsmassage-effect. Kortom een ​​echte ontspanning, die zeker wat minder water waard is, zeker als je geen bad neemt ...!

Geen enkel negatief effect opgemerkt, maar waarschijnlijk dat de mist ionen produceert die zeer goed zijn voor het opruimen van de atmosfeer!

LET OP: gebruik de mistspuitlans niet, laat deze aan de brandweer over: het is extreem gevaarlijk als je niet weet waar, wanneer en hoe je hem moet gebruiken! Verneveling vermengd met deeltjes en andere (vaak onzichtbare) slak die in de lucht hangt tijdens bepaalde soorten brand, kan een explosief gasmengsel veroorzaken met vlampunt, terugslag en explosie! Je bent verkoold / geblazen ... in minder dan een seconde zijn verschillende brandweerlieden hierdoor al gestorven, nu hebben ze een beetje betere controle en kennen ze de waarschuwingssymptomen ... maar het blijft erg gevaarlijk: niet aanraken! Het is plotseling en verwoestend (opgeblazen constructies!)
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 15/11/10, 18:43

hallo dedeleco
Helemaal geen legionellose met koperen leidingen voor sanitair water

in uw document staat dat koper het risico vermindert en het in geen geval verwijdert.
bovendien zijn warmwatertanks vaak van staal en zijn douchekoppen van kunststof
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten