Koperdesinfectie in het ziekenhuis

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Koperdesinfectie in het ziekenhuis




par Christophe » 07/11/08, 13:18

Het gebeurde net op de JT van FR2: het ziekenhuis in Birmingham zag zijn ziektekiemen met 90 tot 95% teruglopen na de vervanging van verschillende apparatuur door ... koper (of messing volgens wat ik zag op de video) ...

Wat me aan het lachen maakt, is dat we doen alsof dit een fantastische ontdekking is als bekend is dat de Egyptenaren gebruikten koper al 3000 jaar geleden als ontsmettingsmiddel ... Ik weet niet meer wie de informatie op het internet heeft gegeven forums toen.

Koper wordt ook gebruikt om zwembaden te desinfecteren: https://www.econologie.com/forums/piscine-sa ... t5668.html
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 07/11/08, 13:51

Ik denk dat hij er al lang over praat.

Ik weet niet of het hetzelfde ziekenhuis was, maar ik had al gezien dat het me minstens twee jaar geleden leek.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 07/11/08, 14:11

inclusief deurknoppen, infecties die meestal door de handen gaan ... maar dat maakt een geweldige bundel!
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 07/11/08, 14:43

Het is tijd Beeld

Koop "koperen" aandelen : Mrgreen:

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 07/11/08, 15:35

In deze moeilijke tijden is dit eersteklas informatie, zou dat betekenen dat we een wond effectief kunnen desinfecteren door een koperen buis in te brengen - te leggen - (in de bloedingfase)?
Eerder gedesinfecteerd met een neutraal middel ....
En natuurlijk zonder een spoor van verdigris
Als er een arts in de kamer is ... 8)

Ding, Dang, Dong!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/11/08, 15:55

Matt113 schreef:Ik denk dat hij er al lang over praat.

Ik weet niet of het hetzelfde ziekenhuis was, maar ik had al gezien dat het me minstens twee jaar geleden leek.


Ja, deze vertraging komt waarschijnlijk overeen tussen het begin en het einde van de klinische studie ...

Lietseu: duw er toch niet op ... het beperkt de verspreiding van bacteriële agentia, maar het is nog steeds niet zo'n krachtig ontsmettingsmiddel ...

: Lol:
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Koper desinfectie




par bobono » 07/11/08, 17:20

Vraag de boeren gewoon om een ​​goede desinfectie van het ziekenhuis met kopersulfaat zoals op de wijnstokken of aardappelen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/11/08, 17:29

Yes! Het is citroenpap ... oeps uit Bordeaux!

Sorry Citro! : Mrgreen:

Aan de andere kant werkt het minder goed dan de "vervelende pesticiden en fungiciden" ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 07/11/08, 17:55

Ja, twee slechte dieren deze twee : Mrgreen:

Ik zie of vind het niet moeilijk om verder te denken ... : Cheesy:
dus, denkmodus aan
je hebt niets anders bij de hand dan een stuk koper, je snijdt jezelf met je bijl in het wiel, maar de wond is niet diep, het zou helpen om de koperen pijp op de wond ???
raden uit modus

Ding, Dang, Dong!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten