Flessenwater, een ecologische cata in pdf

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
camille42
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 25/07/09, 12:31




par camille42 » 31/07/09, 09:34

OK maar je weet dat bij deze ziekten de exacte oorzaak nog onbekend is.
0 x
econoog, ik probeer max ... ze huilt, ze huilt de planeet ...!
Oliver Twist
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/07/09, 14:12




par Oliver Twist » 31/07/09, 09:40

camille42 schreef:OK maar je weet dat bij deze ziekten de exacte oorzaak nog onbekend is.


Ik heb mijn bericht bewerkt, heb je de link naar het onderzoek gezien?
0 x
camille42
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 25/07/09, 12:31




par camille42 » 31/07/09, 09:50

Ja ja dank u, daarom zei ik hierboven dat ik het met u eens ben, maar dat er een lange weg is voor wetenschappers om de oorzaken van deze ziekten te onderzoeken.
Het doet me denken dat je geen video had gezien over "de sanering" van velden in de verzameling? de meesten hadden geen masker of zo en zeiden maar als het te koop is, is het niet gevaarlijk voor je gezondheid! helaas is dit basis Frans.
0 x
econoog, ik probeer max ... ze huilt, ze huilt de planeet ...!
Oliver Twist
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/07/09, 14:12




par Oliver Twist » 31/07/09, 09:51

camille42 schreef:Ja ja dank u, daarom zei ik hierboven dat ik het met u eens ben, maar dat er een lange weg is voor wetenschappers om de oorzaken van deze ziekten te onderzoeken.
Het doet me denken dat je geen video had gezien over "de sanering" van velden in de verzameling? de meesten hadden geen masker of zo en zeiden maar als het te koop is, is het niet gevaarlijk voor je gezondheid! helaas is dit basis Frans.


En u zult voor hun kankers moeten betalen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 31/07/09, 10:11

Oliver Twist schreef:En u zult voor hun kankers moeten betalen!


En misschien niet voor het hypothetische? Wie zegt dat je er geen krijgt?

Dat wens ik je natuurlijk niet, maar dit soort zin "wij, ik, die betalen voor (...)" vind ik niet echt leuk ...

2 opmerkingen:

1) Ik heb documenten gezien over boeren die 'besmet' zijn met pesticiden, geloof me dat ze de samenleving niet duur zullen komen te staan: ze schreeuwen snel het uit gezien hun toestand ... En als het dan wordt beschouwd als een beroepsziekte ( zeldzaam) het is niet eens u die betaalt ... er kan rekening mee worden gehouden door een particuliere verzekering.

2) De pensionering van de opa-boomer kost je veel meer ... tenzij je er zelf een bent ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44




par pb2487 » 09/08/09, 16:09

Wel, heel interessant deze doc op gebotteld water. Ik vermoedde dat die verdomde flessen olie niet duurzaam waren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten