Drinkwater...bij uitzondering in 400 steden in Frankrijk!!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 29/01/13, 11:10

Mijn zin is stom!

Ik werd onderbroken, maar toen raakte ik de draad kwijt...

Ik wilde zeggen en schrijven dat nitraten – en dus de landbouw – niet het belangrijkste zijn Seuls drankproblemen. Sommige mensen hebben de neiging om alles aan zichzelf te wijten. Dat is - een beetje - oneerlijk! Ook al is het een serieus en serieus probleem...

Maar er zijn ook, van tijd tot tijd, "natuurlijke" mineralen... Omdat bepaalde regio's kunnen worden "geïnfecteerd" door radon...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Water in gevaar, maar niet ondrinkbaar




par Gaston » 29/01/13, 11:19

fabio.gel schreef:Het staat niet onwaar op de website van de overheid

http://orobnat.sante.gouv.fr/orobnat/orobnat/glossaire/glossaire_DR.html#limitesqual
Bovendien is er in deze verklarende woordenlijst geen definitie van “drinkbaar” : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten