Waterverbruik: een camper = 2 inwoners?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Waterverbruik: een camper = 2 inwoners?




par Christophe » 27/02/07, 09:28

De bruikbare capaciteit van individuele huishoudelijke afvalwaterzuiveringssystemen wordt bepaald op basis van het aantal inwonerequivalenten (PE) van de woning of groep van woningen die door het systeem worden bediend. Het is minimaal 5 EH.
Voor eengezinswoningen die alleen huishoudelijk afvalwater produceren, wordt aangenomen dat de dagelijks geproduceerde verontreinigende lading wordt uitgedrukt door een aantal equivalente inwoners gelijk aan het aantal inzittenden. Als meerdere woningen op hetzelfde behandelingssysteem zijn aangesloten, wordt de vervuilende belasting op een minimaal aantal 4 PE per woning gerekend.


Beeld

http://web.mac.com/inovgreen/iWeb/water ... 1A922.html

Ik vraag me af over dit hoge waterverbruik om te kamperen ... Heeft iemand een idee? (waarschijnlijk Bucheron wanneer hij terugkeert ...)
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 27/02/07, 10:03

Ik sta echt heel sceptisch tegenover de resultaten van deze studie ...
Op de EH kun je zeggen wat je wilt ... Het is niet erg gedetailleerd!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten