Chemische katalysator in wasmiddelen

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
tonydb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/06, 20:41

Chemische katalysator in wasmiddelen




par tonydb » 09/11/06, 20:46

Goedemorgen.
Ik ben student en ik ben op zoek naar een voorbeeld van een chemische katalysator in wasmiddelen.
Ik heb gezocht op internet, encyclopedie, maar ik heb niets gevonden!

Bedankt voor uw hulp.
0 x
student
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 09/11/06, 20:50

Eh... je moet je afvragen wat de aard van een wasmiddel is... en de definitie van een katalysator.

Vanaf daar is een wasmiddel naar mijn mening een katalysator op zichzelf...omdat het het wassen van het wasgoed versnelt... 8) Alle componenten van een wasmiddel kunnen dus als katalysatoren worden beschouwd, nietwaar?

Uw vraag is daarom delicaat... Wat katalyseren? Wassen? De spoeling? Ontvetten? Etc etc...
0 x
tonydb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/06, 20:41




par tonydb » 09/11/06, 20:56

Mijn probleem met mijn onderwerp is "wat is het belang van een biologische of chemische katalysator in wasmiddelen"
Ik zou graag een voorbeeld willen hebben van een chemische katalysator die aanwezig is in wasmiddelen.

Dank u voor uw hulp : Cheesy:

PS: als je documenten over mijn onderwerp hebt, ben ik altijd een nemer 8)
0 x
student
tonydb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/06, 20:41




par tonydb » 09/11/06, 21:31

Bedankt, ik heb in je documenten gekeken.
En ik ontdekte dat er kunstmatige muskus in de wasmiddelen zit, maar het is geen katalysator??

Anders kon ik niets anders vinden. :(
0 x
student

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 79-gasten