versterkingsfles

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
mamar66
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/05/13, 22:13

allemaal bedankt voor je reactie




par mamar66 » 04/05/13, 13:39

hello,

dan wordt de pomp ondergedompeld, het werkt. Ik hoor het te vaak starten. de ballon is 300L met de mano bovenaan de pomp is natuurlijk verbonden met de ballon !!
Ik denk niet dat het opent, het is in het midden gelast, misschien bij de verbinding die het opent, weet ik niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
loopyng84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 114
Inschrijving: 12/01/13, 07:38
Plaats: 84




par loopyng84 » 04/05/13, 14:19

300 l petard dat is ballon !!!!!!!!
het feit dat de pomp meer start dan normaal is het bewijs dat er geen lucht meer is
voor demontage is er noodzakelijkerwijs een beker
het is ook mogelijk dat het rooster in deze beker geblokkeerd is, ik heb het al gezien
is het wanneer u probeert uw ballon op te blazen, zijn uw ribben open en is uw pomp uitgeschakeld
0 x
"we erven het land niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" St Exupéry
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 04/05/13, 14:24

Forhorse schreef:Probleem dat niets te maken heeft met de blaas, het is de terugslagklep (meestal stroomopwaarts van de pomp bij de zeef) die geblokkeerd is of niet waterdicht.


Hallo Forhorse!

Ze zou toch lucht in en uit de blaas moeten kunnen halen, toch?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
mamar66
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/05/13, 22:13

hallo




par mamar66 » 04/05/13, 14:43

allemaal bedankt voor je hulp!
het is een ondergedompelde pomp, het boren maakt 37 m de ballon die is aangesloten, maakt 300 L en dan is er de pijp die 3-kleppen verbindt voor bewatering.
Ik heb een foto gestuurd. Ik heb geprobeerd dat het niet werkt!
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 04/05/13, 15:31

Hallo Mamar!

Met welke druk probeer je je ballon op te blazen?


U kunt het kleine ventiel verwijderen dat zoals op een fietskamer losschroeft en met een niet-puntig voorwerp duwen om het membraan te verwijderen.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
mamar66
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/05/13, 22:13

re




par mamar66 » 04/05/13, 16:44

bedankt loopyng84 ja alle kranen zijn dicht en de pomp is uitgeschakeld !! zoals gezegd, ook al komt het uit de klep of de zeef, waarom kan ik de ballon niet opblazen ???
Ik kreeg te horen dat het nemen van een grote ballon zou voorkomen dat de pomp 8 jaar geleden te veel zou werken, dus hier is een kennis die hem voor mij had geïnstalleerd, alles was in orde, behalve deze keer !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/05/13, 16:45

wees voorzichtig bepaalde balonklep lijkt op bandventielen maar heeft niet exact dezelfde afmetingen: als gevolg van een opblazing van de band opent de klep niet en wordt aangenomen dat deze is geblokkeerd

foto's maken

je zegt dat het niet werkt om foto's te sturen, vragen stellen voor hulp ... zeggen dat het niet werkt is niet genoeg
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Opnieuw: opnieuw




par Alain G » 04/05/13, 17:03

mamar66 schreef:bedankt loopyng84 ja alle kranen zijn dicht en de pomp is uitgeschakeld !! zoals gezegd, ook al komt het uit de klep of de zeef, waarom kan ik de ballon niet opblazen ???
Ik kreeg te horen dat het nemen van een grote ballon zou voorkomen dat de pomp 8 jaar geleden te veel zou werken, dus hier is een kennis die hem voor mij had geïnstalleerd, alles was in orde, behalve deze keer !!


Wat we je hebben verteld, is correct voor de grootte van de ballon!

Chatelot kan precies op de klep zitten, daarom moet u de binnenkant verwijderen, maar normaal moet het lucht laten passeren als u de waterdruk uit de tank hebt geleegd, maar vertel ons met welke druk u probeert de ballon op te blazen?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
mamar66
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/05/13, 22:13

ik ben het weer




par mamar66 » 04/05/13, 17:19

Ik moet je kapper met mijn ballon. Ik heb eigenlijk de klep losgeschroefd, de blaas zit vast aan de muur. Ik probeerde het toch af te halen met een tang met afgeronde punt en verslaafd. Ik weet niet hoe de naam is niet gemakkelijk en ik Ik ben bang om hem te laten barsten Ik heb de blaasdruk maximaal geleegd terwijl de pomp startte, maar ik denk erover na dat ik de pomp heb afgesneden, maar ik weet niet of het zal helpen om hem af te nemen. Ik ben goed in de m
merci
0 x
mamar66
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/05/13, 22:13

bedankt chatelot16




par mamar66 » 04/05/13, 17:48

Ik blaas op met een kleine compressor. Ik heb hem vorig jaar al opgeblazen en het werkte. het is daarom de blaas die zich aan de muur hecht en voorkomt dat lucht passeert. Ik denk niet dat ik dit alles kan verwijderen. Het gat is klein. Ik weet niet wat ik moet proberen. Ik dacht daarentegen dat ik de pomp sneed bij meter en blaasdruk daalt niet meer tik open Ik dacht dat het zou dalen!
wanneer de foto's bladeren, download ik de foto's en er gaat niets meer weg.
merci
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten