Laarsbak

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
ericfpr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/02/16, 07:45
Plaats: Réunion
x 4

Re: Boot Tray




par ericfpr » 29/02/16, 08:11

Nee, de vultank wordt gebruikt om ... de pomp te vullen, zelfs als de zuigkolom leeg is.

Vanmorgen heb ik mijn 12.5 liter stalen tank aangepast door 2 tepels aan 26x34 toe te voegen.
Het doel is om de pompafvoer erop aan te sluiten en op de andere uitgang de persbesturing. zodat de prullenbak altijd vol moet zijn ...
in theorie zou het moeten werken ... in de praktijk zou ik je 's middags zeggen ...

Ik vrees dat de pomp niet zal stoppen omdat hij misschien weer gaat boren. het andere probleem is dat ik momenteel in een 3 mm stalen tank werk voor de tests, met als doel om over te schakelen naar PVC voor een kwestie van veroudering in de tijd; maar gaat een PVC-kuip van 10 mm deze druk houden?

Vraag con ... ondanks dat ik behoorlijk veel installeer, geeft de manometer op de persregeling de druk aan bij de uitlaat of de druk in de pomp?
0 x
ericfpr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/02/16, 07:45
Plaats: Réunion
x 4

Re: Boot Tray




par ericfpr » 29/02/16, 08:46

Assemblageschema dat ik op het net heb gevonden
De 1 Ik doe het vandaag, de 2 al gemaakt, de tank vult niet genoeg, maar geen luchtinlaat ...

bac am 1.jpg
bac am 1.jpg (6.01 KB) 6930 keer bekeken
bac am 2.png
bac am 2.png (3.58 KB) 6930 keer bekeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Boot Tray




par Christophe » 29/02/16, 10:31

ericfpr schreef:nog geen luchtinlaat ...


U wilt niet proberen het filter te verwijderen stroomopwaarts Pomp? Gewoon om het eens te proberen?

U ziet: het hoge niveau van een aanzuigtank moet daarom boven de pomp zijn volgens deze 2-diagrammen.

En als ik erover nadenk: montage nummer 1 is opgenomen in zelfaanzuigende pompen: er is een kleine interne lus tussen de afvoer en de aanzuiging.

Zie de 32- en 33-delen van de explosietekening over dit onderwerp: mislukking-betaaldag-reparatie / reparatie pump-suppressor-Powerplus-hydrofoor-xg9451-t12528.html

Dit deel vormt de verbinding tussen het afvoer- en zuiggedeelte: het bovenste deel dat eruitziet als een "venturi" wordt er dwars doorheen gestoken (de belangrijkste aanzuiging is via de zwanenhals die samenkomt met de venturi ... maar een% van de geleverde stroom wordt teruggezogen door de pomp)

Beeld

Als u een zelfaanzuigende pomp heeft, wat het geval is met 99% kans, moet u een soortgelijk systeem in uw systeem hebben ...
0 x
ericfpr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/02/16, 07:45
Plaats: Réunion
x 4

Re: Boot Tray




par ericfpr » 29/02/16, 10:46

Ik wil alles proberen wat je wilt ... om het te laten werken ...

De laatste tests heb ik de filtervraag ontslagen om te zien, nou geen verschil!
volle tank, de pomp start zonder probleem, u maakt de aanzuigkolom een ​​keer, twee keer leeg en deze is klaar.
De bak, inderdaad, als het pompinlaat is, is het beter, ik heb dat ook geprobeerd ... nee

Ik ben net klaar met de test van het 1-figuur, ook niet! een gelukkig gorgelend in de tank maar geen afzuiging of aflevering.
Nauwkeurig, de persregeling was bevestigd aan de bovenste uitlaat van de tank. misschien moet het op de pomp worden gelaten en terug in de tank worden gepompt.
Ik ben bang, in dit geval, dat de vloot weer vertrekt bij de aspi !!!

Mijn pomp, een Guinard 505 M-delta is eigenlijk AA,

Het begint me serieus de lucht in te pompen dit probleem ... en te werken in de volle zon op dit harde harde moment ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Boot Tray




par Christophe » 29/02/16, 10:56

MMmmm en weet je zeker dat je geen probleem hebt met de pomp zelf?

Ik heb al een paar pompen geblazen! Deze bijvoorbeeld: mislukking-betaaldag-reparatie / reparatie pump-suppressor-Powerplus-hydrofoor-xg9451-t12528.html

En wanneer een pomp wordt opgeblazen, draait deze blijkbaar goed van buitenaf, maar zuigt en pompt hij noodzakelijkerwijs veel minder, kortom om ook te controleren door de interne organen van de pomp te inspecteren ... Ik had al een pomp waar het onderdeel dat ik op de foto hierboven was het losgemaakt en liep het rond in de pomp, dus onvermijdelijk ging het niet meer goed, maar het zoog nog een beetje ... Plaats het gewoon terug op zijn plaats en het was gerepareerd .

U kunt een zoekopdracht uitvoeren: search.php we hebben hier veel pompen op gerepareerd forum.
0 x
ericfpr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/02/16, 07:45
Plaats: Réunion
x 4

Re: Boot Tray




par ericfpr » 29/02/16, 11:00

Nee, de pomp is onberispelijk, geen zorgen, helaas had ik liever gehad dat hij daar vandaan kwam!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Boot Tray




par Christophe » 29/02/16, 11:03

Als je zeker weet dat 100% ok is, maar voor jou zou ik nog steeds een test doen in een lustank op dezelfde hoogte als de pomp (en idealiter met een manometer aangesloten op de uitlaat om de persdruk te controleren) ...

Anders ... bin laten we dan blijven zoeken ...
0 x
ericfpr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/02/16, 07:45
Plaats: Réunion
x 4

Re: Boot Tray




par ericfpr » 29/02/16, 11:20

Ik weet zeker dat ik mezelf ook de vraag stelde ... en daarom de tests dienovereenkomstig deed ...

Ik heb net sovema gebeld, leverancier van boormateriaal, ze bieden me dit:

Geotex sokken
30 / 50 microns 30 microns
voor 75 mm-buizen
50 meter spoel
2.20 HT per meter af fabriek.

Ik ga een haspel bestellen en kijken hoe het gaat. Ik ben aan het boren met een holle vijzel die ik aan het ontwikkelen ben; je boort, je verwijdert de boor en je eindigt met een lege buis met de diepte die je hebt bereikt, je schuift de PVC-buis crepiné in 0.6 mm, de sok rond en logischerwijs geen zorgen meer over fijn ... in theorie ... .

Aan de andere kant, als ik graag naar het einde van de dingen ga, blijf ik nadenken over deze verdomde bac; als sommigen zijn geslaagd, waarom wij niet !!!

Bedankt voor je hulp in ieder geval.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Boot Tray




par Christophe » 29/02/16, 11:23

Uh, we noemden de sok onderaan de put hoger ... maar je wilde hem niet aantrekken ... dus misschien een klep die beter bestand is tegen zand? (groter dan?)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Boot Tray




par Macro » 29/02/16, 11:29

Persoonlijk aan de onderkant van het boren zou ik een eenvoudige kogelkraan meer metalen zitting plaatsen en na het oppervlaktefilter een veerklep en verbinding.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten