Het aansluiten van een huis op een goed

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 26/12/11, 22:25

Sorry, ik schreef: "regenwater" in plaats van bronwater (hoewel dit nog steeds waar is). :?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 09/01/12, 19:26

hallo
afhankelijk van het beheer of de verhuur van water in uw gemeente zijn er campagnes om loden leidingen te vervangen, waarbij eventueel de meters die zich nog in de woningen met/zonder tuin bevinden buiten uw eigendom kunnen worden verplaatst. Vraag dit aan het gemeentehuis of de waterdienst als u afhankelijk bent daarop werk ik op dit gebied met volledige kennis van zaken!

merk ook op dat het gedistribueerde water gedeeltelijk wordt behandeld met gegranuleerde actieve kool in grote tanks, afhankelijk van de grootte van de installaties, het geïnstalleerde systeem en het aantal inwoners dat wordt bediend
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten