Badverwarmingsgasinlaat

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
cenon33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 29/03/19, 08:28

Badverwarmingsgasinlaat




par cenon33 » 29/03/19, 08:41

Hallo, ik zou graag willen weten of er een manier is om mijn verwarmingsbad Opolen Cyclo C11G te testen.
Als ik het wil laten repareren, word ik gevraagd contact op te nemen met de persoon die het jaarlijkse onderhoud uitvoert.
Omdat ik er geen heb, moet ik rondlopen.
Hier werkte mijn badkachel tot die tijd goed, maar gedurende een paar dagen is deze niet meer verlicht.
Er zijn vonken bij het opstarten, maar geen gastoevoer. Het gas komt naar het lichaam maar komt niet naar buiten.
Het was me vorig jaar hetzelfde overkomen bij het opnieuw opstarten van de lente, ik had een naaldschroef verwijderd
in koper, geblazen en het was over, maar niets!
Bedankt als er kenners zijn op dit gebied.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Inlaat van de inlaat voor gasgashaard




par Ahmed » 29/03/19, 20:22

Er is veel beveiliging op dit soort apparaten en vaak na een periode van niet-gebruik (maar dit gebeurt ook in gevallen zoals die van u), wordt de beveiliging geblokkeerd en wordt elke gastoevoer geblokkeerd. Dit is duidelijk minder ernstig dan het tegenovergestelde en het is de bedoeling van deze beveiligingssystemen om een ​​beetje te gevoelig te zijn. Het is beter om een ​​reparateur te vinden die voor deze interventies in aanmerking komt: informeer bij de buurt ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten