Op zoek naar flexibele tank...

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Etienne
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/04/06, 09:01

Op zoek naar flexibele tank...




par Etienne » 21/04/06, 09:10

Hallo, ik ben een beetje hulpeloos omdat ik op zoek ben naar een oplossing om regenwater op te vangen, om wat geld te besparen, en ook naar een klein gebaar voor het milieu.
Ik heb niet veel ruimte en het huis staat op een kruipruimte. J'envisage également de faire une terrasse en bois, aussi je me suis demander s'il existait des kits de citernes souples car j'ai pas trop envie de courrir dans tous les sens et surtout que je n'ai pas beaucoup de temps pour knutselen.
Ik vroeg me af of de investering belangrijk is en of iemand een relatief serieus bedrijf kent, met kwaliteitsproducten.
Bedankt voor uw informatie. : Lol:
0 x
Op een lijn plaatsen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/04/06, 12:53

flexibele tank




par Op een lijn plaatsen » 21/04/06, 13:10

Hallo,
mijn man heeft lang op internet gezocht naar een beschikbare kit om regenwater op te vangen.
Die zijn er, maar hij koos een distributeur die nu online kan verkopen.
Ze zien er serieus uit, het materiaal is in ieder geval van goede kwaliteit en komt niet uit China.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79137
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 21/04/06, 13:13

Echt niet dom de klap van de flexibele tank (in + ca beschermt tegen het licht) ... aan de andere kant hoop ik dat het erg dik is omdat een lek ...

Je moet de prijzen zien....en de transportkosten (waarschijnlijk veel lager dan de vaste tanks) in vergelijking met de Leroy Merlin of Obi tanks...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 21/04/06, 14:02

welkom
Probeer veilingen (leger voorraadafbouw; ze hebben soms superstevige en goedkope.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Op een lijn plaatsen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/04/06, 12:53

flexibele tank




par Op een lijn plaatsen » 21/04/06, 14:23

Voor de flexibele tank is het geweldig.
Het stoort me een beetje om het product te "verkopen", maar toen we onze tank kochten, vulden we hem voordat we hem installeerden. Geen lek. Daarnaast hebben onze kleine buren en onze zoon de tank meegenomen voor een trampolling. Een uur lang hebben we ons afgevraagd, maar mijn man vertelde me dat het gebruikte canvas in wezen hetzelfde is als voor de tanks die tot 400 m3 gaan. De druk is anders dan onze 4m3.
Nou, geen lek, niets.
Een product dat voor ons aan al onze verwachtingen voldeed.
Ziezo, een kleine getuigenis.
Laat indien nodig een bericht achter en mijn man kan u meer vertellen. : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 130 gasten