Recycling grijs water en regenwater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 11/03/08, 09:37

Nou, ik (wij) rekenden op je: ik denk dat je in een veel betere positie verkeert dan ik!
Misschien plaagde ik je daarom, neem het niet serieus.

misschien kun jij ons wijzer maken?

het deel dat je van mijn site citeert, maakt deel uit van verschillende technieken voor water, sommige zijn rudimentairer dan andere, ik laat de keuze aan de lezer over, er is iets voor verschillende smaken.

waar ik naar op zoek ben, is de verzameling van verschillende technieken. Ik ben bezig met het dimensioneren van mijn installatie, dus ik probeer de zaken op een rijtje te zetten.

Sorry voor dit verhaal vol foto's, ik zal proberen het de volgende keer beter te doen ;-)

bonne journée
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 140 gasten