Recycling grijs water en regenwater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 07/03/08, 16:25

Hallo,

jonule schreef:wat doe je met me daar kleine pierrot?
u wilt dat ik u adverteer, dat is het, hoeveel wilt u mij dan verpanden?

wat zal ik doen .. ?? !! , Ik heb het je al 3 X verteld, ik vraag je de auteursrechten van anderen te respecteren.. !!
zegt dat iets voor jou.. "copyright".. ?? !! Ja ? , Neen ?
weet je tenminste dat wat je daar doet als misdaad wordt beschouwd.. ?? !!

Weet ook dat er bij dit gegeven geen sprake is van reclame!!
en nog minder "betaling", want als er betaald zou worden..., dan ben jij het die mij de schade zou betalen..!!
dat weet jij tenminste..?? !!

jonule schreef:moet ik elke keer zeggen "let op deze foto is gemaakt door dudule"?
vertel me wat ik dan moet zeggen?

Ik heb je al uitgelegd dat het minste wat je kunt doen is de bron van een document vermelden, wanneer het openbaar is geplaatst en niet van jou is!!
Het is helemaal niet ingewikkeld om bij het plaatsen van een document, tekst, foto, diagram etc. de herkomst eronder aan te geven met een hyperlink!!
Ik vraag je niet om toestemming te vragen (voor mij of voor anderen), maar gewoon tenminste vermeld je bronnen!!

jonule schreef:het is Roof die deze link op een ander bericht hierover heeft geplaatst forum, kan ik niet zien wat ik fout doe door een afbeelding te plaatsen?

verdomd maar dat is niet waar!! ??
dus je kunt het verschil niet zien tussen moi wie post link naar mijn eigen website en u wie post een van mijn persoonlijke foto's zonder het zelfs maar aan te geven de oorsprong

jonule schreef:is uw foto auteursrechtelijk beschermd?

niet nodig !!
leer daarom minimaal de wetgeving over auteursrecht, "auteursrecht" en intellectueel eigendom ...
Ik denk dat het erg nuttig voor je zal zijn... om toekomstige teleurstellingen te voorkomen...

jonule schreef:Ik begrijp niet waar je hiermee heen gaat, man!

Nou, ik moet je alleen maar zeggen dat het de hoogste tijd is dat je het begrijpt..!!!

voor de wijzen...

EDIT: daarnaast zou ik ook graag, en vooral, willen dat je in de toekomst afziet van het "kwalificeren" van de prestaties van anderen...!!
mijn "voorfilter" lijkt in niets op een "zandfilter"...!
:onheil:
0 x
goed hello to you !! ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 10/03/08, 10:38

Oh!
nerveuze jongen!
jij bent soms niet commercieel?

nou eh "foto gemaakt door http://www.ec-eau-logis.info/“past dat zo bij jou?

Als u nu niet wilt dat ik het wettelijke kader verlaat, dan vind ik dat prima, maar dan moet het duidelijk worden vermeld, alstublieft!
en je zult zien dat ik niet overstroom!

dus het is aan jou om het mij te leren, ik zal naar je luisteren!
Je ziet dat ik geen hond ben.
0 x
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 10/03/08, 12:28

Hallo,

als de modus hiervan forum reageert niet..dus ik moet het zelf doen... :frons:

jij bent soms niet commercieel?

1) dat is al een grote belediging voor mij... !!!! :onheil:
(en je weet heel goed dat ik niet commercieel ben!!)
kom dus ook niet provocerend spelen!!
2) wat is het verband.. ?? !!

nou eh "foto gemaakt door http://www.ec-eau-logis.info/“past dat zo bij jou?

Ik heb het je al gezegd: het is het minimum, maar het is genoeg!
en niet alleen voor mij, maar voor alle de diagrammen/foto's die je plaatst en die niet van jou zijn.. !!
(je weet ook waar ik het over heb..)

Als u nu niet wilt dat ik het wettelijke kader verlaat, dan vind ik dat prima, maar dan moet het duidelijk worden vermeld, alstublieft!
en je zult zien dat ik niet overstroom!

:?
Sindsdien lijkt het mij dat ik voldoende duidelijk ben geweest...

dus het is aan jou om het mij te leren, ik zal naar je luisteren!

Wat nu ... !!
het is bij u om te weten wat je wel of niet kunt doen, om te nemen tes verantwoordelijkheden en verantwoordelijkheid nemen voor je daden...

einde van de ontwikkeling...
aan de wijze
0 x
goed hello to you !! ...
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 10/03/08, 12:54

musje schreef:als de modus hiervan forum reageert niet..dus ik moet het zelf doen... :frons:


Maar ja, de mods zijn er en volgen je op de voet. Alleen als ze weten dat jullie grote jongens zijn, stamgasten bij de forums wiens interventies interessant zijn, ze vertrouwen erop dat jij dit verschil overwint.

Vanaf nu vermijdt Jonule het posten van p'tit pierrot-documenten. Aan de andere kant zal hij ervan afzien onschuldig te spelen, omdat hij weet dat de kleine Pierrot behoorlijk gevoelig is op dit gebied. Is het niet ?

Van zijn kant zal de kleine pierrot ontspannen, omdat hij door boos te worden in een spel terechtkomt en dat is niet goed voor het hart. We begrijpen zijn bezorgdheid heel goed, maar we moeten toegeven dat het begrip 'eigendom' op internet zeer benaderend is en dat het beter is een besluit te nemen dan verbitterd te raken.

Welnu, ik hoop dat ieder van u voldoende goede wil zal tonen om verdere schermutselingen van harte te vermijden.
0 x
patrickdump
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/03/08, 12:56

welke stappen om uw huis milieuvriendelijk te maken?




par patrickdump » 10/03/08, 13:08

Hallo, ik ben geïnteresseerd in alles wat de opwarming van de aarde kan vertragen. Ik heb de indruk dat het opvangen van regenwater andere prioriteiten nastreeft als we deze doelstelling nastreven. Een pagina van de site www.le-photovoltaique.fr zette me aan het denken omdat de ontwerper (wie is het?) praat over milieureizen en het lijkt mij rijk. Aan de andere kant plaatst het herstel op de 3e of 4e positie.
Qu'en pensez-vous?
Over regen gesproken vandaag: het valt zwaar.
Patrick
0 x
Ik hou van de kleine ideeën die een grote impact hebben. De zon is één.
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 10/03/08, 13:27

Re,

Maar ja, de mods zijn er en volgen je op de voet.

Van zijn kant zal de kleine Pierrot ontspannen, want door boos te worden, gaat hij een spel aan....

eens met je analyse en je reactie Christine..
maar ik had Christophe gevraagd om zichzelf aan Jonule uit te leggen wat hij niet wil horen of begrijpen van wat ik hem vertel..., en ik zag geen reactie....
dus ...

We begrijpen zijn bezorgdheid heel goed, maar we moeten toegeven dat het begrip 'eigendom' op internet zeer benaderend is en dat het beter is een besluit te nemen dan verbitterd te raken.

er zijn regels voor iedereen, of ze nu puur legaal zijn, of ‘gewoon’ van ‘goed gedrag’ op a forum , en bovenal , culturele wortels copyright, ook voor iedereen geldig...
dat is alles ...

als we dit allemaal verschillende keren negeren, en verschillende waarschuwingen volgen... moeten we niet verbaasd zijn dat we beledigd raken...

onderwerp gesloten..
: Lol:


Ik heb de indruk dat het opvangen van regenwater andere prioriteiten nastreeft

moeilijk onderwerp inderdaad...soms controversieel...helaas..
maar ook vanwege de gebruikelijke desinformatie over dit onderwerp....
:frons:

Over regen gesproken vandaag: het valt zwaar.

eh eh...
Ja, maar het is ook grappig om te beseffen hoeveel onze visie (of wrok) op de regen verandert als we onszelf hebben uitgerust om de regen te herstellen...
we plaatsen de zaken veel beter in perspectief..!!
: Lol:

hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 10/03/08, 13:37

nou oke.
jammer dat je zo slecht reageert op het woord "commercieel", als we niet meer kunnen lachen...

anders vroeg ik je om het raamwerk van respect, maar je wilde het mij niet uitleggen... Ik zie niet hoe ik het dan beter kan doen, behalve ja, je site citeren als ik een van je foto's citeer.. Maar ik begrijp niet waarom je je zo laat meeslepen?
Als iemand een van mijn afbeeldingen zou citeren, zie ik niet in waarom ik in de problemen zou komen... integendeel, ik zou blij zijn als het zich zou verspreiden.

in ieder geval is het niet met een waarschuwing dat we vooruitgang kunnen boeken. Ik hoop dat u dit beseft, en in dit opzicht:

het filter waarvan we de afbeelding zien (het is nog steeds gemakkelijker om het adres van een afbeelding te kopiëren dan een link te plaatsen, je ziet dat het meer "praat" ik kan er niets aan doen):
het is gewoon een verzamelaar, met een filter, om ook de + groot te filteren.

maar: kunnen we die bijvoorbeeld vullen met zand?
dus het maakt voorfilter + zandfilter?

Trouwens, als je je installatie hebt, heb je dan niet meer foto's en diagrammen?

merci!
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 10/03/08, 15:01

Beeld


maar: kunnen we die bijvoorbeeld vullen met zand?
dus het maakt voorfilter + zandfilter?

Trouwens, als je je installatie hebt, heb je dan niet meer foto's en diagrammen?

merci!


Beeld


MDR : Cheesy:

Heilige Jonule!!!!!


Ciao
0 x
PIF PAF POUM
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 10/03/08, 15:45

Nee, maar het is serieus, het is om vooruit te komen dat ik dat zeg.

Voor het maken van een waterfilter heb ik dit gevonden:
http://www.cipcre.org/ecovox/eco24/pageprat3.htm

Ik test altijd het liefst met de beschikbare middelen voordat ik terugval op professionele oplossingen!
0 x
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 10/03/08, 21:20

Re,

pffûûûûû ..., en het gaat "vooruitgang"... ik begrijp het tenminste...
:?
maar goed... laten we wat goede wil tonen... en geduld hebben...

jonule schreef:het filter waarvan we de afbeelding zien (het is nog steeds gemakkelijker om het adres van een afbeelding te kopiëren dan een link te plaatsen, je ziet dat het meer "praat" ik kan er niets aan doen):

:?

jonule schreef:het is gewoon een verzamelaar, met een filter, om ook de + groot te filteren.

"het is maar een.." ....
nou ja... "het is maar een.." , en als je beter vindt (+ efficiënt, + praktisch en - duur..) nou dan zwaai je hè....

jonule schreef:maar: kunnen we die bijvoorbeeld vullen met zand?
dus het maakt voorfilter + zandfilter?

:onheil:
(het maakt niet uit... laten we kalm blijven...)

van Jonule, aan mij gericht:
jonule schreef:Trouwens, als je je installatie hebt, heb je dan niet meer foto's en diagrammen?

:onheil:
rhmrmrm.....
> van jonule, gericht aan lejustemilieu:
jonule schreef:heb je een complete post van je installatie gemaakt met diagrammen / foto's en uitleg / onderhoud?
het zou voor mijn site zijn, als je je pagina wilt maken, kan ik je helpen!

nou zeg het maar... jij schaamt je ook niet...
je zou alles op een presenteerblaadje moeten laten serveren.... hier of op jouw site, maar om mij een foto te bezorgen om die hier te plaatsen, dat ga je daar graag heen op de mijne.... !!
dus als je meer foto's van mijn installatie wilt zien, blijf ze dan op mijn site bekijken, want ik ga ze hier niet kopiëren/plakken om je blij te maken...!!

jonule schreef:Voor het maken van een waterfilter heb ik dit gevonden:
http://www.cipcre.org/ecovox/eco24/pageprat3.htm

Ik test altijd het liefst met de beschikbare middelen voordat ik terugval op professionele oplossingen!

ja ... nou ook daar ... 'zou mij de samenhang hiervan moeten uitleggen:
site geciteerd door jonule schreef:Hier is een originele methode zorgt ervoor dat u schoon water kunt drinken goedkoper.
..
Houd er rekening mee dat filtratie slechts enkele van de zichtbare elementen verwijdert zonder het water te zuiveren. Het vervangt de zuiveringsoperatie niet. Als het water gedronken moet worden, maak het dan drinkbaar door het te koken of bleekmiddel te gebruiken.

:?
zou het mogelijk zijn om een ​​"voorfilter" niet te mengen (verwarren) met een "zandfilter" met een "DIY waterfilter" en een "zuiveringsfilter" ....
het zal in ieder geval voor iedereen duidelijker zijn...
dank u bij voorbaat ...


hartelijk : Wink:
0 x
goed hello to you !! ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten