Getuigenissen zoeken ...

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West

Getuigenissen zoeken ...




par musje » 13/01/07, 22:55

Hallo,

Als onderdeel van de voorbereiding van een FAQ-bestand (veelgestelde vragen) dat op mijn blog zal worden gepubliceerd http://ec-eau-logis.over-blog.net/ , naast mijn dossier "wetgeving", ben ik op zoek naar serieuze en concrete getuigenissen over de volgende onderwerpen;

> openbare watervoorziening:
- je merkte dat je kraanwater niet drinkbaar was...
- je hebt verbindingsproblemen op een geïsoleerde site...
- je wordt gevraagd om een ​​fortuin om verbinding te maken met het netwerk...
- u wordt uw pc geweigerd vanwege een waterprobleem...
- of integendeel, je merkt een bijzonder positief management...

> regenwater:
- u heeft problemen met uw gemeentehuis of uw DDE of uw DDASS in verband met uw regenwaterrecuperatie-installatie...
- uw gemeentehuis staat vijandig tegenover uw project...
- u wordt geconfronteerd met "gevaarlijke interpretaties" van de DDE of de DDASS, zoals: “Het gebruik van regenwater in huis is verboden” ... , "het is verboden om je was te doen met regenwater" ...
- u uw pc op een afgelegen plek wordt geweigerd, omdat u geen verbinding heeft met het openbare netwerk en omdat we geen rekening willen houden met uw regenwaterrecuperatie-installatie...
- je DDASS weigert regenwater in de toiletten van je ERP...
- of een ander soortgelijk probleem...
- of integendeel, u merkt een proactieve aanpak of beleid van uw gemeentehuis, of vrijwillige steun van uw DDASS...
- u drinkt en verbruikt uw regenwater, met tevredenheid, en laat het elk jaar met goed resultaat analyseren...
- je constateert misstanden (tarieven, aanpak, ..) in de professionele sector...

> individuele autonome sanitaire voorzieningen (of “niet-collectief” of “ANC”):
- u wordt uw pc geweigerd vanwege een ontoereikendheid van uw veld in vergelijking met de "klassieke" ANC aanbevolen...
- u heeft een "niet-conforme" maar efficiëntere of gelijkwaardigere sector opgezet, en u wordt gevraagd om "compliance"...
- u wordt een sector "grijs waterzuivering" met TLB geweigerd...
- de DDASS vormt een probleem voor u in verband met uw gebruik van TLB / compost...
- of een ander soortgelijk probleem...
- of integendeel, u merkt een proactieve aanpak of beleid van uw gemeentehuis, of vrijwillige steun van uw DDASS...

Ik specificeer dat ik ertoe gebracht zou kunnen worden om een ​​bevestiging of een document te vragen waarin de feiten worden bevestigd die in bepaalde "gevoelige" getuigenissen worden genoemd....!! , ik wil niet "fantasievol" oogsten ....
Als u mij een getuigenis kunt geven, deel deze dan en specificeer het onderwerp op de forum , en laat het me dan per e-mail weten via mijn blog , door mee te doen (let op het onderwerp van de e-mail en de titel van de bijlagen => antivirus actief!) eventuele bijbehorende documenten ...

Hartelijk dank voor uw aandacht en uw eventuele deelname, : Lol:
Ik groet u ....

"De school".
:P
0 x
goed hello to you !! ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 13/01/07, 23:16

Ik kan je hier niet mee helpen...Ik heb 0 concrete xp in regenwaterrecuperatie...

ps: econology is niet eens gelinkt aan je blog... :(
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 161 gasten