Tuinslangaansluitset (openbare fonteinen)

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

universele waterinlaat




par Oli 80 » 29/06/12, 23:17

Goedenavond, het is in feite een fitting die je zelf hebt gekocht of gemaakt, het zou interessant zijn om een ​​foto van je fitting te zien, als je deze nog hebt

op de link van mijn vorige bericht, a forum camperchauffeur, iemand heeft gesleuteld aan een aansluiting met een stuk fietsluchtkamer en een Gardena-aansluiting, voor de waterkranen stelde ik een rubberen hoedkap voor een glazen cilinder voor, links hoger in het onderwerp
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

universele waterinlaat




par Oli 80 » 29/06/12, 23:19

Goedenavond, het is in feite een fitting die je zelf hebt gekocht of gemaakt, het zou interessant zijn om een ​​foto van je fitting te zien, als je deze nog hebt

op de link van mijn vorige bericht, a forum camperchauffeur, iemand heeft gesleuteld aan een aansluiting met een stuk fietsluchtkamer en een Gardena-aansluiting, voor de waterkranen stelde ik een rubberen hoedkap voor een glazen cilinder voor, links hoger in het onderwerp
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: universele waterinlaat




par gildas » 29/06/12, 23:34

Oli 80 schreef:Goedenavond, het is in feite een fitting die je zelf hebt gekocht of gemaakt, het zou interessant zijn om een ​​foto van je fitting te zien, als je deze nog hebt


Dit is een fitting die ik in de supermarkt heb gekocht, hij ziet er zo uit:
http://www.randoequipement.com/accessoi ... d-skin.htm
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

universele waterinlaat




par Oli 80 » 30/06/12, 11:52

Hallo, ik zie het nu, ze noemen het een diefwaterinlaat, je kunt het vinden in doe-het-zelf-supermarkten, tuinwinkels en bij winkels voor camperaccessoires

Dit komt ook door warm water, er zijn verschillende modellen
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

waterinlaatplug




par Oli 80 » 01/07/12, 22:54

: 4: Hallo, ik had ooit gezien dat het rubberen deel van de fitting ruwweg op het plastic deel was geschroefd met een grote draad in het rubber gegoten die natuurlijk overeenkomt met die van de plastic fitting

dus als we het rubberen gedeelte met de serflex-kraag verwijderen
we kunnen het vervangen door een rubberen dop voor glazen fles van deze link http://www.simaco-shop.com/fr/vins-de-f ... houc-.html

als de geboorde plug hetzelfde type gegoten draad heeft
we kunnen de plastic fitting eraan bevestigen en we zouden onze fitting voor brandkraan hebben

Nou hier denk ik dat ik de oplossing heb gevonden
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: water plug




par gildas » 01/07/12, 23:42

Oli 80 schreef:: 4: Hallo, ik had ooit gezien dat het rubberen deel van de fitting ruwweg op het plastic deel was geschroefd met een grote draad in het rubber gegoten die natuurlijk overeenkomt met die van de plastic fitting

Correct! Ik schroef het net zojuist los.

Beeld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

geen schroeven




par Oli 80 » 02/07/12, 21:12

Goedenavond, wauw, het lijkt op een standaard schroefdraad die in het rubber is geschroefd, dus ik neem aan dat je de plastic connector op een normale gietkraan kunt schroeven

in feite is het een normale plastic connector die heel eenvoudig op een rubberen hoes is geschroefd

Er zijn verschillende soorten van deze verbindingen
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: geen schroeven




par gildas » 02/07/12, 22:48

Oli 80 schreef:Goedenavond, wauw, het lijkt op een standaard schroefdraad die in het rubber is geschroefd, dus ik neem aan dat je de plastic connector op een normale gietkraan kunt schroeven

Goedenavond Oli, (...vier?? : Cheesy:)

Ik kon het niet laten om de plastic connector op de gietkraan in mijn garage te schroeven om dit te controleren.
De vrouwelijke plastic connector is groter...
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

bewatering aansluiting




par Oli 80 » 03/07/12, 18:41

Hallo, als de aansluiting niet op de kraan past en deze groter is
het moet een diameter van 26/34 hebben, loodgieters zeggen 1 inch
normale kranen hebben een diameter van 20/27 voor loodgieters 3/4 inch

er zijn gietkranen in 1 inch, daarom zijn er aansluitingen van deze diameter http://cc.arcobaleno.pagesperso-orange. ... -cadre.htm
zie "accessoires"
in deze link staan ​​alle aansluitingen
0 x
Avatar de l'utilisateur
jlt22
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 414
Inschrijving: 04/04/09, 13:37
Plaats: Guingamp 69 jaar

Re: wateraansluiting




par jlt22 » 03/07/12, 19:35

Oli 80 schreef:
er zijn gietkranen in 1 inch, daarom zijn er aansluitingen van deze diameter http://cc.arcobaleno.pagesperso-orange. ... -cadre.htm
zie "accessoires"
in deze link staan ​​alle aansluitingen


Hallo, ik weet niet wie de auteur van de site is, maar hij zou moeten leren wat econologie is. Ik vond dit om water te besparen:
Gebruik zo min mogelijk gerechten. Geef de voorkeur aan wegwerpservies.


En, het water dat nodig is voor het maken van wegwerpschalen, wat doen we ermee;
Om nog maar te zwijgen van alle vervuiling veroorzaakt door dit wegwerpservies voor de productie en verwijdering ervan.

Het is lang geleden dat ik dit soort gerechten uit mijn gebruik heb geschrapt.
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten