Divisiemeters: installatie, lezen op afstand en opslaan

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Gerlo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/02/08, 21:43

Divisiemeters: installatie, lezen op afstand en opslaan




par Gerlo » 14/02/08, 21:49

Bonjour à tous,

Als je informatie wilt over het plaatsen van deelmeters en over waterbesparing die je dagelijks in huis kunt doen, dan is dit mijn werk!

hier is het adres van mijn site:
www.gerlo.net

en voor waterbesparing kunt u onze ecotips bekijken:
www.gerlo.net/eco_advice.php

Vind ook snel onze online winkel op:
www.boutique.gerlo.net

@weldra
0 x
Gerlo

Afdelingsmanager watermeter
Gerlo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/02/08, 21:43

lezen op afstand en lekdetectie




par Gerlo » 16/02/08, 12:13

om het probleem van lekdetectie te verhelpen, lezen we op afstand; dat wil zeggen het op afstand uitlezen van de indexen van de meters die we installeren.

Zo kunnen we zeer regelmatige metingen uitvoeren (gemiddeld 2 keer per week), of + bij twijfel. De gegevens zijn geautomatiseerd, dus we kunnen ze verwerken met hun geschiedenis. En zo kan abnormaal verbruik zeer snel door ons systeem worden opgespoord.

We zorgen er dan voor dat we de trustee of zelfs de eigenaar onmiddellijk informeren als we met hem te maken hebben.

Laatste voorbeeld in datum:
we merkten dat een meter gedurende een continue periode van enkele uren met 400L / h liep.
We hebben de curator geïnformeerd die de betreffende huurder heeft gebeld.
Het bleek dat de persoon niet thuis was; ze was een weekend weg en toen ze wegging, spoelde ze het toilet door, dat vervolgens geblokkeerd bleef en continu stroomde.
De persoon heeft onmiddellijk stappen ondernomen om de stroom te stoppen. Zo bespaarden we hem enkele tientallen euro's waterrekening!

voor meer informatie over lezen op afstand, http://www.gerlo.net/tele_releve.php
0 x
Gerlo



Afdelingsmanager watermeter

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 73-gasten