Sanitaire voorzieningen in Frankrijk: de wereld op zijn kop!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Tarzan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 25/09/07, 15:06
Plaats: Balma (31)

Sanitaire voorzieningen in Frankrijk: de wereld op zijn kop!




par Tarzan » 25/09/07, 15:34

Hallo allemaal,
Ik wilde alleen maar schreeuwen tegen lobby's zoals Véo..... of Ly... des E.. en anderen die het monopolie hebben op water en zuivering. Weet je dat het in Frankrijk niet de resultaatsverbintenis is die telt maar de middelenverbintenis, laat het me uitleggen:

- Als u een all-water put heeft gevolgd door een zandfilter (met andere woorden, het is de aarde die al het bijna onbehandelde water recupereert), kunnen we de kwaliteit van uw lozingen niet controleren, want ondergronds: U BENT AAN DE NORMEN! ! !

-Als je een microstation van zuivering hebt waarvan je afwijzingen die hersteld kunnen worden bij het verlaten van het station nikkel van nikkel zijn: JE BENT NIET IN DE NORMEN.

*Nog een onzin: de microzuiveringsinstallatie is toegelaten als behandeling in een sanitaire rehabilitatie maar niet voor nieuwbouwwoningen: Het is waar, we poepen niet hetzelfde in nieuwe als in oude.

* Aan de uitgang van het microstation kan het water na een kleine behandeling worden teruggewonnen om de tuin te besproeien. Een man uit Vé... vertelde me dat het verboden was, je verbaast me dat hij me niet zou aanmoedigen, ik koop geen water voor hem...

Dit alles om de Franse logica te laten zien.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 25/09/07, 15:38

Hé ja...welkom in de echte wereld... :| maar maak je geen zorgen, het zijn niet alleen lobby's in Frankrijk, huh...

Het zou voor zoveel mogelijk mensen goed zijn om de rode pil te slikken: de kracht van lobby's wordt gemaakt door de klanten...
0 x
Tarzan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 25/09/07, 15:06
Plaats: Balma (31)




par Tarzan » 25/09/07, 15:42

En vooral door de desinformatie van haar klanten.... daarom zijn we hier om een ​​maximum aan rode pillen uit te delen! ! ! ! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 25/09/07, 15:52

Tarzan schreef:En vooral door de desinformatie van haar klanten.... daarom zijn we hier om een ​​maximum aan rode pillen uit te delen! ! ! ! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


ben je... forum is daar een beetje voor gemaakt 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 26/09/07, 09:37

Het is nog steeds nodig dat het grootste aantal deze pil slikt! :schok: anders zal vé-eau-lia ongestraft doorgaan om zich overal te vestigen (met veel pompen in alle legaliteit) en zich het water toe te eigenen dat ons allemaal hier op Gaia toebehoort!
Kom op Neo, laten we teruggaan! : Cheesy:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

Re: Sanitaire voorzieningen in Frankrijk: de wereld op zijn kop!




par Christine » 26/09/07, 12:56

Tarzan schreef:
Dit alles om de Franse logica te laten zien.

Dit is gewoon economische logica:

1 markt die vuil produceert + 1 markt om op te ruimen = 2 kansen om tarwe te maken en de God van het BBP te vleien. Cool !

0 markt voor herstel of zelfproductie + 0 markt voor schoonmaak = 0 winst en geen BBP-punten. Boe, dat is niet goed! Slechte burger!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Sanitaire voorzieningen in Frankrijk: de wereld op zijn kop!




par Christophe » 26/09/07, 13:04

Christine schreef:0 markt voor herstel of zelfproductie + 0 markt voor schoonmaak = 0 winst en geen BBP-punten. Boe, dat is niet goed! Slechte burger!


Hé, heb je mijn laatste korte verhaal Christine gelezen? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten