PhoneGate, het onderzoek naar een wereldwijd gezondheidsschandaal

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

PhoneGate, het onderzoek naar een wereldwijd gezondheidsschandaal




par gegyx » 08/12/21, 00:09

Een serieus onderzoek door Marc Arazi dat de realiteit van drempels voor mobiele telefoons onthult.
De samenzwering van de staten, van de EU met de industriëlen om de staat te stichten ligt.
Ten koste van niet-gezondheidsinformatie die tot sterfgevallen leidt.

En vreemd genoeg een gebrek aan begrip tegenover de houding van de leiders tegenover zoveel leugens en onuitgesproken.
Precies wat er nu gebeurt met gedwongen vaccinatie en altijd met hetzelfde "gif" erachter!
Beeld


Houd in de tussentijd je telefoon uit de buurt van je lichaam en in een tas of tas als je hem moet dragen.
Airtube-oordopjes gebruiken https://www.xn--namast-gva.fr/525-kit-m ... om-a1.html

==>
https://www.nexus.fr/video/entretien/phonegate-scandale/
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: PhoneGate, het onderzoek naar een wereldwijd gezondheidsschandaal




par GuyGadeboisTheBack » 08/12/21, 00:17

(Ik heb een vaag gevoel dat de Smurf gaat mormelen...) 8)
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: PhoneGate, het onderzoek naar een wereldwijd gezondheidsschandaal




par humus » 08/12/21, 17:50

En dat verbaast je?! : Lol: :schok: :(
Voor vaccins is het in ieder geval nikkel en transparant. : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: PhoneGate, het onderzoek naar een wereldwijd gezondheidsschandaal




par Obamot » 18/12/21, 22:48

Natuurlijk kun je beter geen 'Bluetooth'-headsets gebruiken als je de straling wilt verminderen.

Voor de gevaarlijkheid van standaard bedrade hoofdtelefoons, ik weet het niet, ik heb geen gegevens om ze te vergelijken met deze kit.
Maar de kleine extra 'Bluetooth'-speakers zitten niet aan onze oren geplakt...! Hoe dan ook, de bandbreedte is laag, ik ben nooit overtuigd geweest van deze Apple-standaard, alweer een shit van het bedrijf Cupertino ...

Als ik denk aan de "oude" luidsprekers van hifi-systemen, vergeleken met deze mini-koptelefoons van tegenwoordig, moet die veel meer in de kamer hebben geschenen, toch?
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 296-gasten