Ernst van COVID VS-sporenelementen, goede voeding en opname van voedingsstoffen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Ernst van COVID VS-sporenelementen, goede voeding en opname van voedingsstoffen




par Obamot » 13/10/21, 02:57

Ik walg van het feit dat ik er 18 maanden over heb gepraat (ik was niet de enige) ... en weinig reacties ..

Ik had de HUG gevraagd om gegevens over de bolus te verzamelen in de vragenlijst voor patiëntenopname: toch een cruciale vraag maar geen antwoord!

Maar deze keer is het ... Eindelijk deed een ziekenhuis het, en beter dan dat!


Onweerlegbaar: oorzaak van covid = voedseltekorten!

BE22ED66-1B4E-4F91-9F25-D95D4BA8C3E7.jpeg
__covid-19, zegt de onderzoeker!

Volgend: https://www.lindependant.fr/2021/10/11/ ... 844957.php


sen-no-sen schreef:Uitstekende documentaire, het laat je nadenken ... en opnieuw toont het niet het ergste ....


Moderatie bewerken: verdeeld van landbouw / ons-dagelijks-brood-industrieel-voedsel-t10521.html
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Janic » 13/10/21, 07:11

eten, mijn beste Watson! : Cheesy:
de levende machine is als de machines die door mensen zijn uitgevonden, zo niet goede brandstof, geen goede smering, kapout de machine! : Cry:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12294
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2957

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Ahmed » 13/10/21, 08:49

Voedsel is de grote onzichtbare, blinde vlek van de geneeskunde: wie is er ooit door hun arts gevraagd wat ze elke dag eten?
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Janic » 13/10/21, 08:53

Ahmed "13 / 10 / 21, 08: 49
Voedsel is de grote onzichtbare, blinde vlek van de geneeskunde: wie is er ooit door hun arts gevraagd wat ze elke dag eten?
de dokter zou het al moeten weten!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12294
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2957

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Ahmed » 13/10/21, 09:34

Tijdens zijn studie krijgt de toekomstige arts slechts een paar uur les over voedsel, wat in strijd is met de leer van hun meester,Hippocrates, wie zei: "Moge je dieet je beste medicijn zijn! ".
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Obamot » 13/10/21, 10:43

Ahmed schreef:Voedsel is het grote onzichtbare van de geneeskunde, de blinde vlek: die al door zijn arts is gevraagd wat hij dagelijks eet?
Mijn laatste 4 ... Maar ik deed soms 70 km om te raadplegen, om degene te vinden die ik wilde.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6426
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1586

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Macro » 13/10/21, 13:57

Obamot schreef:
Ahmed schreef:Voedsel is het grote onzichtbare van de geneeskunde, de blinde vlek: die al door zijn arts is gevraagd wat hij dagelijks eet?
Mijn laatste 4 ... Maar ik deed soms 70 km om te raadplegen, om degene te vinden die ik wilde.


Als ik op het punt kom om de dokter te kiezen die ik wil... Dat betekent dat mijn vaardigheden op dit gebied minstens zo hoog zullen zijn als die van hem... Zodat ik het zonder zijn diensten zou kunnen doen...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Christophe » 13/10/21, 14:07

Obamot, je beantwoordt hier heel goed mijn voorstel dat ik je een paar dagen geleden deed: om de verbanden tussen voedsel-/voedingsassimilatie (noodzakelijkerwijs afgebroken vanaf een bepaalde leeftijd) en covid-zwaartekracht te bestuderen of te bespreken!

Ja ik weet dat je het er al maanden over hebt, daarom heb ik met je gesproken!

Probleem: het is niet te in het juiste onderwerp ... Ik verdeel? Enig idee van een titel voor de nieuwe alstublieft?

Ik heb al doorgegeven:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Obamot » 13/10/21, 16:01

Verdeelt, verdeelt ... maar de KWALITEIT van voedsel (of het gebrek eraan) heeft er ook veel mee te maken! Vandaar het feit dat ik het hier heb geplaatst!

TITEL van het onderwerp:
(Bijna) alles staat in je tekst (Bravo!) Eventueel aan het eind als volgt ingevuld : Arrowd: maar niet specifiek gericht op de covid!
Christophe schreef:”Verbanden tussen assimilatie van voedsel / nutriënten VS ernst van gevallen


... (omdat het meer dan 90% van de degeneratieve ziekten treft [beschavingsziekten genoemd] vertelde Myoper me ooit op Futura-Science)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel




par Obamot » 13/10/21, 16:32

Macro schreef:
Obamot schreef:
Ahmed schreef:Voedsel is het grote onzichtbare van de geneeskunde, de blinde vlek: die al door zijn arts is gevraagd wat hij dagelijks eet?
Mijn laatste 4 ... Maar ik deed soms 70 km om te raadplegen, om degene te vinden die ik wilde.


Als ik op het punt kom om de dokter te kiezen die ik wil... Dat betekent dat mijn vaardigheden op dit gebied minstens zo hoog zullen zijn als die van hem... Zodat ik het zonder zijn diensten zou kunnen doen...
Beeld Beeld Beeld

“Wees je eigen dokter”
- Hippocrates

Ik weet niet of ik meer weet dan de medici die EBM beoefenen, maar ze laten me geen blijvende herinneringen achter ... En dat is geen pretentie, ze zijn getraind om branden te blussen - wie zou brandweerlieden bekritiseren? - hoewel mijn doel merkbaar anders is, probeer ik ervoor te zorgen dat ik geen "vuur aansteek ..." (voorkom 'ontsteking', weersta besmetting, bereik homeostase en vooral ontwikkel de voorwaarden voor een goede mentale balans.

Het is niet dezelfde aanpak en ik ben ver onder de vaardigheden van degenen die ik zal zien voor mijn jaarlijkse check-up, ik leer elke keer meer.
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten