De "grappige" Comedy Club

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 05/09/21, 14:24

De "grappige" Comedy Club

Wie zijn er? de "grappige" Club :?
Het is informeel, het idee is ontstaan ​​uit de aandrang van ABC2019 om mensen in "groepen" te plaatsen ...
Hier zijn geen gedefinieerde contouren, hoewel sommige constant zijn in de tijd door hun aanwezigheid (zie mijn handtekening ...)
U hoeft ze niet te citeren, ze zullen elkaar herkennen...!

Bijna al diegenen die op een of ander moment, door hun gedrag of door wat ze hebben gepost, zich daar bevinden: zelfs ik.

Het is tien maanden geleden dat de "grappige" de lucht naar ons hebben gepompt!
Het is tien maanden geleden dat de grappige alles zeggen en hun tegenovergestelde!

Het doel van dit draadje is om:
- post het bewijs dat laat zien waar het helemaal mis is gegaan!

Waarom dit draadje?
Ten eerste omdat het doel van de "grappige" niet is om de waarheid vast te stellen, maar de tegenstrijdigheid
Omdat de "grappige" constant de onderwerpen op tafel leggen waarop ze zichzelf hebben geplant. En gezien hun permanente stroom van onderwerpen, was er een draad nodig die de bewijzen van hun leugens en manipulaties verzamelt. Om ze hier terug te sturen.
Om hun leugens en manipulaties te herinneren.
Om te herinneren hoe lang hun verwaarlozing heeft geduurd.
Omdat ze in ontkenning zijn.
Omdat we uit deze spiraal van griepziekten moeten komen die eigenlijk maar 0,2 tot 0,5% van de bevolking treft (salt. Care)

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De "grappige" Comedy Club




par Exnihiloest » 05/09/21, 18:06

Obamot schreef:...
Waarom dit draadje?
Ten eerste omdat het doel van de "grappige" niet is om de waarheid vast te stellen, maar de tegenstrijdigheid
Proef van opzet.

Omdat de "grappige" constant de onderwerpen op tafel leggen waarop ze zichzelf hebben geplant.
Dit is onjuist.

Om hun leugens en manipulaties te herinneren.
Omdat ze in ontkenning zijn.
Gratis affirmaties


Nutteloze draad dus.

Jij bent grappig!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: De "grappige" Comedy Club




par GuyGadeboisTheBack » 05/09/21, 18:24

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:...
Waarom dit draadje?
Ten eerste omdat het doel van de "grappige" niet is om de waarheid vast te stellen, maar de tegenstrijdigheid
Proef van opzet. <<< Bevinden

Omdat de "grappige" constant de onderwerpen op tafel leggen waarop ze zichzelf hebben geplant.
Dit is onjuist. <<< Dat is helemaal waar als het gaat om Blédina, die zijn valse bullshit vaak op het tapijt zet.

Om hun leugens en manipulaties te herinneren.
Omdat ze in ontkenning zijn.
Gratis affirmaties <<< Bevindingen opnieuw, bewijs, het bewijs is er.


Nutteloze draad dus.<<< 100% van de jouwe zijn

Jij bent grappig!<<< Het is degene die zegt wie is ... : Roll: een beetje pap voor het verschonen van je luier?
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De "grappige" Comedy Club




par ABC2019 » 05/09/21, 18:56

Exnihiloest schreef:Gratis affirmaties


Nutteloze draad dus.

Jij bent grappig!

het enige gebruik van deze thread is om te bevestigen dat de JOGGER alleen weet hoe hij beledigingen naar de ketting moet spuien, maar zonder ooit echte argumenten te geven. Maar dat wisten we al...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 05/09/21, 19:08

En daar heb je het, de demonstratie is gemaakt: de “grappig"Zijn er om debatten te verknoeien die ze niet leuk vinden?"
Het is zelfs pathologisch voor hen...!

Ja, ik dacht dat ze dit topic niet leuk zouden vinden :D

Als je uit de hand wilt lopen, ga dan hier naar TD gang: preventie van gezondheidsvervuiling / le-fil-sans-injures-t16974-130.html

Bedankt voor de anderen, voor post hier alleen de herinnering aan de opmerkelijke feiten waarin de "grappige" werden geïllustreerd in hun blunders gedurende de afgelopen 18 maanden - geef geen antwoord, het zal ze de voeten maken - er zal een PAKKET van dingen verborgen zijn in de kasten die eruit zullen komen (antwoord niet als ze protesteren: wat maakt het uit, elke keer dat ze doe het, het zal een vorm van bekentenis zijn van hun bedrog: DUS NIET ANTWOORDEN, het zal ons GELUKKIG maken: HET ZAL ONS PISSEN OM TE LACHEN: DIT IS DE "GRAKKIGE" : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik zal zelfs de moderatie vragen om - van tijd tot tijd - de berichten te verwijderen die buiten het onderwerp van de thread vallen.
We gaan scoren en ZOU... : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 06/09/21, 10:21

het enige gebruik van deze thread is om te bevestigen dat de JOGGER alleen weet hoe hij beledigingen [*] in de keten moet spuiten, maar zonder ooit echte argumenten te geven. Maar dat wisten we al...
de enige nutteloosheid van deze bozo zal zijn om te bevestigen dat de grappige alleen leugens in de ketting weten te spuiten, maar zonder ooit echte argumenten te geven. Maar dat wisten we al...

[*] gelukkig heb je ons eindelijk bij deze oefening gevoegd, oh wat moeilijk, om "godslastering" te plaatsen als onderdeel van de huidige geaccepteerde uitdrukkingen op dit moment. Houd er rekening mee dat het nergens of hoe dan ook plaatsvindt, je zult het moeten leren met meesters in deze kunst.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De "grappige" Comedy Club




par Obamot » 06/09/21, 14:54

(scritch, skrits, skrits !!) Hier Londen!

Hier zijn de berichten van de dag ... voor de "grappige"

Coaaaaaa ... Aardappelchips en andere MacDo

VOOR:

https://www.tiktok.com/@bubbleteababydo ... 2979330310 (klik op de foto om de video te zien)

NA (met of zonder vaccin => tot welke “onschuldige” keuzes je leidt...)

D8499AAB-EC02-4BF4-A8EA-1B9903395A12.jpeg
D8499AAB-EC02-4BF4-A8EA-1B9903395A12.jpeg (200.33 KiB) 3064 keer bekeken
ACC242FE-DFD3-447E-B41F-575F31A84746.jpeg
ACC242FE-DFD3-447E-B41F-575F31A84746.jpeg (252.84 KiB) 3064 keer bekeken


Capito?

Begrijpt u dat pseudo-vaccins nutteloos zijn en dat we aan preventie moeten doen? (Nul post van jou erop)
Begrijp je dat je onzincurves post die nutteloos zijn?
(Duizenden onnodige posts van jou hierover)

Zoek de fout...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De "grappige" Comedy Club




par Exnihiloest » 06/09/21, 23:08

Obamot schreef:...
...
Begrijpt u dat pseudo-vaccins nutteloos zijn en dat we aan preventie moeten doen?

Ik denk dat ik in mijn leven 2 of 3 keer naar McDonald's ben geweest.
Is het een serieuze dokter?

Ik ken 2 of 3 magere mensen die er nog nooit zijn geweest en die zijn overleden aan COVID. Zouden ze daar stiekem heen zijn gegaan?
Leg ons alles uit, dokter.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De "grappige" Comedy Club




par Janic » 07/09/21, 07:50

dom
Ik ken 2 of 3 magere mensen die er nog nooit zijn geweest en die zijn overleden aan COVID. Zouden ze daar stiekem heen zijn gegaan?
Leg ons alles uit, dokter.
legt ons alles uit over de niet-gevaccineerde niet-doden van covid en de gevaccineerde doden van covid ondanks alles!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De "grappige" Comedy Club




par ABC2019 » 07/09/21, 07:58

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:...
...
Begrijpt u dat pseudo-vaccins nutteloos zijn en dat we aan preventie moeten doen?

Ik denk dat ik in mijn leven 2 of 3 keer naar McDonald's ben geweest.
Is het een serieuze dokter?

Ik ken 2 of 3 magere mensen die er nog nooit zijn geweest en die zijn overleden aan COVID. Zouden ze daar stiekem heen zijn gegaan?
Leg ons alles uit, dokter.

exnihilo, ik stel voor dat je niet reageert op deze draad, want er is sowieso niets om daar te posten, afgezien van hun gebruikelijke beledigingen, hij zal vrij snel sterven zijn mooie dood. Er zijn tal van andere open discussies waar je je argumenten kunt geven.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten