De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

De facto verplichte Covid-vaccinatie in Frankrijk: #PassSanitaire verlengd = #VaccinationObligatoire




par Christophe » 07/07/21, 15:14

Macron zal waarschijnlijk maandag 12 juli 2021 weer praten... en sorry, maar het ruikt niet erg lekker... een gedeeltelijke heropsluiting in zicht na een paar weken van totaal "uit"? :schok: :schok: :schok: Dit is wat Spanje doet!!

Nieuwe beslissingen houden waarschijnlijk verband met Delta-, Epsilon-, Eta- en lambda-varianten... ?

Of gaat hij de vaccinatie forceren? Niet lachen, misschien durft hij! :schok: :schok: :schok:

“Grote” Franse media oefenen momenteel psychologische druk uit om het idee van verplichte vaccinatie op te leggen.

3 videovoorbeelden van vandaag!







Ik bedankte de enige criticus van de LCI-set vanochtend:



Bewerking toegevoegd op 13 juli, de donkere dag van de vrijheid in Frankrijk...

Wij hadden zojuist gezien (lees hieronder):



De toespraak van 12 juli 2021 waarin de facto verplichte vaccinatie en gezondheidsdictatuur worden opgelegd aan het land dat de mensenrechten heeft geschapen:



Samenvatting door: https://www.linternaute.com/actualite/p ... -annonces/

Twee data om te onthouden:

21 juni: op deze datum zullen niet-gevaccineerde mensen geen toegang meer hebben tot plaatsen van cultuur en ontspanning, tenzij ze binnen 48 uur een negatieve PCR-test voorleggen.

Begin augustus: over een paar weken zal het dus voor niet-gevaccineerde mensen – behalve op vertoon van een negatieve PCR-test binnen 48 uur – onmogelijk zijn om naar een restaurant, een winkelcentrum, een ziekenhuis te gaan, de trein te nemen, een vliegtuig. Houd er rekening mee dat de gezondheidspas alleen geldig is als de eigenaar een volledig vaccinatieschema heeft gevalideerd, of recente PCR-testresultaten moet bijvoegen.

De belangrijkste aankondigingen van Emmanuel Macron

Over de gezondheidspas. “Vanaf 21 juli wordt de gezondheidspas uitgebreid naar plaatsen van recreatie en cultuur. Concreet zal het voor al onze landgenoten ouder dan 12 jaar noodzakelijk zijn om toegang te krijgen tot een show, een pretpark, een concert of een festival. gevaccineerd zijn of een recente negatieve test hebben ondergaan".
"Vanaf begin augustus zal de gezondheidspas van toepassing zijn in cafés, restaurants, winkelcentra, maar ook in ziekenhuizen, bejaardentehuizen, medisch-sociale instellingen, maar ook in vliegtuigen, treinen en touringcars voor lange reizen". Alleen mensen die zijn gevaccineerd of die een negatieve PCR-test kunnen voorleggen die minder dan 48 uur oud zijn, hebben toegang tot deze plaatsen.
Over vaccinatie. “Wij zijn een natie van wetenschap, van Verlichting. Wanneer de wetenschap ons de middelen biedt om onszelf te beschermen, moeten we die gebruiken met vertrouwen in de rede en in de vooruitgang. We moeten ernaar streven alle Fransen te vaccineren.”
“Voor verplegend en niet-medisch personeel in ziekenhuizen, klinieken, bejaardentehuizen, instellingen voor mensen met een handicap, voor alle professionals of vrijwilligers die in contact komen met ouderen of kwetsbaren, ook thuis, wordt vaccinatie vanaf 15 september verplicht. [.. .] Vanaf 15 juli zullen er controles plaatsvinden en zullen er sancties worden genomen."
“Voor degenen die als eerste zijn gevaccineerd en binnenkort hun antilichaamniveaus zullen zien dalen: vanaf het begin van het schooljaar wordt er een herinneringscampagne opgezet zodat u kunt profiteren van een nieuwe injectie.”
“Afhankelijk van de evolutie van de situatie zullen we ons ongetwijfeld de vraag moeten stellen van verplichte vaccinatie voor alle Fransen, maar ik kies voor vertrouwen”.
“Op hogescholen en middelbare scholen zullen aan het begin van het schooljaar specifieke vaccinatiecampagnes worden gelanceerd.”
Over PCR-testen. "Dit najaar zullen PCR-tests betaalbaar worden gesteld, behalve op medisch voorschrift, en dit om vaccinatie aan te moedigen in plaats van de vermenigvuldiging van tests".
Avondklok in sommige gebieden. “We moeten nieuwe maatregelen treffen om het virus te beteugelen. Er komt een avondklok voor Martinique en Réunion.”
Over grenscontroles. “Vanaf deze week zullen de controles worden verscherpt voor onderdanen van risicolanden, met gedwongen isolatie voor niet-gevaccineerde reizigers.”
Over economisch herstel. “We moeten met dit virus leven. De komende weken zullen in het teken staan ​​van mobilisatie om onze economie nieuw leven in te blazen.”
“Van de 100 miljard euro waarover afgelopen najaar is gestemd, zijn er dus 40 miljard euro ter plaatse gemobiliseerd. We moeten nog meer doen.”
“De hervorming van de werkloosheidsverzekering wordt vanaf 1 oktober doorgevoerd”
Over de pensioenhervorming. Emmanuel Macron noemde ook de pensioenhervorming die opnieuw zal worden gelanceerd “wanneer aan de hygiënische voorwaarden is voldaan”. “Speciale regelingen zullen moeten worden afgeschaft. Omdat we langer leven, zullen we langer moeten werken en later met pensioen gaan. Niet morgen, niet abrupt, niet uniform, maar geleidelijk, over meerdere jaren en door een systeem dat het verschil maakt volgens de de daadwerkelijk verrichte werkzaamheden. De pensioenleeftijd moet later liggen. [...] Elke pensionering moet groter zijn dan meer dan 1000 euro".
Over verlovingsinkomen voor jongeren. "De natie is een reactie verschuldigd aan degenen die het meest getroffen zijn door de crisis, in het bijzonder onze jongeren die zoveel hebben opgeofferd terwijl ze weinig voor zichzelf riskeerden. Ik zal aan het begin van het schooljaar het vastleggingsinkomen voor jongeren presenteren, dat zal betrekking hebben op jongeren zonder werk of opleiding en zal gebaseerd zijn op een logica van plichten en rechten".


In de praktijk zal het zo werken:

a) de PCR-testcentra zullen zo verzadigd zijn dat mensen zich zullen laten vaccineren... het is daarom de facto een vaccinatieverplichting, precies zoals we op 8 juli hierover voorspelden forum !

b) Deze verplichte vaccinatie zal automatisch gepaard gaan met een enorme vermindering van barrièregebaren. Het is aangetoond dat gevaccineerde mensen drager kunnen zijn en anderen (al dan niet gevaccineerd) kunnen besmetten.

c) Dankzij vaccinatie zal het virus sneller en ‘stiller’ circuleren.

d) Hierdoor zullen nieuwe varianten ontstaan, er zijn er al tientallen, en deze kunnen agressiever en resistenter zijn tegen het vaccin. De gevaccineerden worden dan ziek omdat ze geen barrièregebaren meer maken.

Conclusie: vaccinatie zal bij de huidige wetenschappelijke stand van zaken de pandemie niet oplossen, erger nog, het risico bestaat dat deze nog erger wordt... Het zal de ziekenhuisverzadiging tijdelijk beperken, maar dat is ALLES!

Het opleggen ervan is politieke waanzin omdat deze verplichting gebaseerd is op een echte effectiviteit van het vaccin op 100% die niet bestaat!


En zelfs zonder deze speculaties van mijn d), de effectiviteit van het vaccin wordt momenteel al sterk aangetast door de huidige varianten:

De zaak Israël werd voortdurend geanalyseerd: vervuiling-preventie-gezondheid / 40-positieve-covid-vaccins-in-israël-towards-a-villainous-reversal-of-pro-vax-t16908.html

Kijk ook naar de andere landen die meer gevaccineerd zijn dan wij: https://ourworldindata.org/coronavirus

Beeld

sante-pollutie-preventie / covid-mutaties-et-varianten-sars-cov2-evolutie-immuniet-behandelingen-vaccins-t16725.html

Tot slot:



En een "onafhankelijke" analyse:



toe te voegen:

Beeld

1

Eed van Hippocrates (-460 // 377): “Ik zal niemand vergiftigen als daarom wordt gevraagd, en ik zal ook niet het initiatief nemen voor een dergelijke suggestie. "

2

Code voor medische ethiek, artikel 36:
Artikel R4127-36 van de Volksgezondheidswet: " toestemming van de persoon in alle gevallen moet worden onderzocht of behandeld. Wanneer de patiënt, die zijn wil kan uitdrukken, de onderzoeken of de voorgestelde behandeling weigert, moet de arts deze weigering respecteren nadat hij de patiënt over de gevolgen ervan heeft geïnformeerd ”

3

Code van Neurenberg (1947): “ de toestemming van het menselijk subject is absoluut essentieel. Het internationale pact met betrekking tot burgerlijke en politieke rechten nam dit verbod op elk onvrijwillig experiment op, in zijn tekst van 1966 die bepaalt: niemand kan zonder zijn toestemming worden onderworpen aan een medisch of wetenschappelijk experiment ”

4

Verklaring van Genève voor artsen (1948): “Ik zal de autonomie en waardigheid van mijn patiënt respecteren. Ik zal mijn medische kennis niet gebruiken om de mensenrechten en burgerlijke vrijheden te schenden, zelfs onder dwang. Ik zal absoluut respect voor het menselijk leven behouden, vanaf het moment van conceptie. Ik zal de gezondheid van mijn patiënt als mijn eerste zorg beschouwen ”

5

Verklaring van Helsinki (1996) ondertekend door 45 landen, waaronder Frankrijk:
Artikel 25: “de deelname van personen geïnformeerde toestemming kunnen geven Medisch onderzoek moet een vrijwillige handeling zijn. Niemand die geïnformeerde toestemming kan geven, mag betrokken zijn bij onderzoek zonder zijn vrije en geïnformeerde toestemming te hebben gegeven.

6

Verdrag van Oviedo (1997) ondertekend door 29 landen, waaronder Frankrijk):
Artikel 5: “Een interventie op het gebied van de gezondheid mag slechts worden uitgevoerd nadat de betrokkene de zijne heeft gegeven vrije en geïnformeerde toestemming. Deze persoon wordt vooraf adequaat geïnformeerd over het doel en de aard van de interventie, evenals over de gevolgen en risico's ervan. De betrokkene kan zijn toestemming te allen tijde vrijelijk intrekken.

7

Wet van Kouchner (4 maart 2002):
Artikel 111-4: “Iedereen neemt beslissingen over zijn gezondheid samen met de beroepsbeoefenaar in de gezondheidszorg, rekening houdend met de informatie die hij verstrekt. De arts moet de wensen van de persoon respecteren nadat hij hem op de hoogte heeft gesteld van de gevolgen van zijn keuzes. Als de wens van de persoon om de behandeling te weigeren of stop te zetten zijn leven in gevaar brengt, moet de arts al het mogelijke doen om hem ervan te overtuigen de essentiële behandeling te aanvaarden. Geen enkele medische handeling of behandeling mag worden uitgevoerd zonder de vrije en geïnformeerde toestemming van de persoon en deze toestemming kan op elk moment worden ingetrokken.

8

Salvetti-arrest (2002): binnen de Europese Unie is geen enkele medische behandeling verplicht : “als een onvrijwillige medische behandeling, verplichte vaccinatie vormt een inmenging in het recht op respect voor het privéleven, gegarandeerd door artikel 8 van het Europees Verdrag voor de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden” (beslissing Salvetti tegen Italië-EHRM van 9 juli 2002; nr. 42197/98)

9

Frans Burgerlijk Wetboek:
Artikel 16-1: “een ieder heeft recht op respect voor zijn lichaam. Het lichaam is onschendbaar”

10

Resolutie 2361 van de Raad van Europa (28 januari 2021): advies: de Vergadering dringt er bij de lidstaten en de Europese Unie op aan:
Artikel 731: "om ervoor te zorgen dat burgers worden geïnformeerd dat vaccinatie niet verplicht is en dat niemand onder politieke, sociale of andere druk staat om zich te laten vaccineren, als hij of zij dat niet persoonlijk wil doen ”
Sectie 732: “ om ervoor te zorgen dat niemand wordt gediscrimineerd omdat hij niet is gevaccineerd, vanwege een potentieel gezondheidsrisico of het niet willen vaccineren”




Een goed gemaakt filmpje:

2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 15:18

Christophe schreef:Of zal hij de vaccinatie afdwingen?

Ik dacht het niet. Hij zou een masochist zijn.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par Christophe » 07/07/21, 15:20

Sorry, ik had het mis!

Het is niet vanavond, maar misschien morgenavond volgens BelleFranceMacronTV: https://www.bfmtv.com/politique/macron- ... 50233.html

Voorlopig hebben verschillende belangrijke ministers tegenover BFMTV bevestigd dat de inhoud van deze toespraak, die de vorm zou kunnen aannemen van een televisie-interview, niet is opgenomen. Voor de datum zou het donderdag 8 juli zijn, of het begin van de volgende week, maandag 12 juli of dinsdag 13 juli.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par Christophe » 07/07/21, 15:22

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:Of zal hij de vaccinatie afdwingen?

Ik dacht het niet. Hij zou een masochist zijn.


Maso van wat? Ben jij persoonlijk in staat hem te slaan? Niet ik ! : Cheesy:

Ik zie het ding: "Je laat je niet vaccineren? Geen probleem, een boete van €135 PER MAAND...rechtstreeks van je belastingrekening!"

Vergeet niet dat hij een ex-HANDELAAR is...Het IS TE IZY!!! :onheil: :onheil: :onheil:

Achteraf denk ik dat het risico laag is, maar er is... Je hebt de mensen gezien die ze kennenSSWat we vanochtend hoorden op LCI!!
Ik weet zeker dat hij het zou kunnen proberen en laten we er zeker van zijn dat het een nummer is dat wordt bestudeerd!! (ondanks de lage efficiëntie van de varianten...)

Hoe dan ook, ik denk dat er nieuwe beperkingen zullen komen voor bars en restaurants, misschien slechts elk uur (sluiting om 21 uur?)... zie een nieuwe mondiale of regionale avondklok en het mondkapje weer verplicht in de stad buitenshuis (nou ja, het was meer ?)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 15:23

Maso... dat zou een revolutie zijn! Shit, gek!!! Ik denk eerder dat hij over pensioenen gaat praten, en ook daar riskeert het ch... dus de verplichte vaccinatie daarnaast, nee, dat riskeert hij niet. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par Christophe » 07/07/21, 15:28

Ik wil niet wedden... Maar het risico is er!

ps: bericht aangepast
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 15:29

Christophe schreef:Ik wil niet wedden... Maar het risico is er!

Politiek gezien zou dat zelfmoord zijn. De Fransen zijn uitgeput.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par Christophe » 07/07/21, 15:35

Als je het over 2022 hebt, is hij al verdwaald, hij weet het en hij komt niet meer terug!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 15:42

Christophe schreef:Als je het over 2022 hebt, is hij al verdwaald, hij weet het en hij komt niet meer terug!

Dus daar kunnen we daarentegen wel op wedden! Maar nee, zoals hij zich zal voordoen, zal hij proberen niet te veel te rommelen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan




par Christophe » 07/07/21, 15:51

Eindelijk Guy, doe je daar je Exni??!! Heeft u de resultaten gezien op de LREM regio? :schok: :schok: :schok:

Een prestatie die voor hem MASO zou zijn, tenzij hij er tegen die tijd in slaagt om de broden te vermenigvuldigen en water in wijn te veranderen!

Nog masochistischer dan het opleggen van het verplichte vaccin!

In dit opzicht kan hij een gedeeltelijke of gerichte verplichting aangaan ... Zoals de gezondheidswerkers of degenen die in nauw contact staan ​​met het publiek!
Deze kan ik ruiken!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten