Stephane Alix de psychonaut

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Stephane Alix de psychonaut




par eclectron » 10/06/21, 07:42

Anne Ghesquière ontvangt in Metamorphosis Stephane Allix, journalist, schrijver, docent, vooral beroemd om zijn bestverkochte boeken over bewustzijn en het hiernamaals. In deze ontroerende podcast stellen we onze manier van zijn in de wereld, onze begraven wonden, onze maskers, geheugenverlies en ontbrekende delen in vraag. Over hoe we in de diepten van onze wonden kunnen duiken om onszelf echt te helen. In dit absoluut verbluffende nieuwe boek "Onze vergeten zielen", uitgegeven door Éditions Albin Michel, levert Stéphane Allix een aangrijpend getuigenis van grote diepgang en zeldzame menselijkheid. Een klap in het hart van een gekwetste jeugd. Je leven kan heel goed een andere wending nemen ... - Aflevering # 199

In deze aflevering met Stéphane Allix bespreek ik de volgende thema's:
Dit boek dat je meeneemt naar je vroege jeugd in de diepten van het verleden?
Je zegt dat je een psychonaut bent geworden...
Zijn we allemaal op zoek naar dit ontbrekende deel, hebben we allemaal een vorm van “nostalgie naar elders”?
Verbergt een slecht gevoel altijd iets?
Waarom was je geïnteresseerd in psychedelische stoffen (verboden in Frankrijk)?
De hersenen produceren geen bewustzijn, maar het bewustzijn heeft de hersenen nodig om zich te manifesteren, is dat tegenwoordig een virtuele zekerheid?

Wat betekenen ziektes voor jou? Zijn het boodschappers? Hoe spreekt ons lichaam tot ons?
Je hebt een deel van je jeugd ontdekt dankzij dit therapeutische proces en psychedelica, je hebt geen toegang tot deze informatie via andere therapieën?
Wat ontdekte je tijdens deze ervaring, hoe ging het?
Als je dit ontdekt, word je dan geplaagd door twijfels en wil je bewijzen wat volgens jou de waarheid is?
Als onderdeel van je reis op zoek naar je verleden, ontdek je dat na een trauma traumatisch geheugenverlies optreedt, wat bij jou het geval was, hoe gebeurt het en komt het vaak voor?
Ontkenning en geheugenverlies zijn bescherming, moeten we de sluier oplichten? Moeten we klaar zijn?
Wat is zielsfragmentatie, zielsverlies? Hoe doe je een zielsherstel, wat je vrouw Natacha biedt in de sleutel tot je energie haar bestverkochte boek en met wie ik een podcast nummer #74 maakte.

Wie is mijn gast van de week, Stéphane Allix?
Stéphane Allix is ​​een journalist, schrijver, docent, verslaggever en mediaman, vooral bekend om zijn bestverkochte boeken over bewustzijn en het hiernamaals. Krachtige boeken die niemand onverschillig laten. Zijn nieuwe boek "Onze vergeten zielen", uitgegeven door Éditions Albin Michel. Je vindt het en het nieuws op https://www.facebook.com/StephaneAlli...

Vind Stéphane Allix in een eerdere podcast van Métamorphose:
# 19 Stéphane Allix: Onze overledenen spreken tot ons en leren ons

Enkele citaten uit de podcast met Stéphane Allix:

"Er zijn tegenwoordig genoeg onderzoeken die aantonen dat spontane mystieke ervaringen in alle opzichten overeenkomen met mystieke ervaringen veroorzaakt door stoffen als psilocybine, lsd of andere"
"Als ik niet duidelijk ben met mezelf, ben ik gewoon een slaaf van mijn schaduwen, van geesten die ik niet ken"
"Het leven probeert misschien dat evenwichtspunt te vinden tussen kracht en moed om het hoofd te bieden aan wat we het hoofd moeten bieden en tegelijkertijd een voldoende niveau van veiligheid te behouden, zodat het ons niet volledig overneemt"
"Mensen zoals ik die in hun vroege kinderjaren incestueuze handelingen hebben meegemaakt en die zich daar niets van kunnen herinneren, kunnen alleen al in Frankrijk in de miljoenen worden geteld"
"Als het gaat om iets intiems, oncontroleerbaars, houden we het buiten, ver weg, en we geloven het niet"
"We kunnen genezen van deze verwoesting van incest, we kunnen onszelf herbouwen"

0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Stephane Alix de psychonaut




par GuyGadeboisTheBack » 10/06/21, 12:50

BeeldBedankt voor het adverteren voor een spirituele zakelijke professional!
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Stephane Alix de psychonaut




par eclectron » 10/06/21, 15:11

GuyGadeboisLeRetour schreef:BeeldBedankt voor het adverteren voor een spirituele zakelijke professional!

Kun je iets specifieker zijn over wat je dwars zit?
want ik zie geen probleem.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Stephane Alix de psychonaut




par GuyGadeboisTheBack » 10/06/21, 15:16

Nee niets, alles is aan het baden ... De buitenaardse wezens, de reïncarnatie van een nazi-officier, de exploitatie van incest (zoals Christine Angot en anderen), de conferenties, de boeken, het geld, het overmatig gebruik van de "spiritualiteit" op Youtube is PERFECT. We kunnen er zeker van zijn dat zowel de huisvrouw onder de 50 die droomt van een geoliede yogaleraar, als het dynamische kader gek van wijsheid tussen twee zakelijke survivalcursussen hun geluk zullen vinden. : Mrgreen:

Ps: "Alix" krijgt twee "L's".
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 10 / 06 / 21, 15: 22, 1 keer bewerkt.
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Stephane Alix de psychonaut




par eclectron » 10/06/21, 15:21

Sorry, mijn rug doet pijn om goot-achtige reacties op te pikken waarvan we niet weten wat je precies bedoelt, dus ik sla over...
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Stephane Alix de psychonaut




par GuyGadeboisTheBack » 10/06/21, 15:24

eclectron schreef:Sorry, mijn rug doet pijn om goot-achtige reacties op te pikken waarvan we niet weten wat je precies bedoelt, dus ik sla over...

: Idee: In feite doet je rug pijn bij het oppikken van de waardeloze video's en de "gemoderniseerde" concepten van wijsheid op YouTube en Nexus. Verwar de wortels van het kwaad niet, dit is hoe we ellendig geplant worden en dat we op een dag beseffen dat we meer pijn in de kont hebben dan in de rug ... : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Stephane Alix de psychonaut




par ABC2019 » 10/06/21, 15:25

dit alles om te zeggen dat iemand die in zijn jeugd incest heeft gehad, problemen heeft als volwassene in zijn leven ... we vermoeden het toch een beetje!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Stephane Alix de psychonaut




par eclectron » 10/06/21, 15:29

Pfff, jullie stellen me allebei gerust over je inzicht... : Roll:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Stephane Alix de psychonaut




par GuyGadeboisTheBack » 10/06/21, 15:31

Zei "Niet eens Petit Padawan", die wijsheid en spiritualiteit benadert als een midinette Claude François of Mike Brandt. We zien hoe het is afgelopen... : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Stephane Alix de psychonaut




par Janic » 10/06/21, 17:55

het begint goed! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 200 gasten