Daikin, Rotex, ketel rotex GCU compact 524

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
fiets68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 02/01/21, 17:24

Daikin, Rotex, ketel rotex GCU compact 524




par fiets68 » 10/01/21, 10:18

Hallo, ik zou u willen vertellen over mijn zorgen over deze Daikin-ketel en vooral om u te waarschuwen voor een betreurenswaardige dienst na verkoop van dit bedrijf. In 2012 schepte mijn verwarmingsinstallateur op over deze Daikin Rotex-ketels, dus ik vertrouw hem en laat er een bij mij thuis installeren. Verwarming corq gegarandeerd voor 5 jaar. Aan het einde van 5 en een half jaar doorboort de verwarmingskoker, resultaat van meer dan 2000 euro werk. Gezien het bedrag biedt mijn verwarmingsingenieur (Esprit Chauffage) aan om hem te vervangen en, als ik erop aandring, mij een andere te geven hetzelfde teken dat me vertelt dat het pech is en dat het zelden voorkomt. Daarnaast voeg ik 5 zonnepanelen toe. Dus door de 2 ketels plus zonne-energie te berekenen, zit ik op 23 euro. De eerste week van de installatie gaat mijn CV-ketel kapot, dus geen probleem, ze grijpen snel in, daarna sluit ik weer met mijn verwarmingsmonteur een onderhoudscontract af bij Ste Thermitec. Weet dat voor een ketelonderhoud het beste is als de kou daar is, ze doen het in augustus, prima toch? Aangezien ik 000 tot 10 storingen per winter heb, is deze ketel gegarandeerd voor 15 jaar, dus 2 jaar mijn verwarmingsmonteur probeerde me zo goed mogelijk te helpen, daarna liet hij me mijn collectoren vervangen, mijn vloer minstens 2 keer schoonmaken, kortom voor hen was het mijn installatie en niet de ketel in kwestie. Ik geef hem één ding de schuld van mijn installateur, het is dat hij rechtstreeks met Daikin wilde afspreken (hier is het resultaat), hij had zich tegen zijn leverancier Electis moeten keren en hem moeten zeggen de ketel te vervangen gezien al deze storingen. Vandaag de dag heb ik nog steeds evenveel storingen, geen garanties meer, iedereen is het zat om te komen om problemen op te lossen, Thermitec vertelt me ​​geen contract meer omdat het dit merk stopt, wat natuurlijk nodig is, hier doe je. Daikin stuurde me een technicus om mijn ketel te beoordelen, als gevolg daarvan willen ze dat ik onderdelen vervang die niets met mijn storing te maken hebben, namelijk dat het soms geen warmte naar de vloer stuurt, denkt het wel , maar de klep verandert niet en hij raakt oververhit, dus elke ochtend als ik naar mijn werk ga, weet ik niet of ik het 's nachts warm of koud zou hebben, en' s nachts sta ik 3 tot 3 keer op om te controleren. Deze onderdelen, laten we het eens hebben over… schatten 4 euro voor 1184 uur werk en 1 euro voor onderdelen Ik denk dat het met het vliegtuig komt gezien de prijs. Ik merk dat om de cheques te verzilveren, iedereen antwoordt, maar als het op acteren aankomt, is er niemand meer, wat moet ik doen? de ketel weer vervangen? het wordt de derde in 100 jaar. Een klacht indienen? We zijn nauwelijks verdwaald, we zijn te klein voor hen, vandaag geen hulpverleners meer, geen onderhoudscontracten meer en deze storingen hebben zich herhaald. Ik hoop alleen dat een senior executive bij dit bedrijf deze opmerking leest en de leiding neemt over mijn zaak. In ieder geval raad ik dit merk ten zeerste af gezien de betreurenswaardige after-sales service van de ketels.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Betreft: Daikin, Rotex, rotex GCU compact 524 ketel




par GuyGadeboisTheBack » 10/01/21, 14:08

Ik denk dat vandaag de dag bijna geen enkele dienst na verkoop bevredigend is. U moet zich registreren voor Que Choisir en uw bestand naar hen verzenden. Ze hebben voldoende invloed om dingen te laten gebeuren.
0 x

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 416 gasten