Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par aerialcastor » 08/01/21, 10:38

Ik wil mijn account verwijderen.
Ik heb de optie niet gevonden in de menu's.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?


De reden is dat ik niet geassocieerd wil worden met wat Econologie wordt: een platform voor een ongeremde populist (Obamot), die niet aarzelt om nepnieuws om te zetten in waarheden, om vals te spelen en te liegen over de cijfers en zelfs om valse uitspraken te doen. officiële documenten om zijn ideeën te promoten. Om nog maar te zwijgen van de zichtbaarheid die wordt gegeven aan de slechtste plotters van YouTube.
1 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Econology-account verwijderen




par Macro » 08/01/21, 10:43

Logischerwijs kunt u uw account niet verwijderen. Je kunt de admin vragen om het te doen ... ik weet niet of een sms hem verplicht om het te doen (maar naar mijn mening ja) het verwijderen van je account en alles wat je hebt gepost duurt 1 mn (in ieder geval op een ander forum dit is de tijd die ik nodig heb om een ​​robot en zijn vervuiling te verwijderen) ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: Econology-account verwijderen




par aerialcastor » 08/01/21, 10:47

Ik zal met Christophe zien of ik geen andere oplossing vind.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Econology-account verwijderen




par Christophe » 08/01/21, 10:47

Als het aan de kaak stellen van het wetenschappelijke onbekende en de gemene methoden (de Pfizer-studie is) populisme voor jou is, ben ik het daar niet mee eens en ik denk dat je ongelijk hebt op basis van het probleem ... maar ik zal vechten tot de dood, zodat u het recht hebt om het te zeggen
: Wink:

Er zijn nog veel goede dingen ... voor de rest ...

Maar ja op het formulier, er zijn methoden op het formulier die door sommigen worden gebruikt die moeten worden beoordeeld!

Wij zorgen ... zie de 2 links : Arrowd:
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Econology-account verwijderen




par Christophe » 08/01/21, 10:50

Jij kunt lezen :

bistro / lijst-van-trollen-van-forum-t16381.html
bistro / anti-troll-methode-l-ab-c-test-c-est-parti-t16681.html

En je kunt deze methoden ook publiekelijk aan de kaak stellen in plaats van de hele firum aan de kaak te stellen ... in de zaak die je aankondigt dat ik aan jouw kant en mening stond ...

Voor de rest hoef je alleen maar te stoppen, we kunnen je account deactiveren of zelfs verwijderen, maar oude berichten zullen niet zo zijn dat bepaalde discussies onbegrijpelijk worden ...

Covid maakt zelfs niet-zieke mensen gek ...
1 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: account verwijderen uit forum




par aerialcastor » 08/01/21, 11:10

Het is waar dat iedereen wordt veroordeeld forum vanwege het gedrag van een lid is het niet erg eerlijk. Ik bied in het bijzonder mijn excuses aan voor alles wat met de moestuin van de luiaard te maken heeft.

Maar Obamot is zo alomtegenwoordig, op bijna alle draden, dat hij een beetje de personificatie is van de forum. En het geeft een beeld van een forum gedeeltelijk, klaar voor alle manipulaties, die geen argumenten accepteren en die deze tegenstanders lastigvallen. Een beetje zoals Trump's "We zullen nooit toegeven".
Het interesseert me niet. En ik heb geen tijd.



Ik wil mijn account echt verwijderen. Het maakt niet uit of mijn oude berichten blijven.


Bedankt en veel succes voor de toekomst.
1 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: account verwijderen uit forum




par Christophe » 08/01/21, 11:23

Ik begrijp het zelfs als ik de beslissing radicaal vind: kom gewoon meer en meer ... het probleem is dat het covid-crisisbeheer paranoïde of samenzweerderig gedrag aanmoedigt ... wetenschappelijke feiten aan de kaak stellen die door de besluitvormers zijn weggelaten, dat is alles het omgekeerde van de samenzwering ... het is zelfs een anti-samenzwering ...

Je had het gezien bistro / what is it-how-to-obamot-t12250.html ??? Het dateert ... Obamot is soms een schoolvoorbeeld ... psychiatrische school natuurlijk!
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: account verwijderen uit forum




par aerialcastor » 08/01/21, 11:35

Ik ken de zaak Obamot precies.


Het lijkt misschien overdreven, maar wat ik zie is een Qanon-afwijking.
Om een ​​ander voorbeeld te geven: wanneer u het forum, kom je tot de conclusie dat wortelsap opnieuw geamputeerde armen laat groeien.

Blijven is verbonden.

Hoe dan ook, ik grijp bijna nooit in. Niemand zal mijn vertrek opmerken.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: account verwijderen uit forum




par Remundo » 08/01/21, 11:37

Ik ben het eens met de analyses van Christophe en sta mezelf toe een opmerking toe te voegen.

Men moet niet te veel belang hechten aan de besprekingen van een forum. Ze gaan snel verloren in de digitale vergetelheid.

Op dat moment zijn we "overgevoelig", maar dat is niet rationeel, je moet alles achteraf bekijken en afwegen.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: account verwijderen uit forum




par Remundo » 08/01/21, 11:39

aerialcastor schreef:Blijven is steunen.

Ik denk het niet.

We komen hier niet om te ‘onderschrijven’, maar om te delen.

wat betreft bepaalde onderwerpen is er zoveel controverse dat "de Forum"heeft geen officieel standpunt.

maar iedereen heeft het recht om te blijven, te gaan, discreet te lezen of deel te nemen ... actief. Dit alles onafhankelijk.
1 x
Beeld

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 403-gasten