Transparantie en belangenconflicten

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Transparantie en belangenconflicten




par thibr » 19/12/20, 17:05


De waarheid over belangenverstrengeling

zeker is dat meer transparantie geen kwaad kan : Wink:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par Christophe » 19/12/20, 23:39

Ik wil gewoon overgeven... en de familieleden van de slachtoffers van de covid moeten de wapens opnemen en een paar voorbeelden geven... om tegen deze corruptie te vechten...

Wat vinden ABC en izy ervan? : Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par ABC2019 » 20/12/20, 00:02

dat het nog overtuigender zou zijn om een ​​goed uitgevoerde studie over HCQ te hebben die de effectiviteit ervan aantoont, als die bestaat...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par Obamot » 20/12/20, 00:43

Het is niet omdat jij het zegtdat het niets waard zou zijn”elke keer als er een geldige uitkomt, 'dat het niets waard zou zijn' Beeld Beeld

Begrijp je nu het enorme verschil tussen zeggen:
- "er is geen goed gedaan."

En zeg:
- "die zijn er, maar het resultaat bevalt mij als lobbyist niet, omdat het niet de richtlijnen van mijn baas weergeeft
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par Janic » 20/12/20, 08:10

ABC2019 »20/12/20, 01:02

dat het nog overtuigender zou zijn om een ​​goed uitgevoerde studie over HCQ te hebben die de effectiviteit ervan aantoont, als die bestaat...
en hop! of hoe je van het onderwerp kunt afwijken om je eigen belangen te camoufleren. Aan jou Pedro!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par ABC2019 » 20/12/20, 08:24

Obamot schreef:Het is niet omdat jij het zegtdat het niets waard zou zijn”elke keer als er een geldige uitkomt, 'dat het niets waard zou zijn' Beeld Beeld

Begrijp je nu het enorme verschil tussen zeggen:
- "er is geen goed gedaan."

En zeg:
- "die zijn er, maar het resultaat bevalt mij als lobbyist niet, omdat het niet de richtlijnen van mijn baas weergeeft


natuurlijk begrijp ik het: in het eerste geval kan niemand er een aangeven, en in het tweede geval kunnen mensen er wel een aangeven.

En met mensen bedoel ik serieuze en competente mensen die elders hebben laten zien dat ze weten wat statistieken zijn, die in staat zijn serieuze gesprekken te voeren, geen incompetente journalisten of grappenmakers op straat. forums die niet eens weten wat een sterftecijfer is of die geloven in huismiddeltjes; en die je beginnen te beledigen en je een trol en lobbyist noemen zodra je vraagt ​​waar deze studie beschikbaar is.

Voorbeeld van het eerste geval: HCQ, homeopathie, wortelsap om armen opnieuw te laten groeien... Zoals u zegt, is het verschil enorm.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par Janic » 20/12/20, 08:32

Voorbeeld van het eerste geval: HCQ, homeopathie, wortelsap om armen opnieuw te laten groeien... Zoals u zegt, is het verschil enorm.
onzinvoorbeeld: er zijn geen antwoorden te geven, vooral als het individu liever leugens vertelt dan informatie te krijgen van ECHT competente bronnen
Ik bedoel serieuze en competente mensen
wil je toch niet over jezelf praten? Wat je gebruikelijke ook is! : Cheesy:
of die geloven in huismiddeltjes;
die millennia ervaring hebben en tegenover jouw retrograde sciëntisme geen partij zijn
en die je beginnen te beledigen en je een trol en lobbyist noemen zodra je vraagt ​​waar deze studie beschikbaar is.
die je weigert te onderzoeken sinds het begin van je trollen!
Dernière édition par Janic de 20 / 12 / 20, 08: 42, 2 keer bewerkt.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par ABC2019 » 20/12/20, 08:35

Janic schreef:
Voorbeeld van het eerste geval: HCQ, homeopathie, wortelsap om armen opnieuw te laten groeien... Zoals u zegt, is het verschil enorm.
onzinvoorbeeld: er zijn geen antwoorden te geven, vooral als het individu liever leugens vertelt dan informatie te krijgen van ECHT competente bronnen

PS;

bedankt voor het bevestigen dat we in het eerste geval zitten, Janic : Mrgreen: Maar het is niet de moeite waard om er iets aan toe te voegen, iedereen had het al gezien denk ik. Dat is precies wat je zegt: er zijn geen antwoorden als het individu liever leugens vertelt dan informatie te zoeken bij ECHT competente bronnen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par Janic » 20/12/20, 08:46

bedankt voor het bevestigen dat we in het eerste geval zitten, Janic : Mrgreen: Maar het is niet de moeite waard om er iets aan toe te voegen, iedereen had het al gezien denk ik.
en nogmaals, je immense onbescheidenheid zorgt ervoor dat je jezelf voor iedereen in kwestie beschouwt.
Dat is precies wat je zegt: er zijn geen antwoorden als het individu liever leugens vertelt dan informatie te zoeken bij ECHT competente bronnen.
Ach, ach, ah! Iedereen had je weigering opgemerkt om informatie te krijgen van echt competente bronnen, elles!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: transparantie en belangenconflicten




par ABC2019 » 20/12/20, 09:10

Janic schreef:Ach, ach, ah! Iedereen had je weigering opgemerkt om informatie te krijgen van echt competente bronnen, elles!

het is niet dat ik weiger, het is dat mijn bescheiden intellectuele capaciteiten mij doen vrezen dat ik niet op voorhand goed kan onderscheiden welke bronnen echt competent zijn en welke niet. vergelijking achteraf. Ik weiger dus NOOIT de bronnen te raadplegen die mij zijn verteld.

Dit is precies waarom ik u om uw bronnen vraag, zodat ze in de steekproef worden weergegeven. En zoals ik Obamot antwoordde: er zijn twee soorten mensen: degenen die hun bronnen geven, en degenen die ze niet geven door in plaats daarvan mensen te beledigen. Iedereen kan dan zelf kiezen in welke categorie ze zich plaatsen, jij hebt je keuze gemaakt, en die sla ik op.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 265-gasten