Vooruitgang in de behandeling van veroudering

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Vooruitgang in de behandeling van veroudering




par jean.caissepas » 19/06/20, 23:51

Een oplossing die eenvoudig te implementeren lijkt, nu de klinische proeven beginnen! :schok:

https://www.journaldugeek.com/2020/06/1 ... ge-souris/

Tot over 100 jaar... : Cheesy:
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Obamot » 21/07/20, 12:25

jean.caissepas schreef:Een oplossing die eenvoudig te implementeren lijkt, nu de klinische proeven beginnen! :schok:

https://www.journaldugeek.com/2020/06/1 ... ge-souris/

Tot over 100 jaar... : Cheesy:


U hoeft niet zo lang te wachten... het "fysiologische serum" was zeewater toen onze voorlopers niet langer mariene soorten waren... Zeer dicht bij menselijk bloed door osmolariteit...

Door de helft van het plasma van oude muizen te vervangen door een mengsel van fysiologische zoutoplossing en albumine (een eiwit dat bijvoorbeeld in eiwit zit), kregen ze een zichtbare verjonging van veel weefsels, waaronder spieren, hersenen of lever.

We doen dit al heel lang met hoektanden om hun leven te redden, vooral als ze veel bloed hebben verloren.

Ook bij mensen wordt het gebruikt https://www.cochrane.org/fr/CD001208/IN ... n-de-serum
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Christophe » 21/07/20, 14:25

Zoals ik onlangs aan mijn 10-jarige zoon heb uitgelegd: dood is noodzakelijk voor evolutie... Ik weet echter niet of hij het concept goed begreep. : Cheesy:
1 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Rajqawee » 21/07/20, 15:12

Christophe schreef:Zoals ik onlangs aan mijn 10-jarige zoon heb uitgelegd: dood is noodzakelijk voor evolutie... Ik weet echter niet of hij het concept goed begreep. : Cheesy:


Gesprek dat ik twee weken geleden had met mijn 4-jarige zoon:
"Maar papa, ga ik ook dood?"
"Ja."
"Maar het is klote!"
"Ja. Maar hey, zo werkt het, we kunnen er niets aan doen, het is een beetje eng maar jammer"
"Ja, trouwens, het is over een lange tijd!"
"Hier precies."
"Bovendien hebben we veel leuke dingen te doen in het leven! En dan wordt er compost van gemaakt. Kom op, laten we playmobielen spelen"

Alstublieft. Zelfs mij stelt het me gerust :)
2 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par phil59 » 21/07/20, 21:10

Wat ik denk is dat we allemaal een houdbaarheidsdatum hebben, oké, maar ach, als we maar min of meer drinkbaar zouden kunnen blijven, zou het interessant kunnen zijn....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Rajqawee » 22/07/20, 09:44

phil59 schreef:Wat ik denk is dat we allemaal een houdbaarheidsdatum hebben, oké, maar ach, als we maar min of meer drinkbaar zouden kunnen blijven, zou het interessant kunnen zijn....


Hoe dan ook, het is een interessante gedachte. De toename van de levensduur op zich, waarom niet, maar is het verenigbaar met een interessant en gezond leven?

Ik weet niet zeker of we psychologisch gemaakt zijn om 150 jaar te leven en gelukkig te blijven. Het lijkt mij onwaarschijnlijk.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par phil59 » 22/07/20, 18:29

Dat is pessimisme daar.
Als u in relatief goede gezondheid verkeert, en uw dierbaren ook, waarom niet?

Ik heb nooit tijd om iets te doen, en daar zou jij tijd hebben...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Ahmed » 22/07/20, 20:24

Het zou verstandiger zijn om meer leven aan de tijd te geven, in plaats van meer tijd aan het leven...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Adrien (voormalig nico239) » 23/07/20, 00:04

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: vooruitgang in de behandeling van veroudering




par Macro » 23/07/20, 06:55

phil59 schreef: als we maar min of meer drinkbaar konden blijven, zou het interessant kunnen zijn....


Ik, ik ben altijd ondrinkbaar geweest... Wat voor mij belangrijk is, is drinkbaar te blijven : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 306-gasten