Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 06:13

Obamot schreef:Dus het is heel erg cool dat het werkt voor onze ogen! Bedankt voor deze grote stap voorwaarts voor een betere toekomst! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


het is heel erg cool, maar we gaan er nog steeds geen 1000 euro op inzetten om ze te verliezen, kip : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par eclectron » 30/03/21, 08:20


In plaats van zijn circuit te ontwikkelen, had Thibado zijn tijd moeten besteden aan het per e-mail overtuigen van een stompzinnige trol. : Mrgreen:
Gelukkig gaf hij niets om de tijd- en energieverslindende parasiet die we hier hebben, in staat tot thermodynamische berekeningen maar niet in staat om te begrijpen, in feite in staat tot het tegenovergestelde .... je moet je ABC herzien, mijn jongens : Mrgreen:

Felicitaties aan Thibado en zijn team!

Nou ja, de Graal is het ook niet, de energie is laag en zal dat ook blijven, maar het principe is spannend.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par Obamot » 30/03/21, 08:45

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Dus het is heel erg cool dat het werkt voor onze ogen! Bedankt voor deze grote stap voorwaarts voor een betere toekomst! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


het is heel erg cool, maar we gaan er nog steeds geen 1000 euro op inzetten om ze te verliezen, kip : Lol:

Te ambitieus, zei ik al. Probeer in plaats van een kip de Kellogg's Choco of beter de Krisprolls (zonder overal een fuck om te geven) : Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 08:54

eclectron schreef:

In plaats van zijn circuit te ontwikkelen, had Thibado zijn tijd moeten besteden aan het per e-mail overtuigen van een stompzinnige trol. : Mrgreen:

Thibado hoefde niet veel tijd te besteden aan "het overtuigen van een stompe trol". Ik heb hem dezelfde demonstratie gestuurd die ik ook naar jou heb gepost, in een paar regels:

een systeem met een temperatuur T dat elektrische energie W produceert uit een warmte Q die uit zijn omgeving wordt gehaald, verlaagt de entropie van het heelal met -W/T. En aangezien het tweede principe zegt dat de variatie van entropie alleen positief kan zijn, is dat in tegenspraak met het tweede principe.

Het is nog steeds zeldzaam om in de natuurkunde zo'n kort en eenvoudig argument te kunnen geven ;).

Dus als mijn argument fout is, was het voor hem heel eenvoudig om in een paar regels te antwoorden: "u hebt het mis meneer ABC, uw berekening is fout, de entropievariatie van het universum is niet - W/ T maar... ..." (vul de lege ruimte in).

Ah, maar vreemd genoeg was het juist op dat moment dat hij niet meer reageerde, ook al had hij me al veel langere blabla-e-mails gestuurd via zijn systeem!! en ik heb niets meer van hem gehoord sinds ik dat aan hem schreef!

En net zo vreemd kon geen van jullie mij uitleggen waarom mijn berekening verkeerd was en wat de juiste waarde was van de entropievariatie van het Universum!!

En nog meer bizar vinden we dezelfde conclusie op alle thermodynamische teksten die allemaal, zonder uitzondering, concluderen dat de omzetting van warmte in arbeid bij een temperatuur onmogelijk is omdat het de entropie van het heelal zou verlagen, uiteraard door exact dezelfde berekening te doen. , wat voor iemand die thermo kent net zo eenvoudig is als zeggen dat 2 + 2 = 4.

En natuurlijk, nog bizarder, is niemand van jullie bereid om 1000 euro te winnen door tegen mij te wedden...

Dat is echter een hoop gekkigheid...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par Obamot » 30/03/21, 11:51

Thibado vertelde je dat je je fantasieën in ZIJN werk introduceerde en dat je het moeilijk kunt slikken, toch? : Mrgreen:

(zoals je hier doet, of je geeft anderen gedachten die niet van hen zijn...)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 12:03

Obamot schreef:Thibado vertelde je dat je je fantasieën in ZIJN werk introduceerde en dat je het moeilijk kunt slikken, toch? : Mrgreen:

nee helemaal niet, hij vertelde me dat het niet in strijd was met het tweede principe, ik vertelde hem dat als het naar mijn mening in strijd was met het tweede beginsel, hem laten zien waarom:
omdat het tweede principe zegt dat ∆S > 0 en de berekening die ik eraan blootstelde liet zien dat ∆S = -W/T < 0 en daarom is het tegenstrijdig. En hij reageerde op dat moment niet meer op mij. Hij sprak niet over fantasie of fouten; hij corrigeerde de berekening niet voor mij; en het gaf me geen andere waarde. Hij verbrak gewoon alle contact en nam niet meer op.

In de wetenschappelijke maatstaven die ik ken, noem ik dat een demonstratie dat hij ongelijk had.

In die van jou, die ik niet ken, weet ik niet hoe je het noemt.

En om eerlijk te zijn, het boeit me echt niet.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par GuyGadeboisTheBack » 30/03/21, 12:06

ABC2019 schreef:In de wetenschappelijke maatstaven die ik ken, noem ik dat een demonstratie dat hij ongelijk had.

In je fantasieën ja. In werkelijkheid heb je gewengeld.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 12:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:In de wetenschappelijke maatstaven die ik ken, noem ik dat een demonstratie dat hij ongelijk had.

In je fantasieën ja. In werkelijkheid heb je gewengeld.

maar natuurlijk, en je weet natuurlijk het juiste resultaat voor ∆S, maar je gaat het hier niet geven, want dat hoef je niet te doen, en ik hoef het alleen maar zelf te vinden, en trouwens, het is overal op het internet?

En Thibado hetzelfde, hij antwoordde me niet omdat hij een zwembad had, en hoe dan ook, het is niet interessant?
BeeldBeeld
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par GuyGadeboisTheBack » 30/03/21, 12:25

ABC2019 schreef:En Thibado hetzelfde, hij antwoordde me niet omdat hij een zwembad had, en hoe dan ook, het is niet interessant?

Thibado had werk te doen, en hij vond je oninteressant, dat is waar. Wat heeft hij gelijk, die klootzak! Hoe dan ook, ik ga mijn dag niet besteden aan het reageren op een man als jij.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 12:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:En Thibado hetzelfde, hij antwoordde me niet omdat hij een zwembad had, en hoe dan ook, het is niet interessant?

Thibado had werk te doen, en hij vond je oninteressant, dat is waar. Wat heeft hij gelijk, die klootzak!

maar natuurlijk stuurde hij me in het begin 3 of 4 e-mails van één pagina waarin hij me uitlegde waarom zijn uitvinding superinteressant was, en op het moment dat ik hem zwart op wit liet zien dat het in strijd zou zijn met het tweede principe, alles plotseling, bam, hij had veel werk en reageerde helemaal niet meer!

Beeld
Beeld

Hoe dan ook, ik ga mijn dag niet besteden aan het reageren op een man als jij.

nou hier is eindelijk een intelligent woord, je ziet wanneer je wilt ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten