Snijd de lade van een douche

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04

Snijd de lade van een douche




par Matrue » 23/04/15, 20:14

Goedenavond, ik heb de moeite genomen om een ​​douche te vinden voor de binnenkant van mijn yurt, omdat ik van plan was het onder de tussenverdieping te plaatsen waar de hoogte erg beperkt is. Ook, vraag ik me af, kunnen we het dienblad op de hoogte snijden, zodat er genoeg wordt bewaard voor evacuatie?
Zo nee, andere ideeën?

Om je voor te lezen ...
0 x
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04




par Matrue » 24/04/15, 20:28

Uhh, niemand wordt geïnspireerd door mijn vraag :-( ??
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 25/04/15, 09:18

Hallo,

Een klein diagram kan helpen om de situatie te verduidelijken ...

- Er zijn douchebakken op lage hoogte.

- Of kunnen we niet in de grond graven om de douchebak en zijn afvoer in te bedden? Of nog beter, het installeren van een douche zonder dienblad, op één niveau, het is modieus, het wordt de "inloopdouche" genoemd.

Cdt.
0 x
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04




par Matrue » 26/04/15, 07:34

Bedankt, de douchebakken van de laagste hoogte zijn blijkbaar 1.88, het zou pil haar zijn wat geschikt zou zijn om niet te knippen, maar om te vinden is een andere zaak ...
Het zagen van de vloer was mijn eerste idee, maar ik was ontmoedigd om het te doen op a forum gewijd aan sanitair.
Voor het diagram zou een beschrijving moeten volstaan: het plafond is gemaakt van chevron die de mezzaninevloer ondersteunt, & op de vloer een 24 mm parket, 10 cm schapenwol en vervolgens een 8 of 10 osb-bord.
Mijn idee was om de osb van onderaf te versterken (het is een yurt op palen) en het interieurparket te zagen om de cabinebak (vol) in te bedden.

De inloopdouche is in mijn geval niet geschikt omdat mijn yurt moet blijven theoretisch verwijderbaar, geen cement. [/ b]
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 26/04/15, 10:19

Hallo,

Kan de totale hoogte (1,88 m) niet worden verminderd door 5 of 10 cm van de bovenkant af te snijden op de kruising tussen de lade en de ontvanger vóór het snijden?

In dit geval raakt u de lade / vanger of de evacuatie of mechanica aan de bovenkant van de cabine (scharnieren of dia's) niet aan.

Het lijkt haalbaar omdat het geen glas is en een lagere inwendige hoogte van -5 of -10 cm geschikt zou zijn.

:?
0 x
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04




par Matrue » 27/04/15, 18:04

Ik heb zelfs al een kleine tweedehands douchewand gevonden, en die is dus al gemonteerd ... het moet van hars zijn, als dat helpt ...
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 28/04/15, 16:07

Matrue schreef:Ik heb zelfs al een kleine tweedehands douchewand gevonden, en die is dus al gemonteerd ... het moet van hars zijn, als dat helpt ...

Wel ... Ik denk dat het gemakkelijker is om de totale hoogte te verkleinen door een paar cm boven de bak te verwijderen, in plaats van de bak zelf aan te pakken.

Anders gooi ik de handdoek in de ring ... :D
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten