Een bloeden in Meaux

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Lebron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/09/14, 17:57

Een bloeden in Meaux




par Lebron » 15/12/14, 14:13

Hallo allemaal, ik heb momenteel een klein probleempje met mijn tweede huis (dat ik huur) gelegen in de stad Meaux (in de 77). De huurder vertelt me ​​al enkele dagen dat er zeer sterke geuren uit de leidingen komen. Bovendien zou het water moeilijk kunnen weglopen, zo lijkt het. Ik ben bang dat het sanitair verstopt is (maar de huurder vertelde me dat hij probeerde het bad, het toilet en de gootsteen te "zuigen", maar niets hielp). Ik denk dat disgorgement moet worden overwogen. Nu al mijn eerste vraag: is het de huurder of de eigenaar om op dit gebied een professioneel bedrijf te betrekken? wie zou moeten betalen? ten tweede, kent iemand een goed bedrijf dat kan tussenkomen voor een ontbinding in Meaux? (omdat we allemaal weten dat dit soort "boxen" in urgente situaties profiteren ..)
0 x
lapouleda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/14, 16:39




par lapouleda » 15/12/14, 17:05

Ontluchten is prima als er een paar haren of haren zijn die bijvoorbeeld de leidingen van uw gootsteen of de sifon van uw badkuip blokkeren. Maar als het een grotere of andere dop is, is dit niet genoeg. Ik denk ook dat de beste oplossing in uw geval is om een ​​disgorgement te overwegen. Het doel van de actie is om uw leidingen te ontstoppen en de leidingen schoon te maken. Disgorgementbedrijven in Meaux moeten volgens mij vrij eenvoudig te vinden zijn (een eenvoudige zoekopdracht op internet). Ik heb dit bijvoorbeeld thuis al gedaan. Na interventie keerde alles weer normaal. Aan de andere kant lijkt het mij in uw geval een reparatie met het karakter van huurreparaties (artikel 7 van wet nr. 86-1290 van 23 december 1986).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Een disgorgement in Meaux




par Obamot » 15/12/14, 17:24

LebrOn schreef:Al mijn eerste vraag: is het de huurder of de eigenaar om een ​​professioneel bedrijf in dit gebied te betrekken? wie moet betalen ?

Nou dat is een vraag om na te regelen ...

Zolang de huurder zich meldt, dient het bedrijf onverwijld te worden ingeschakeld. Omdat we anders altijd kunnen zeggen dat "je was niet ijverig ... "

A priori, als de oorzaak slecht onderhoud van het pand is - tijdens de verhuur van het onroerend goed - moet dit de verantwoordelijkheid zijn van de huurder Amha. Het is nog steeds nodig om te bewijzen dat een mogelijke fout is begaan ...

Voor alle andere oorzaken (ontwerpgebrek, scheuren, mogelijk defect bij regelmatig onderhoud, intrinsiek probleem van de leidingen zelf als gedeeltelijke ineenstorting of wat dan ook) kan dit in geen geval de verantwoordelijkheid van de huurder zijn.

Maar om te weten moet het ingrijpen en vervolgens proberen de oorzaak (en) van de ondernemer te bepalen ... En daarvoor heeft hij een duidelijk en nauwkeurig mandaat nodig (in het geval dat de eigenaar zich ook kan dekken en bewijs kan leveren ) ....

Bepaalde verzekeringen kunnen spelen (natuurlijke schade?), Sommige zullen alle of een deel van de kosten volgens het geval nemen: ze hebben er alle belang bij om te herstellen in plaats van te wachten op een ramp met enkele honderdduizenden euro's ... die ik had gegeven dit advies aan een econoloog die zijn muur had die opzwol onder de stuwkracht van het land in een bijzonder natte periode (hij was op de heuvel van een rivier) en zijn verzekering had het overgrote deel van het werk verzorgd, hij was opgetogen.

Anders als de grond is verplaatst, kan het nodig zijn om palen / markeringen te plaatsen, de afstand tussen hen en het huis te meten en te zien of het in de loop van de tijd blijft veranderen (het hangt dan af van de geografische locatie, als we in overstromend, hellend gebied, ingegrepen na een aflevering van zware regenval of wat dan ook). Omdat als de oorzaak een verraderlijke aardverschuiving (of verdichting) is, het heel erg gevaarlijk kan zijn.
Een huis grenzend aan een dorp werd zelfs onlangs begraven, waardoor de moeder en de dochter werden weggehaald.

Dus als de bevinding in deze richting gaat, moeten we de gemeente waarschuwen, veronderstel ik. Als het ingewikkeld wordt, is het beter om ook advies te nemen ...
0 x
Lebron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/09/14, 17:57




par Lebron » 16/12/14, 16:27

Hallo allemaal, bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te antwoorden. Ik ging er gisteren aan het einde van de avond. De leidingen lijken goed geblokkeerd te zijn. Een disgorgement moet worden overwogen. Ik vrees dat er geen keuze is. We hebben met de huurder afgesproken dat elk de helft betaalt om problemen te voorkomen. Maar eerst wachten we op de terugkeer van de drie bedrijven die we hebben gecontacteerd en die in Meaux afraken om hun offertes te bekijken.
0 x
lapouleda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/14, 16:39




par lapouleda » 17/12/14, 10:38

Hallo, als u bent overeengekomen dat alles goed is, zullen er geen onaangename verrassingen zijn. Persoonlijk ken ik de stad Meaux of zelfs niet waar het is, maar je had gelijk om offertes te maken voordat je in nood belde. Ik zag dat atid een dienst aanbiedt van disgorgement in Meaux snel, heb je dit bedrijf eerder gezien? Veel succes in ieder geval in dit "avontuur". Met de komst van Kerstmis is het niet het beste wat ik me kan voorstellen.
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten