Instant water heaters elektrische

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
romainbert
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 19/09/10, 01:42

Instant water heaters elektrische




par romainbert » 31/12/10, 23:36

Hallo,

Ik zoek contact met mensen die al ervaring hebben met een momentopname van een elektrische boiler.

Voorlopig heb ik niet genoeg elementen om mijn keuze te maken.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

De jouwe en gelukkig nieuwjaar.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 31/12/10, 23:47

Wacht, heb je de tijd gezien en ons om technisch advies gevraagd?

Hij is gek!

: Cheesy:

https://www.econologie.com/forums/search.php

Goed nieuwjaar !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 01/01/11, 10:25

een momentopname van een waterverwarmer vereist een zeer groot elektrisch vermogen om een ​​goede doorstroming te hebben: het is erg goed in de fabriek of er is hoe dan ook een grote elektrische stroom geïnstalleerd ... voor een huis is niet erg goed oplossing
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/01/11, 10:57

0 x
paul013
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/04/16, 10:39

Re: Instant elektrische boiler




par paul013 » 07/06/16, 14:32

Hallo daar heb je feedback gekregen over de momentane elektrische boiler? De mijne is thermodynamisch en ik ben erg blij! Ik ben klaar om het VS thermo-elektrische debat te lanceren :) !
0 x
Heeft gekozen voor een thermodynamische boiler door te vertrouwen op advies op internet https://travaux.mondevis.com/chauffe-eau/guide/. Bediening kost veel geld maar maakt energiebesparing mogelijk op de lange termijn.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten