Kinderkamer

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
jeremy76
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/03/18, 12:01

Kinderkamer

par jeremy76 » 30/03/18, 12:21

Hallo,

Met mijn vrouw hebben we een oude schuur gekocht om er nu een huis van te maken. De meeste muren zijn van steen. We willen alles wit verven. Ik heb veel bijzondere verfmerken voorbij zien komen, met name Zolpan verf, maar ik zou graag jullie mening willen weten over deze verf en vooral: hebben jullie een verf met een goede prijs-kwaliteitverhouding?

Wat betreft de kamer van mijn zoon, Gabin, ik zou graag al zijn meubels zelf voor hem willen maken. Iets heel natuurlijks en vooral dat hij na verloop van tijd kan behouden (hij is 7 jaar oud).

Welke lak moet ik gebruiken? Ik heb al een kledingkast gemaakt maar nog niet gelakt..

Bedankt voor uw hulp.

Jérémy
0 x
Cardo123
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/11/23, 07:32

Re: Kinderkamer

par Cardo123 » 27/11/23, 08:02

Hallo, mijn naam is Jean Cardo, bedankt dat je mij als lid hebt geaccepteerd en ik waardeer je enorm
0 x
Dalisay
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/11/23, 08:42

Re: Kinderkamer

par Dalisay » 30/11/23, 09:05

Hallo, mijn naam is Dalisay, ik heb een zoon en ik wil dit vorig jaar een kamer voor hem maken, omdat ik niet meer wil dat hij een kamer deelt met zijn ouders en ik doe het heel goed, zodat hij het leuk vindt, ik onderschat hem niet. Deze kamer is geheel voor mijn zoon, ondanks de problemen waar ik nog steeds hulp bij nodig heb, want zo is het. Ik speel competitieve schaakspellen en ben een paar weken op reis geweest, weg van mijn huis. En toen ik thuiskwam, ontdekte ik dat mijn computeroplader was opgegeten door ratten en mollen, of ik weet het niet precies. Maar ik weet dat de kakkerlakken er niet op hebben gekauwd vanwege de druppels die in de buurt zijn gevonden. Ik weet niet precies wat ik tegen deze mollen en ratten moet doen. Ik dacht dat het vuil en de rommel hen aantrok en ik deed mijn best om er iets aan te doen, maar de ratten bleven op mij afkomen. Ik heb mollen- en rattenvallen gebruikt, maar beide slagen er nog steeds in om het aas te pakken en ermee weg te rennen. Een vriend adviseerde mij om dit product te gebruiken -https://www.stopmole.fr/products/mole-killer, wat voor hem effectief bleek te zijn en ik zou graag de mening willen hebben van enkele mensen die hetzelfde probleem hadden, of de mening van deskundigen. Als dit gebeurt, is het dan betrouwbaar en veilig voor andere levende wezens, zoals huisdieren?

Dankjewel! Dalisay
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 657
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 242

Re: Kinderkamer

par n.Chr. 44 » 19/02/24, 13:21

Dalisay schreef:. Een vriend adviseerde mij om dit product te gebruiken -https://www.stopmole.fr/products/mole-killer, wat voor hem effectief bleek te zijn en ik zou graag de mening willen hebben van enkele mensen die hetzelfde probleem hadden, of de mening van deskundigen. Als dit gebeurt, is het dan betrouwbaar en veilig voor andere levende wezens, zoals huisdieren?

Dankjewel! Dalisay


welkom

Ik denk dat je er 1000 kunt bestellen, gewoon om eerst te proberen.

En als je er tevreden mee bent, kun je later meer nemen.

(Gratis) coyote-advies! Je hoeft me niet te bedanken.
0 x

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 61-gasten