Prefab garages wat denk je?

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
Picka44
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/09/16, 16:00

Prefab garages wat denk je?




par Picka44 » 26/09/16, 16:11

Hallo,

Ik wil een geprefabriceerde garage bouwen voor de auto van mijn vrouw, we hadden onlangs wat batterijproblemen vanwege de warmtedaling en dat baart ons een beetje zorgen, de auto was niet erg jong...

We denken er ook aan om een ​​bedrijf in te schakelen om een ​​geprefabriceerde garage te bouwen, deze zou daarom qua lengte zijn zoals we willen en zal het huis en zijn land niet aantasten, zoals ik in dit artikel kon zien: ( http://lebonmacon.pro/garage-prefabrique/ ) dat de geprefabriceerde garages met beton aan de grond waren bevestigd, dus mijn vraag is de volgende: kan een geprefabriceerde garage bestand zijn tegen de harde wind van de Atlantische Oceaan? hebben ze een vaste looptijd en welke materialen raden jullie aan? PVC of hout?

Goedendag

Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Prefab garage wat vinden jullie?




par Obamot » 26/09/16, 17:03

Ik ben geen vrijmetselaar, maar ik denk dat je in kwestie een mooie verkapte advertentie voor ons maakt. : Mrgreen:

Laat ons anders foto's zien van de plaats van implantatie : Wink:
0 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Prefab garage wat vinden jullie?




par yves35 » 28/09/16, 22:37

bonsoir,

wat denk je?

het is totaal nutteloos om een ​​garage voor je auto te bouwen. Ik weet waar ik het over heb: ik heb er een (vol stront) en mijn auto staat al jaren buiten te slapen. Ik geef het vechten op, tenzij ik leer gooien : Mrgreen:

yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 39-gasten