De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?




par Christophe » 13/08/06, 18:34

Alstublieft een slecht onderwerp voor de geloofwaardigheid van de econologie maar jammer, ik probeer de discussie over graancirkels... Inderdaad, in sommige gevallen en zonder zelfs maar de complexiteit van de tekeningen te noemen, zijn er echt behoorlijk verontrustende dingen (microgolven, magnetisme, microscopisch kleine metalen balletjes...) ...

Voor degenen (zeldzaam denk ik) die niet weten wat een graancirkel is, het zijn heel bijzondere geometrische vormen die in bepaalde velden (over de hele wereld) worden waargenomen:

Enkele foto's:

Beeld

En dan een grappige waarvan we de auteurs kennen:
Beeld

Video's in het Frans

360 graancirkelfoto's in 1 video

Amateurdoc, graancirkels in opleiding (bewerken of niet?)

Verslag van een oogst uit Waterloo in juli 2006 deel 1

Verslag van een oogst uit Waterloo in juli 2006 deel 2

Video's in het Engels

Interview met 2 grappenmakers

Kort verslag van 5 min

10 minuten verslag

Clip op de hypothese van een militair wapen door laser-holografisch
Dernière édition par Christophe de 17 / 11 / 09, 18: 17, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 13/08/06, 19:18

Klein voorbeeld van wat als montage met weinig middelen kan: http://video.google.com/videoplay?docid ... rop+circle
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 13/08/06, 19:42

Dernière édition par nonoLeRobot de 13 / 08 / 06, 19: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 13/08/06, 19:44

Oké, het is deze video, dus het is een montage, oké... maar de rest?

Het is nog steeds grappig, maar toen ik las:

"Deze film is eigenlijk een HOAX, een grap, een publiciteitsstunt voor zijn talent en zijn videoproductiestudio. Het is gewoon een vakkundig bewerkte montage door dezelfde jonge man genaamd John Wabe."

Je zult me ​​moeten uitleggen waarom de film zo "vuil" is... want als het is om knowhow en talent te tonen om zo'n vuile film te maken... is dat een beetje paradoxaal, niet? Tenzij het onderdeel is van de redactie :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 13/08/06, 19:55



En erger nog, niets bewijst dat er een bewijs is, aangezien we deze film niet hebben gezien die laat zien dat de montage kan worden gemonteerd...

Of misschien is de film die de gemonteerde montage van de montage laat zien, zelf gemonteerd.

Wat maakt dat geen enkel argument stand kan houden, het is net als in de Da Vinci-code, waar het uiteindelijk om gaat is geloof


Dat gezegd hebbende, het feit dat het geleidelijk complexer wordt, doet me nog steeds denken dat het een race is voor menselijke prestaties, maar wie weet houden de buitenaardsen misschien een prestatiewedstrijd tussen hen: p lol Alleen geloof kan het ons vertellen. Daarna maken ze een tv-show die door het heelal wordt uitgezonden, waarbij ze de beste creatie belonen.
Dernière édition par nonoLeRobot de 13 / 08 / 06, 20: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

Re: Graancirkels wat denk je




par Christine » 13/08/06, 19:55

Christophe schreef:
En dan een grappige waarvan we de auteurs kennen:
Beeld

Ahhh?? Wie is het ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 13/08/06, 20:01

pfff Kellogs natuurlijk : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Graancirkels wat denk je




par Christophe » 13/08/06, 20:04

Christine schreef:Ahhh?? Wie is het ?


Er staat "energie" op...er moet een struik achter zitten!! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 13/08/06, 20:09

nonoLeRobot schreef:
(...)
Wat maakt dat geen enkel argument stand kan houden, het is net als in de Da Vinci-code, waar het uiteindelijk om gaat is geloof


Misschien maak je een grapje, maar ik vind je opmerking relevant en het is over het algemeen het grootste probleem van de meeste tegenstanders... ze hebben geen concretere argumenten en bewijzen dan degenen die ze aanvallen!

Ik vind een goed voorbeeld in het boek "de verschrikkelijke leugen" (anti- "het vreselijke bedrog") dat geen enkel formeel bewijs levert en dat dezelfde bedrieglijke methoden van Mesyan gebruikt (weet de spelling niet meer)

nonoLeRobot schreef:Dat gezegd hebbende, het feit dat het geleidelijk complexer wordt, laat me nog steeds denken dat het een race is voor menselijke prestaties, maar wie weet houden de buitenaardse wezens misschien een prestatiewedstrijd tussen hen :-p lol Alleen geloof kan het ons vertellen


Uh, je zult gemerkt hebben dat ik niet sprak of ET opriep, maar feiten en technologieën...
Heb je dit kleine filmpje bekeken? http://video.google.com/videoplay?docid ... rop+circle

Anders ben ik geïnteresseerd als je andere informatie hebt over "militaire" of andere methoden die aan de oorsprong van de gewassen kunnen liggen! Eén ding blijft hoe dan ook onduidelijk: waarom zouden de militairen hun tests op openbare plaatsen doen?

Ik denk niet dat ze grote "beveiligde" ruimtes moeten missen... en over het algemeen zijn ze vrij discreet in hun tests... en terecht, aangezien het over het algemeen een kwestie is van het behouden van technologische suprematie over een mogelijke vijand!
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 13/08/06, 21:24

Dus Christophe mijn avatar kietelt je :onheil: : Mrgreen:
Wat vind ik ervan, niets, gebrek aan mogelijkheden om de informatie te controleren, behalve die van de jongens met hun boards, dat is vrij marginaal.
Ter info: er zouden er ook een paar in de Turkse bergen zijn, in de sneeuw en zonder voetafdrukken.
Hoe dan ook, nog een vraag die op een antwoord wacht.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten