Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben




par Haagnauer » 04/03/21, 14:23

Van Leonardo da Vinci. (1452-1519) aan Peter Higgs (geboren in 1929) tientallen wetenschappers, amateuronderzoekers, geniale klusjesmannen werden behandeld als
godslasteraars, charlatans, boeven, gekken, enzovoort, omdat ze beweerden dat de aarde niet plat was en in het centrum van het universum, dat microben die in hun tijd niet konden worden gezien - bestonden, dat donkere materie geen zicht was op de geest, net als het begrip relativiteitstheorie, pijn bij kinderen, de schadelijkheid van pesticiden, of het gevaar van CO2 bij een te hoge dosis in de atmosfeer ...

Van het magnetiet uit de oudheid tot het kompas, en vervolgens van de elektromagneet tot permanente magneten, het gebruik van magnetische velden is nooit opgehouden zich uit te breiden. Sinds de ontdekking van de fabricage van magneten, en in het bijzonder die van permanente magneten, is er een controverse ontstaan ​​over magneten en energie. Aan de ene kant is er de uitspraak "magneten bevatten geen energie, het wekt alleen een magnetisch veld op, en men kan geen energie onttrekken of produceren met magneten" aan de andere kant is er de Griekse etymologie van het woord energie "kracht in beweging". en het feit dat het aantrekken of afstoten van een bewegende magneet door een vaste magneet ongetwijfeld "kracht in beweging" is.

Vanwege het feit dat een magneet 2 polariteiten van magnetische velden heeft - Noord en Zuid vormen tegengestelde krachten van dezelfde kracht, veel onderzoekers
-professionals en amateurs - zijn op zoek gegaan naar de configuratie die het mogelijk maakt deze krachten te gebruiken om een ​​rotatie te verkrijgen,
daarom een ​​motor, terwijl anderen luidkeels beweren dat het "onmogelijk" en "in strijd met de wetten van de fysica" is.

De geschiedenis heeft ons ruimschoots bewezen dat de ‘onmogelijkheid’ en de ‘tegenspraak met de wetten van de verworven kennis’ van een tijdperk altijd zijn overschreden. En het bewees ons ook dat de houders van de kennis van een tijd - opgericht in dogma's - buitengewoon woest zijn en niet aarzelen om te voorkomen dat een nieuw niveau in de kennisschaal wordt bereikt.

In de afgelopen maanden heb ik professoren van de Universiteit of Haute Ecole ontmoet die me vertelden: "Ik weet zeker dat het mogelijk is, maar als ik deze functie steun, riskeer ik mijn baan te verliezen", net als managers van technische bedrijven. Weigerend simulaties en studies uit te voeren door te specificeren "mijn geweten verbiedt me, aangezien ik weet dat het niet mogelijk is" de ergste zijn degenen die, bij het zien van deze video, het voorhoofd hadden om te bevestigen "dat het niet mogelijk is! Er is bedrog! Er is fraude! ​



De onderstaande video's leggen aantrekkingskracht en afstoting uit

Ten eerste is wat belangrijk is de afstotingstrigger wanneer u de kleine roterende magneet met de hand draait.



Op de tweede is het de voortgang van de roterende bal met diametrale magnetisatie op de rotor



Het principe is heel eenvoudig (zelfs als de ontwikkeling veel complexer is en enkele essentiële aanpassingen vereist om te verkrijgen
gewenste resultaat):

We hebben wisselende N / S-magneten op een rotor en diametraal gemagnetiseerde roterende magneten op een stator. De N-kant van de roterende magneet trekt de S-kant van een rotormagneet aan, hij trekt hem erboven, vanwege de kinetiek overschrijdt de rotormagneet de statormagneet een beetje, net op dit moment drijft een motor de roterende statormagneet aan en maakt hij maakt een 1/2 slag waardoor hij in positie S komt ten opzichte van de rotormagneet die hij terugduwt, enz… dus de afstoting gaat door.

Dit apparaat wordt getest, er is niets meer dan de positionering van de magneten ten opzichte van elkaar te optimaliseren, evenals het gebruik
andere complementaire technieken gericht op het verminderen van het koppel / verbruik van de motor om de roterende magneet die de rotor aandrijft te laten draaien.
De grote voordelen van deze motor zijn als volgt:

1. Het meeste gebruik van de aantrekkingskracht / afstoting van magneten
om de rotor te draaien.
2. Het lage verbruik van kleine motoren om de magneten te laten draaien
draaiend
3. Het feit dat het elektriciteitsverbruik van kleine motoren het is
zelfs ongeacht de straal van de stator / rotor, terwijl hoe groter de straal
hoe meer de hefboomwerking het koppel op de rotoras verhoogt
4. Er kunnen zich roterende magneten op dezelfde stator en op dezelfde rotor bevinden.
en vaste magneten gerangschikt in concentrische cirkels aldus in staat
verhoog het koppel en de snelheid van de montage aanzienlijk.
5. Er kunnen verschillende stadia zijn van deze stators en rotors met opstellingen
concentrische magneten.
6. Deze voorzieningen kunnen enerzijds worden gebruikt als zelfgenerator voor de
elektriciteitsproductie, anderzijds als brandstofverbruikmotor
zeer verminderd in vergelijking met het actieve vermogen.

Dit principe maakt het dus mogelijk enerzijds het probleem van schone elektriciteitsproductie op te lossen en anderzijds het elektriciteitsverbruik voor dezelfde stroombehoefte te verminderen.

In een periode waarin het nodig is om de algemene productie van elektriciteit zo snel mogelijk - en op een schone manier - te verhogen en tegelijkertijd af te nemen
aanzienlijk verbruik, hebben we het antwoord op de twee noodzakelijke criteria, en we stellen zowel milieuactivisten als klimaatsceptici tevreden met de mogelijkheid van een daaruit voortvloeiende verlaging van de elektriciteitskosten.

Toepassingsdetails?

1. De autonomie van huizen, gebouwen, werkplaatsen, scholen, ziekenhuizen, fabrieken,
dorpen, steden overal ter wereld, ongeacht hun positie
geografisch en klimaat.
2. De autonomie van vissers-, vracht-, passagiers- en pleziervaartuigen,
zeer aanzienlijk verminderen van transportkosten, dus in staat zijn om
marges vergroten en bedrijfsbehoeften verlagen (minder dan
vissen op een hoger inkomen om de vernieuwing van de hulpbron te vergemakkelijken)
Kleine pleziervaartuigen die het toerisme kunnen ontwikkelen
kust (op dezelfde manier als campers) dus de circulatie van valuta
in veel landen. De verlaging van de transportkosten van materialen
heavy kan in veel regio's de ontwikkeling van regio's vergemakkelijken
landen.
3. De kosten van ontzilting, waterbehandeling en transport
over kilometers die de landbouw en de strijd tegen woestijnvorming kunnen vergemakkelijken,
evenals de hygiënische omstandigheden in veel regio's.
4. De beschikbaarheid van energie zorgt voor de ontwikkeling van kennis,
communicatie en kwaliteit van leven verminderen het potentieel
invloeden van politiek en religieus extremisme
5. Autonome toepassingen voor treinen vergemakkelijken de installatie
van spoorwegnetwerken neemt daardoor toe op economisch en sociaal niveau
6. Vervolgens door met succes te comprimeren, zoals het geval was bij computers
en telefoons een applicatie voor vrachtwagens en auto's

Schaduw op het bord, we verstoren de Staten en de lobby's die het monopolie van energiebeheersing willen behouden om de
stroom die het levert, en we nemen alle kansen voor ongegronde speculatie over de consumptie en productie ervan weg.

Wat natuurlijk leidt tot alle blokkades die we tegenkomen voor onze ontwikkeling en ons verplicht om de burgers van de aarde te vragen
geef ons een concrete boost door een kleine financiële bijdrage.

https://www.gofundme.com/f/autonomie-ne ... VTc6YIdRc6
2 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Grelinette » 04/03/21, 14:56

Ik begrijp niet helemaal wat het is!

Is het een nieuwe elektromotortechnologie die efficiënter is en minder energie verbruikt,
ou
een motor die "zelfaangedreven" kan zijn, dus een "over-unit" machine?
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 04/03/21, 15:22

Grelinette schreef:een motor die "zelfaangedreven" kan zijn, dus een "over-unit" machine?

gezien de stijl van de boodschap "verkeerd begrepen genie", denk ik dat dat het is : Roll:

het grappige is dat de uitleg van hoe deze machines werken nog steeds gebaseerd zijn op de bekende natuurkundige wetten, de stuwkracht van Archimedes, Maxwell's elektromagnetisme, enz. waarvan bekend is dat ze in het algemeen het behoud van energie met zich meebrengen, het is tenminste aangetoond voor 150 jaar in a universelle​ Maar toch krijgen we machines aangeboden die zonder een nieuwe wet in te voeren , zou dit behoud van energie schenden!
als ons weer werd verteld dat we een vijfde kracht hadden ontdekt, of hoe we de kosmologische constante opnieuw moesten gebruiken, waarom niet. Maar met magneten en of drijvers eerlijk gezegd ... absoluut niet !!!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 04/03/21, 15:28

Grelinette schreef:Ik begrijp niet helemaal wat het is!

Is het een nieuwe elektromotortechnologie die efficiënter is en minder energie verbruikt,
ou
een motor die "zelfaangedreven" kan zijn, dus een "over-unit" machine?



Ik hou niet van de uitdrukking "over-unitair", wat niet veel betekent. Het is een mix van het gebruik van de interactieve energie van de magneten bij aantrekking / afstoting en van elektriciteit die de kleine motoren laat draaien om de overgang van aantrekking naar afstoting te vergemakkelijken. Het doel van het optimaliseren van het uiteindelijke demonstratiemodel is om zo min mogelijk elektriciteit en zoveel mogelijk interactieve magnetische energie te hebben.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 04/03/21, 15:31

als je beweert stroom te produceren zonder iets te verbruiken, is het over-unitair en schendt het het eerste principe.
Als u beweert stroom te produceren door alleen warmte van een enkele temperatuurbron te verbruiken, zonder deze ergens anders af te wijzen, is dat in strijd met het tweede principe.

Totdat het tegendeel is bewezen, zijn beide onmogelijk, en ze zijn zeker onmogelijk met bekende wetten waarvan is aangetoond dat ze eraan voldoen. Dus zoiets dat alleen op bekende wetten is gebaseerd, zal nooit werken.

Al het andere is nutteloos gepraat en etalage.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 04/03/21, 15:34

ABC2019 schreef:
Grelinette schreef:een motor die "zelfaangedreven" kan zijn, dus een "over-unit" machine?

gezien de stijl van de boodschap "verkeerd begrepen genie", denk ik dat dat het is : Roll:

het grappige is dat de uitleg van hoe deze machines werken nog steeds gebaseerd zijn op de bekende natuurkundige wetten, de stuwkracht van Archimedes, Maxwell's elektromagnetisme, enz. waarvan bekend is dat ze in het algemeen het behoud van energie met zich meebrengen, het is tenminste aangetoond voor 150 jaar in a universelle​ Maar toch krijgen we machines aangeboden die zonder een nieuwe wet in te voeren , zou dit behoud van energie schenden!
als ons weer werd verteld dat we een vijfde kracht hadden ontdekt, of hoe we de kosmologische constante opnieuw moesten gebruiken, waarom niet. Maar met magneten en of drijvers eerlijk gezegd ... absoluut niet !!!



drijft? Ik begrijp het niet ? Wie heeft het over het schenden van energiebesparing? Nog een opmerking zonder erbij na te denken. Kun je de aantrekkingskracht en / of afstoting tussen 2 magneten ontkennen? En de interactieve energie tussen hen?
0 x
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 04/03/21, 15:36

ABC2019 schreef:als je beweert stroom te produceren zonder iets te verbruiken, is het over-unitair en schendt het het eerste principe.
Als u beweert stroom te produceren door alleen warmte van een enkele temperatuurbron te verbruiken, zonder deze ergens anders af te wijzen, is dat in strijd met het tweede principe.

Totdat het tegendeel is bewezen, zijn beide onmogelijk, en ze zijn zeker onmogelijk met bekende wetten waarvan is aangetoond dat ze eraan voldoen. Dus zoiets dat alleen op bekende wetten is gebaseerd, zal nooit werken.

Al het andere is nutteloos gepraat en etalage.


wie heeft het over niets consumeren? verbruik van magnetische energie en elektrische energie met ondersteunende video. Kwaadwilligheid is in principe een beetje belachelijk, toch?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 04/03/21, 16:26

Haguenauer schrijft:
drijft? Ik begrijp het niet ? Wie heeft het over het schenden van energiebesparing? Nog een opmerking zonder erbij na te denken. Kun je de aantrekkingskracht en / of afstoting tussen 2 magneten ontkennen? En de interactieve energie tussen hen?

"drijvers", het verwijst naar andere apparaten op basis van riemen en drijvers die ronddraaien, die ook zijn voorgesteld en die niet meer werken dan die van u.

Natuurlijk niet, ik ontken niet de aantrekking / afstoting tussen twee magneten, maar het idee is analoog aan dat van drijvers, en het eindigt hetzelfde: iets in de vorm van een wiel of een riem die een periodiciteit vertoont om te zeggen dat het N identieke apparaten heeft en daarom, als het een negende slag wordt gedraaid, het zich in dezelfde configuratie bevindt) heeft het noodzakelijkerwijs een periodieke potentiële energie met N holtes en N hobbels. Het zal zich dus stabiliseren in een van de potentiële energiebakken en opsluiten zonder te draaien.

Het kan alleen zo eindigen. Probeer het maar als je me niet gelooft.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 04/03/21, 16:28

Haguenauer schrijft:wie heeft het over niets consumeren? verbruik van magnetische energie en elektrische energie met ondersteunende video. Kwaadwilligheid is in principe een beetje belachelijk, toch?


verbruikt u elektrische energie om elektrische energie te produceren? welk belang? : Roll:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 04/03/21, 16:50

ABC2019 schreef:
Haguenauer schrijft:
drijft? Ik begrijp het niet ? Wie heeft het over het schenden van energiebesparing? Nog een opmerking zonder erbij na te denken. Kun je de aantrekkingskracht en / of afstoting tussen 2 magneten ontkennen? En de interactieve energie tussen hen?

"drijvers", het verwijst naar andere apparaten op basis van riemen en drijvers die ronddraaien, die ook zijn voorgesteld en die niet meer werken dan die van u.

Natuurlijk niet, ik ontken niet de aantrekking / afstoting tussen twee magneten, maar het idee is analoog aan dat van drijvers, en het eindigt hetzelfde: iets in de vorm van een wiel of een riem die een periodiciteit vertoont om te zeggen dat het N identieke apparaten heeft en daarom, als het een negende slag wordt gedraaid, het zich in dezelfde configuratie bevindt) heeft het noodzakelijkerwijs een periodieke potentiële energie met N holtes en N hobbels. Het zal zich dus stabiliseren in een van de potentiële energiebakken en opsluiten zonder te draaien.

Het kan alleen zo eindigen. Probeer het maar als je me niet gelooft.


Waarom zou ik rekening houden met je zwevende, modderige tirades, als je een video in mijn berichten hebt die je laat zien hoe deze elektromagnetische motor werkt? Of je nu vooropgezette ideeën hebt en een geformatteerde geest, het gaat goed. Maar voordat u iets wilt tegenspreken en probeert te discussiëren, moet u in ieder geval kijken naar wat u wordt aangeboden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 136 gasten