Gehoorapparaten

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Gehoorapparaten




par GuyGadeboisTheBack » 08/01/21, 21:04

Ik ga adverteren... Ik lijd aan genetische degeneratie en mijn gehoor gaat al zo'n 20 jaar achteruit. Ik ben 10/12 jaar geleden begonnen met passen. De eerste prothesen (zelfs topklasse) hadden een vreselijk geluid, metaalachtig, schril, enz. waardoor ik de voorkeur gaf aan "zonder" in plaats van "met". Sinds september heb ik nieuwe apparaten en ik kan 's ochtends niet wachten om ze aan te doen.
Siemens heeft met zijn X-chip prothesen gecreëerd die een genot zijn om te dragen, met het meest natuurlijke geluid, omnidirectionele microfoons, geen vertraging in het oor, kortom alleen maar geluk. Ik hoor de insecten weer (oké, die zijn er tegenwoordig niet veel), de vogels, kortom de "geluiden van de natuur".
Ik sta mezelf toe hier te posten, want gezien de gemiddelde leeftijd van de deelnemers twijfel ik er niet aan dat anderen ook gepast zijn. Ik specificeer dat ik daar geen enkel belang bij heb, afgezien van het overtuigen van de onwilligen om de sprong te wagen. Er zijn cognitieve verliezen bij slechthorenden die u nooit meer herstelt als u uw gehoor laat verslechteren zonder te compenseren.

https://www.laboratoires-unisson.com/ap ... x-312.html
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: hoortoestellen




par izentrop » 10/01/21, 18:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik specificeer dat ik daar geen enkel belang bij heb, afgezien van het overtuigen van de onwilligen om de sprong te wagen.
Het is een technologische evolutie die wordt toegepast door iedereen die kwaliteitsprothesen verkoopt.

Ik stel een link voor die geen reclame is https://www.sciencesetavenir.fr/sante/d ... tion_28601
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: hoortoestellen




par GuyGadeboisTheBack » 10/01/21, 18:55

izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik specificeer dat ik daar geen enkel belang bij heb, afgezien van het overtuigen van de onwilligen om de sprong te wagen.
Het is een technologische evolutie die wordt toegepast door iedereen die kwaliteitsprothesen verkoopt.

Neen. De X-chip is exclusief voor Siemens/Signia. Na er verschillende geprobeerd te hebben, is dit degene die (voor mij) boven de rest uitsteekt. Wat betreft de link, het is de meest betaalbare Franse handelaar.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: hoortoestellen




par GuyGadeboisTheBack » 10/01/21, 19:57

Bovendien is uw link uit 2015... Sindsdien is er veel gebeurd. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: hoortoestellen




par gildas » 11/01/21, 15:11

Hallo, dankzij Guy voor het delen van deze informatie, een collega! Het zorgt ervoor dat je deze nieuwe apparaten wilt proberen. Ik heb ook apparaten die verbonden zijn met mijn telefoon. Bij het luisteren naar een video met hoortoestellen is het geluid echter erg slecht, het is veel beter om naar muziek te luisteren met een echte koptelefoon! Ik heb ook gehoorsoftware (die werkt met mijn koptelefoon) op mijn telefoon geïnstalleerd, maar er is een vertraging waardoor het moeilijk is om gesprekken te verstaan. Het ideaal zou zijn om ook koptelefoons voor slechthorenden te hebben want koptelefoons zijn 100 keer groter dan hoortoestellen, het zou minder esthetisch zijn maar de geluidskwaliteit zou 100 keer beter zijn en zeker veel goedkoper dan hoortoestellen. .
1 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten